Gå til innhold

string eller truse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 minutter siden, Arabella skrev:

Hvorfor ikke bare skrive det, da? :riste:

Det kan man jo si om så mye..

Det er en ganske utbredt betegnelse, også på engelsk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går med hipstere eller "Grannypanties" :skratte: 
Siste:
Rett og slett behagelig å ha på.. Har "Sensitiv mage/hofte/hud" alt som strammes/krølles gjør rett og slett vondt..
Samboer kjøpte meg noen lekre "Grannypanties" for en stund siden, store hvite med blonder på :fnise: 
Jeg er 31..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.7.2019 den 18.27, AnonymBruker skrev:

Velger string for å unngå synlig trusekant når jeg går med tettsittende underdeler. Kan bruke truse når jeg går med jeans, for kanten viser ikke om stoffet er noe tykt. Bruker truse og hipster osv når jeg går i jobbuniform og joggebukse eller andre løsebukser som ikke sitter stramt rundt puppa. Føler meg mer eller mindre sexy uansett hva jeg bruker, har ingenting med saken å gjøre. 24 år gammel. 

Anonymkode: bccd3...999

Sikkert sexy når buksene sitter stramt rundt puppene 🤪

(Noe sier meg at du ikke behøver string da..)

Anonymkode: b50ea...649

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert sexy når buksene sitter stramt rundt puppene 🤪

(Noe sier meg at du ikke behøver string da..)

Anonymkode: b50ea...649

String med bukseseler? ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

String. Alltid. Utenom når jeg har perioden min, da går det i hipster/bestemortruse. Bruker stort sett stramme bukser, og har alltid intimservietter i veska så ikke uhygienisk her 😉 28 år btw. 

Endret av Nuka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruker vanlige truser.

bruker string for å unngå synlig trusekant! Dette skjer da jeg bruker stramme kjoler eller jeans.... 

men synte rumpa bare ser best ut med hipster osv!😇

Anonymkode: 620e2...992

Hvilken rolle spiller det om trusekanten synes? Jeg kan forstå at det ikke er pent med truse som er så trang at man får "dobbeltrumpe", men bare litt synlig trusekant er da virkelig ingen krise.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får synlig trusekant av alle slags truser utenom string.  Lave hipstertruser (som er de minst synlige vanlige trusene) syns jeg er ubehagelige og det blir for mye stoff inn i rumpa.  Da er det mye bedre med en liten remse som skal være der, men kjøper alltid string litt for store, de er jævlige om de er for små. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker kun string på bukser der trusekanten synes. Ikke så glad i string egentlig

Anonymkode: f4b70...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, GjestSiden2006 skrev:

Må det vises med bilde? 

 

 

B14C137E-00D1-407B-96C9-C6DB8BEC7E28.jpeg

EA363F41-0F97-44B8-9A8C-999C69671C2C.jpeg

F2151EBA-AEDD-472E-B953-FDAE61A7AA23.jpeg

Spør deg selv om det ville blitt bedre med string.

Anonymkode: b50ea...649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker som regel string under yogabukser og tights, eller skal overraske mannen litt, ellers bruker jeg vanlige truser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite spørsmål..  Omtrent halvparten av trusene i H&M, Cubus, etc er string. Hvem bruker disse når det sies at de er UT ?

Anonymkode: 4b9a2...5e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 8/30/2019 at 3:49 PM, AnonymBruker said:

Spør deg selv om det ville blitt bedre med string.

Anonymkode: b50ea...649

Definitivt

Anonymkode: 09c59...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velger truse fordi samboeren min liker det best, fordi det er behagelig, og fordi jeg ikke får urinveisinfeksjoner lenger i samme hyppighet som da jeg brukte string. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Nuttery skrev:

Velger truse fordi samboeren min liker det best, fordi det er behagelig, og fordi jeg ikke får urinveisinfeksjoner lenger i samme hyppighet som da jeg brukte string. 

 

Jeg er såpass gammel at jeg har fått med meg de forskjellige undertøysmotene, og kun to ganger har jeg fått komplimenter for trusene mine. Da hadde jeg boxer/ hipster (vet ikke helt hvor grensen går mellom de variantene) :)  Ikke alle menn som synes string er fint eller sexy, eller bryr seg i det hele tatt. Det de stort sett er interessert i er vel om du tar av deg undertøyet ;) 

Anonymkode: 9d0c1...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siden ts er interessert, kan jeg si at jeg bruker truse stort sett hvis jeg er hjemme og det er kaldt. Er jeg ute og har på meg skjørt eller jeans bruker jeg som regel string. Er det varmt ute er det behagelig å gå med et skjørt med ingenting under. Sånn, nå har du litt å tenke på. 😛

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...