Gå til innhold

Er jeg kronisk singel?

Fremhevede innlegg

Gjest Familytree
Skrevet
På 10.7.2019 den 6.22, annelis skrev:

Har du prøvd å jobbe med psykolog? Nå gikk jeg på linken der og hun dama skriver om årsaker til at man havner i kronisk single. Jeg kjenner meg igjen og da🙈

Dog jeg er litt skeptisk til det bloggere skriver😏

Kjenner deg? Hvor gammel er du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
22 hours ago, Augustotejerina said:

Kjenner deg? Hvor gammel er du?

Hva har det med tema å gjøre 😛

Skrevet
22 hours ago, Augustotejerina said:

De ser fremtiden din 😂

Hvorfor min? De ser fremtiden til TS. 

Gjest Familytree
Skrevet
10 minutter siden, annelis skrev:

Hvorfor min? De ser fremtiden til TS. 

Skriverfeil

12 minutter siden, annelis skrev:

Hva har det med tema å gjøre 😛

Ingenting, du har rett

Skrevet

Jeg tror mye av problemet ligger i holdningene som ligger til grunn for ditt valg av brukernavn. 

• Liker 2
Skrevet
On 7/10/2019 at 10:32 AM, PrinsessePerfekt said:
Har noen lest om at det finnes kronisk single? Jeg har hørt om dette først på snap hos Uperfekte Piker så leste artikler her: 
https://tastaturheks.blogg.no/kronisk-singel.html

Og kjenner meg igjen. Jeg er singel i over ni år nå. Jeg er nå 29, og mine venninner begynner å få barn og hus osv.  Jeg dater, men det går liksom aldri videre. Nå leste jeg også om årsakene og tror det stemmer for meg at jeg ikke klarer å knytte bånd til menn. Vet ikke hvordan jeg kan jobbe med dette. Finnes det seriøst slik diagnose som kronisk singel eller er det bare tull?
Flere som i en slik situasjon?

Du er bare veldig veldig kresen ...du er kvinnfolk i en alder hvor du kan velge og vrake blant mannfolk. I utgangspunktet er det et stort overtall av mannfolk i befolkningen enn kvinner i din aldergruppe. Særlig da single...så tenk litt over det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selvvalgt singel, ikke kronisk singel. Kjenner meg naturligvis ikke igjen i den lista hennes.

Anonymkode: 4f224...300

Skrevet
On 7/12/2019 at 5:14 PM, AnonymBruker said:

Jeg er selvvalgt singel, ikke kronisk singel. Kjenner meg naturligvis ikke igjen i den lista hennes.

Anonymkode: 4f224...300

Kronisk single er ikke selvvalgt single😉 slik jeg forstod det. 

Men synes flere her i tråden er så negative at dette er sykt. vi skremte nok TS vekk. De fleste reagerer over navnet hennes. Hva er det greia med nordmenn og order «perfekt»? Janteloven? Kanskje det er et humoristisk navn, hvem vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...