Gå til innhold

Hvor ble det av middagsluren?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sover middag mens ungene leker rundt meg. Sover best når det er litt liv og røre rundt meg faktisk. Hadde ikke klart meg gjennom dagen uten den. På kvelden skal man gjerne gi kona litt oppmerksomhet etter en lang dag og da kan jeg ikke bare sovne tidlig kveld. 

Dessuten sover jeg aldri lenge om morgenen. Minsta på 1 våkner før 0600 og bryr seg fint lite om at det hadde vært godt å sove litt i helgene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En cowboystrekk er så godt så!

Anonymkode: 6404f...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må ha en liten lur etter jobb hvis jeg skal gjøre noe annet den dagen (sosialisere, trene osv), er 18 år.

Anonymkode: 0617d...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva som er galt med å hvile litt på ettermiddagen. Jeg jobber i et hektisk miljø med mye støy og prat og må ofte gi mye av meg selv. Det er faktisk kjempe deilig å komme hjem og lukke øynene i ca 30 min i stillhet. Da føler jeg meg mer klar for resten av dagens gjøremål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iite Produktivt da. Jeg sover aldri middagslur. Blir dessuten så groggy etter søvn på dagen at resten av den blir ødelagt. 

Anonymkode: 64969...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎11‎.‎07‎.‎2019 den 22.12, AnonymBruker skrev:

.................

Jeg har i hvert fall hørt mange sånne opplevelser fra andre der alle måtte være stille fordi, stort sett, far skulle sove. Det er noe tull og klarer man ikke å sove uten at det er musestille så får man gå på et eget rom eller vente til natten.

Anonymkode: 245a6...62e

De fleste av de historiene kommer fra en tid hvor FAR var den eneste som bragte penger inn i husholdningen.  Det var også litt andre arbeidstider og arbeidsforhold, så du skal ikke se bort fra at det faktisk kunne være nødvendig med en kåbåistrekk på ettermiddagen i ro og fred.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...