Gå til innhold

Er jeg kronisk singel?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Har noen lest om at det finnes kronisk single? Jeg har hørt om dette først på snap hos Uperfekte Piker så leste artikler her: 
https://tastaturheks.blogg.no/kronisk-singel.html

Og kjenner meg igjen. Jeg er singel i over ni år nå. Jeg er nå 29, og mine venninner begynner å få barn og hus osv.  Jeg dater, men det går liksom aldri videre. Nå leste jeg også om årsakene og tror det stemmer for meg at jeg ikke klarer å knytte bånd til menn. Vet ikke hvordan jeg kan jobbe med dette. Finnes det seriøst slik diagnose som kronisk singel eller er det bare tull?
Flere som i en slik situasjon?
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

det kan være du har tatt dårlig valg i livet, du har blitt utsatt av uheldige omstendigheter i livet, du har vært for lojal til dine venninner og ikke tenkt kjæreste emne. Og du har blitt ene andungen som ikke tenkte igjennom å bli forelsket. Du er 29 år, og kan fortsatt finne make, om du seriøst ønsker det. Kanskje du har gått i internett fellen at du ikke er designet til å bruke tid der, og vært så naiv at noen skulle bruke tid på deg igjennom internett. 

De fleste som starter med sex er sanseløs full, og det er kanskje ikke du vært, dermed får du ikke den debuten igjennom seksuell begjær der med mann pløyer over deg drita full.

Anonymkode: edfbb...6bd

• Liker 2
Skrevet

Jeg fatter ikke hvorfor folk eller noen mennesker oppfører seg som at det er verdens ende å være singel,

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Interessant tema 🤔 Er det du eller mennene som avviser / avbryter?

Anonymkode: fb8cb...9e3

Skrevet

Det er stort sett meg som avviser, jeg kjeder meg så fort og gnisten blir borte 😩

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, PrinsessePerfekt skrev:

Det er stort sett meg som avviser, jeg kjeder meg så fort og gnisten blir borte 😩

ut i fra det ene svaret ditt, så er dine holdninger og ditt vesen som utgjør at du ikke er interessant nok. Du tror kanskje du er verdensmester og er kresen og vil ha den beste utgaven av mann. Den dagen du endrer din holdning så kanskje blir det lettere fo deg. Det kommer til å gå tre år over før du finner han. Du kommer til å bomme tre ganger før det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, PrinsessePerfekt said:

Hvis du ikke evner å få følelser så er det kanskje best å holde seg singel? Det er ikke alle som klarer å ha forhold, det krever en del. Man må akseptere at partneren ikke er perfekt, og man må evne å forme varige relasjoner. Kanskje du kan bli mer lykkelig med en alternativ livsstil? FFs er jo populært nå for eksempel. 

Anonymkode: fb8cb...9e3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde selv kun ett seriøst forhold før jeg var tretti, og dette varte kun i halvannet år. 

Var stadig på jakt etter kjæreste, men følte at aldri fikk de jeg interesserte meg for. Var stadig noen som var interessert i meg, også gutter/menn som var attraktive i andres øyne, men jeg fikk aldri de jeg ville. Føltes at så snart jeg viste interesse, forsvant mannen, og jeg var ikke intens en gang. Det føltes nokså deprimerende.

Men ting bedret seg etterhvert ;) 

Anonymkode: f9f72...ff6

• Liker 1
Skrevet
39 minutter siden, Aragorn ll Elessar said:

Jeg fatter ikke hvorfor folk eller noen mennesker oppfører seg som at det er verdens ende å være singel,

Halo, hun har nok lyst på unga. 29 og singel og venninner startet med hus og barn

• Liker 2
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

ut i fra det ene svaret ditt, så er dine holdninger og ditt vesen som utgjør at du ikke er interessant nok. Du tror kanskje du er verdensmester og er kresen og vil ha den beste utgaven av mann. Den dagen du endrer din holdning så kanskje blir det lettere fo deg. Det kommer til å gå tre år over før du finner han. Du kommer til å bomme tre ganger før det.

Så stygt svar 😷 kanskje hun har gode grunn for at hun er slik. 

Skrevet
28 minutter siden, PrinsessePerfekt said:

Har du prøvd å jobbe med psykolog? Nå gikk jeg på linken der og hun dama skriver om årsaker til at man havner i kronisk single. Jeg kjenner meg igjen og da🙈

Dog jeg er litt skeptisk til det bloggere skriver😏

• Liker 1
Skrevet

Brukernavnet ditt sier jo litt om høye forventinger ja

• Liker 3
Skrevet

Er det hu fra Første Date som fikk jomfru daten?? 

Kanskje du var bare ikke så heldige med kjærestervalg? Du få nok sommerfuglene i magen en dag da blir det ikke kjedelig lenger ❤️

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er folk ALLTID så negative? Dette er noe av det enkleste jeg ser. Hvorfor 3 år? Hvorfor skal hun bomme 3 ganger og ikke 1-5? 

Anonymkode: e2935...f14

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ihvertfal kronisk singel. Er 28 og aldri vært intim med noen. Ikke hatt kjæreste. Men forelsket har jeg vært. Men det er liksom alltid en sperre der! 

Vi blir ikke noe mer. Jeg blir så anspent! Analyserer alt hva han skriver, gjør eller sier. Det ødelegger helt livskvaliteten. 

• Liker 1
Skrevet
16 hours ago, Linnea Hokus said:

Er det hu fra Første Date som fikk jomfru daten?? 

Kanskje du var bare ikke så heldige med kjærestervalg? Du få nok sommerfuglene i magen en dag da blir det ikke kjedelig lenger ❤️

Ja, det er nok henne. Snakk om uflaks med mannfolk 😏

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor er folk ALLTID så negative? Dette er noe av det enkleste jeg ser. Hvorfor 3 år? Hvorfor skal hun bomme 3 ganger og ikke 1-5? 

Hehe spådamer på Kvinneguiden😂😂

Gjest 007_008_007
Skrevet

Venninner kan være gode å ha, men kvinner som lytter for mye til dem vil slite.

Gjest Familytree
Skrevet

Nei, du vil ha noen som elsker deg. Slapp av og ikke senk armene dine.  

Gjest Familytree
Skrevet
20 minutter siden, annelis skrev:

Hehe spådamer på Kvinneguiden😂😂

De ser fremtiden din 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...