AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #21 Skrevet 11. juli 2019 58 minutter siden, AnonymBruker said: Tja har vel egentlig det. Vil helst at mannen min skal "kue" meg litt under sex. Litt røfft og gjerne holde meg nede. Når han legger seg med hele tyngden oppå meg, så jeg så vidt får puste, er det utrolig sexy! Tør ikke si det, for redd det vil bryte magien om jeg må fortelle han hva han skal gjøre. Da er jo vitsen borte liksom😁 Anonymkode: faf0b...f53 Du også, vil bli "tatt".. 😉 Anonymkode: 2f76d...796
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #22 Skrevet 11. juli 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du også, vil bli "tatt".. 😉 Anonymkode: 2f76d...796 Oh ja😛. Av en bestemt mann/ mannen min som "hiver" meg rundt i senga og komanderer meg til allslags😬. Jeg er ganske tiny, og mannen min er en kraftkar så det forsterker det hele😍. Men det skjer ikke så ofte, men han vet nok ikke at jeg liker det sååå godt🤭 Anonymkode: faf0b...f53
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #23 Skrevet 11. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Oh ja😛. Av en bestemt mann/ mannen min som "hiver" meg rundt i senga og komanderer meg til allslags😬. Jeg er ganske tiny, og mannen min er en kraftkar så det forsterker det hele😍. Men det skjer ikke så ofte, men han vet nok ikke at jeg liker det sååå godt🤭 Anonymkode: faf0b...f53 Men det hender han vipper fram en beinhard ståkuk helt random, når vi ser på TV, og sier at jeg skal suge han. Men da er det jo lett at det går over til at jeg har styringa, og da "mister" det litt edgen 😁. Anonymkode: faf0b...f53 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #24 Skrevet 11. juli 2019 38 minutter siden, AnonymBruker said: Oh ja😛. Av en bestemt mann/ mannen min som "hiver" meg rundt i senga og komanderer meg til allslags😬. Jeg er ganske tiny, og mannen min er en kraftkar så det forsterker det hele😍. Men det skjer ikke så ofte, men han vet nok ikke at jeg liker det sååå godt🤭 Anonymkode: faf0b...f53 33 minutter siden, AnonymBruker said: Men det hender han vipper fram en beinhard ståkuk helt random, når vi ser på TV, og sier at jeg skal suge han. Men da er det jo lett at det går over til at jeg har styringa, og da "mister" det litt edgen 😁. Anonymkode: faf0b...f53 Jeg forstår deg så godt, og det er egentlig ganske vondt å ha det slik. Jeg forstår både tenningen og lengselen, men for å være ærlig, enten må du ta deg sammen og gi uttrykk for egne ønsker og behov, og se om dette resonerer med mannen din, eller så må du finne deg i å brenne inne med egne ønsker for evig tid. Hvor stor viktighet tillegger du din egen lykke og tilfredshet? Anonymkode: 2f76d...796
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #25 Skrevet 11. juli 2019 15 timer siden, Snillmann her.. skrev: Jeg ønsker å spørre kvinner om de har noe bevisst forhold til det å være dominant eller underdanige i et forhold. Jeg ser på slike nettfora som fetlife og smil norge at det er mange gutter og menn som søker etter en underdanig eller en dominant dame. Det virker som at gutter har et mere bevisst forhold til dette enn damer? Jeg tror at setter du to personer sammen i et forhold så er somregel den ene mere dominant enn den andre. Jeg mener damer burde få et mere bevisst forhold til dette. Hvis en dame melder seg inn i et slik forum og søker det hun evt ønsker så får hun nok mange svar. Tenk at du kan få deg en underdanig slave som gjør allt du bestemmer? Eller en dominant som tar vare på deg og er spennende mannemann. Jeg oppfordrer damer til å ha et mere bevisst forhold til dette så kan de/dere oppleve mange spennende og morsomme ting. Sjekk ut ulike fora på nett. Jeg har svart over her, men lurer på hva du egentlig mener. Snakker vi full lærdrakt med pisk og straff? Der de tar det heelt ut med ydmykelse og hundehalsbånd med lenke o.l.? Jeg er nok ikke så ekstrem! Ønsker ikke rollelek med kostymer, men ganske enkelt litt røff sex der mannen sjefer i senga. Dask på rompa, presse meg hardt ned i senga. En gang vi var litt "utpå" med mye alkohol og diverse, satt han seg over brystkassa og presset pikken langt ned i halsen på meg og gøyv løs. Kunne ikke røre meg, og det var så vidt jeg fikk puste med munnen full. Men fy faen! Det var utrolig digg og tror jeg kunne fått orgasme om han hadde holdt på lengre, og det uten at jeg blei stimulert nedentil🤪. Men usikker på om han likte det like mye som meg eller om det ble lit "too much". Men altså, fora på nett er uaktuelt! Jeg har mannen min, men vil at han skal være røffere litt oftere. Hvordan får jeg det til? Spør jeg, blir det litt teit og poenget er borte. Vil jo bare at han skal hive meg over kjøkkenbordet og rundpule meg hardt og brutalt, helst bakfra også skal han holde meg hardt etter håret 😛.....uten at jeg må spørre om det først🤭 Anonymkode: faf0b...f53
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #26 Skrevet 11. juli 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår deg så godt, og det er egentlig ganske vondt å ha det slik. Jeg forstår både tenningen og lengselen, men for å være ærlig, enten må du ta deg sammen og gi uttrykk for egne ønsker og behov, og se om dette resonerer med mannen din, eller så må du finne deg i å brenne inne med egne ønsker for evig tid. Hvor stor viktighet tillegger du din egen lykke og tilfredshet? Anonymkode: 2f76d...796 Ja,nei, vondt har jeg det ikke! Og han tar ikke på meg med silkehansker under sexen heller! Han kjører ganske hardt på i doggystyle, helt til jeg får småvondt og roper au! Da blir han forskrekka og stopper opp, men jeg må bare "Nei, nei fortsett!" Men da er det litt "ødelagt" da. Når jeg må si at han skal fortsette. Vil jo bare at han skal presse hodet mit ned i puta og fortsette når jeg begynner å jamre meg😬. Hvordan få det litt røffere uten å måtte be om det? Da er det ikke så sexy lenger😂 Anonymkode: faf0b...f53
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #27 Skrevet 11. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har svart over her, men lurer på hva du egentlig mener. Snakker vi full lærdrakt med pisk og straff? Der de tar det heelt ut med ydmykelse og hundehalsbånd med lenke o.l.? Jeg er nok ikke så ekstrem! Ønsker ikke rollelek med kostymer, men ganske enkelt litt røff sex der mannen sjefer i senga. Dask på rompa, presse meg hardt ned i senga. En gang vi var litt "utpå" med mye alkohol og diverse, satt han seg over brystkassa og presset pikken langt ned i halsen på meg og gøyv løs. Kunne ikke røre meg, og det var så vidt jeg fikk puste med munnen full. Men fy faen! Det var utrolig digg og tror jeg kunne fått orgasme om han hadde holdt på lengre, og det uten at jeg blei stimulert nedentil🤪. Men usikker på om han likte det like mye som meg eller om det ble lit "too much". Men altså, fora på nett er uaktuelt! Jeg har mannen min, men vil at han skal være røffere litt oftere. Hvordan får jeg det til? Spør jeg, blir det litt teit og poenget er borte. Vil jo bare at han skal hive meg over kjøkkenbordet og rundpule meg hardt og brutalt, helst bakfra også skal han holde meg hardt etter håret 😛.....uten at jeg må spørre om det først🤭 Anonymkode: faf0b...f53 Dere MÅ snakke sammen. Du snakker om at du ble tent av at han satt seg oppå deg en gang, uten at dere hadde avtalt det, og bare stappet pikken i kjeften din, og at du ikke fikk rørt deg og omtrent ikke puste. Attpåtil var han full. Samme hva du tenner på så er ikke dette ok, dere hadde ikke avtalt det. Han bare gjorde det. Jeg skjønner at du tenner på det, men å leke på den måten, uten å være bevisst hva man faktisk driver med, det er jo nærmest definisjonen på å leke med ilden! Voks opp og ta ansvar for din egen seksualitet, og sikkerhet. Det er ingenting i veien med å tenne på slikt, men du skylder både han, og ikke minst deg selv, å være bevisst ditt eget tenningsmønster, å eie det, og å være bevisst hvilke grenser dere må overholde. Og hvis mannen din enten ikke er i stand til, eller villig til, å lære med deg, eller tenner på det samme som du gjør, så bør du som sagt ta en grundig vurdering i forhold til hva som er viktig for deg, din lykke, eller hans. Anonymkode: 2f76d...796 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #28 Skrevet 11. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ja,nei, vondt har jeg det ikke! Og han tar ikke på meg med silkehansker under sexen heller! Han kjører ganske hardt på i doggystyle, helt til jeg får småvondt og roper au! Da blir han forskrekka og stopper opp, men jeg må bare "Nei, nei fortsett!" Men da er det litt "ødelagt" da. Når jeg må si at han skal fortsette. Vil jo bare at han skal presse hodet mit ned i puta og fortsette når jeg begynner å jamre meg😬. Hvordan få det litt røffere uten å måtte be om det? Da er det ikke så sexy lenger😂 Anonymkode: faf0b...f53 Igjen, dere må snakke sammen. Og du må slutte å skamme deg for å gi uttrykk for hva som tenner deg og hva du ønsker. Det er selvfølgelig litt kjipt å ta opp dette akkurat mens dere holder på, men om han er mannen/typen din så håper jeg at dere snakker sammen såpass at det finnes andre anledninger hvor det er mer naturlig at dere kan ta opp slike temaer. Anonymkode: 2f76d...796 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #29 Skrevet 11. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Ja,nei, vondt har jeg det ikke! Og han tar ikke på meg med silkehansker under sexen heller! Han kjører ganske hardt på i doggystyle, helt til jeg får småvondt og roper au! Da blir han forskrekka og stopper opp, men jeg må bare "Nei, nei fortsett!" Men da er det litt "ødelagt" da. Når jeg må si at han skal fortsette. Vil jo bare at han skal presse hodet mit ned i puta og fortsette når jeg begynner å jamre meg😬. Hvordan få det litt røffere uten å måtte be om det? Da er det ikke så sexy lenger😂 Anonymkode: faf0b...f53 Realiteten er at mange vil se på det der som voldtekt. Han kan ikke gjøre sånt uten at du har sagt til han at det er ok. Så om det er turnoff for deg å snakke om det så er det ditt problem. Anonymkode: 86a79...e72 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #30 Skrevet 11. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Realiteten er at mange vil se på det der som voldtekt. Han kan ikke gjøre sånt uten at du har sagt til han at det er ok. Så om det er turnoff for deg å snakke om det så er det ditt problem. Anonymkode: 86a79...e72 Enig, sunn, sikker, informert og samtykkende er stikkord, her... Anonymkode: 2f76d...796 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #31 Skrevet 11. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere MÅ snakke sammen. Du snakker om at du ble tent av at han satt seg oppå deg en gang, uten at dere hadde avtalt det, og bare stappet pikken i kjeften din, og at du ikke fikk rørt deg og omtrent ikke puste. Attpåtil var han full. Samme hva du tenner på så er ikke dette ok, dere hadde ikke avtalt det. Han bare gjorde det. Jeg skjønner at du tenner på det, men å leke på den måten, uten å være bevisst hva man faktisk driver med, det er jo nærmest definisjonen på å leke med ilden! Voks opp og ta ansvar for din egen seksualitet, og sikkerhet. Det er ingenting i veien med å tenne på slikt, men du skylder både han, og ikke minst deg selv, å være bevisst ditt eget tenningsmønster, å eie det, og å være bevisst hvilke grenser dere må overholde. Og hvis mannen din enten ikke er i stand til, eller villig til, å lære med deg, eller tenner på det samme som du gjør, så bør du som sagt ta en grundig vurdering i forhold til hva som er viktig for deg, din lykke, eller hans. Anonymkode: 2f76d...796 Det var jeg som ba han om å sette seg oppå😁. Og han er ikke den typen som mister kontroll i fylla, hadde lett kunne signalisert om han måtte slutte. Men når jeg fantaserer om det etterpå så er det jo selvsagt litt mer brutalt🙈. Og pusta gjennom nesa selvsagt hele tiden. Men blei jo såklart revet litt med når jeg skulle beskrive en digg opplevelse jeg hadde her inne! Har jo en grense jeg og! Er ikke helt hardcore, som kvelesex, slåing med knyttneve, brenning og sånne ting. Er nok ganske kjedelig for de som driver S/M. Tenker mer i rettning han er dominerende i senga og, "gjør hva han vil" med meg. Anonymkode: faf0b...f53
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #32 Skrevet 11. juli 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Realiteten er at mange vil se på det der som voldtekt. Han kan ikke gjøre sånt uten at du har sagt til han at det er ok. Så om det er turnoff for deg å snakke om det så er det ditt problem. Anonymkode: 86a79...e72 What? Voldtekt?! Nei nå må du gi deg😂. Han stoppet jo når jeg sa AU også måtte jeg forsikre han om at det gikk bra og at han måtte fortsette! Anonymkode: faf0b...f53 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #33 Skrevet 11. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Er ikke helt hardcore, som kvelesex, slåing med knyttneve, brenning og sånne ting. Er nok ganske kjedelig for de som driver S/M. Tenker mer i rettning han er dominerende i senga og, "gjør hva han vil" med meg. Vet du, det du beskriver kan være mer "hardcore" S/M, enn folk som leker med breathplay, impact, kniv og flammer. Jeg blir så oppgitt, folk MÅ vite hva de leker med..... Anonymkode: 2f76d...796 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #34 Skrevet 11. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: What? Voldtekt?! Nei nå må du gi deg😂. Han stoppet jo når jeg sa AU også måtte jeg forsikre han om at det gikk bra og at han måtte fortsette! Anonymkode: faf0b...f53 Ja akkurat 🙂 Det ville vært voldtekt om han ikke stoppa. Du ville jo at han skulle fortsette, men uten at det var avklart på noen måte. Anonymkode: 86a79...e72 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #35 Skrevet 11. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja akkurat 🙂 Det ville vært voldtekt om han ikke stoppa. Du ville jo at han skulle fortsette, men uten at det var avklart på noen måte. Anonymkode: 86a79...e72 Vel, sier jeg stopp så stopper han! Snakker her om voksent ektepar som har sex under samtykke. Han blir ivrig og går hardt på bakfra, jeg digger det, men han når bunn og det er godtvondt. Han er jo blitt vandt til at jeg lett utbryter au, ikke bare under sex. (Har sikkert lav smerteterskel🤭.) men like fullt stopper han opp når jeg roper au. Herregud at jeg gidder å forsvare meg i det hele tatt. Dette må jo være hån mot de som faktisk blir voldtatt😣. Anonymkode: faf0b...f53 2
Snillmann her.. Skrevet 11. juli 2019 Forfatter #36 Skrevet 11. juli 2019 (endret) 8 timer siden, MuffinStud skrev: Det virker som du antar at kvinner som er interessert i sub/dom, ville være mer interesserte i tilfeldige hookups enn "normale" kvinner. Jeg antar du finner overvekt av gutter/menn i sub/dom hookup type annonser av samme grunn som at du finner overvekt av gutter/menn i hookup type tjenester for normalt heterofile. Jeg tror ikke sub/dom er så sjeldent at du trenger å søke spesifikt innenfor miljøet. Nei absolutt ikke. Det er mange som søker etter langvarig seriøst forhold. Endret 11. juli 2019 av Snillmann her..
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #37 Skrevet 11. juli 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet du, det du beskriver kan være mer "hardcore" S/M, enn folk som leker med breathplay, impact, kniv og flammer. Jeg blir så oppgitt, folk MÅ vite hva de leker med..... Anonymkode: 2f76d...796 Vel, skal love deg at kniv, flammer og breathplay er mer hardcore enn det vi driver med. Eller rettere sagt det jeg drømmer om. Bli tatt hard bakfra, deepthroat, lett spanking på baken ( ingen merker eterpå). Men først og fremst det psykologiske rundt det. Liker følelsen Og ideen om at han "eier meg" og kan "gjøre hva han vil" med meg i senga. At han sjefer og komanderer rett og slett. Og bare sånn at det ikke blir flere spekulasjoner: Han er en snill mann som aldri har truet eller lagt en hånd på meg. 😍 Anonymkode: faf0b...f53 2
Snillmann her.. Skrevet 11. juli 2019 Forfatter #38 Skrevet 11. juli 2019 8 timer siden, Titania skrev: Jeg har vel egentlig ikke vært helt bevisst på «hva det var» i mangel på et bedre ord, men jeg hater jo å ta kontrollen i senga. En relativt dårlig match med samboer med andre ord, som er på «bestem du» nivå når vi skal gjøre ett eller annet 🙄 He-he ja jeg tror det er mange som har det sånn. Kjedelig. Man lever bare en gang.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #39 Skrevet 11. juli 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig, sunn,✔ sikker✔, informert ✔og samtykkende ✔er stikkord, her... Anonymkode: 2f76d...796 Chekk ✔ til allt det over👍. Med et lite forbehold om informert😁. Han vet nok ikke heeelt hvor godt jeg digger det litt røfft, men han har jo fått noen pekepinn☝️ Anonymkode: faf0b...f53
Titania Skrevet 11. juli 2019 #40 Skrevet 11. juli 2019 3 minutter siden, Snillmann her.. skrev: He-he ja jeg tror det er mange som har det sånn. Kjedelig. Man lever bare en gang. Det er vel en av mange andre grunner til at jeg leter etter en ny å være med 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå