Gå til innhold

string eller truse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 9.7.2019 den 21.19, AnonymBruker skrev:

Etter at jeg leste om hvor mye avføringsbakterier som sitter/fester seg på stringen, kuttet jeg dem ut og begynte med vanlige truser for mange år siden. Jeg tar aldri på meg en stringtruse igjen.

Anonymkode: 24486...856

Det er vel de samme folkene som fant alle avføringsbakteriene i peanøttskålene. For griser hjelper det ikke med dovretruser heller.

Dersom du går på do, dusjer, har på deg stringtruse, og skifter truse hver dag. Dvs lever et normalt liv, da forsvinner avføringsbakteriene i toalettet, ikke i undertøyet.

Anonymkode: 428de...f06

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel de samme folkene som fant alle avføringsbakteriene i peanøttskålene. For griser hjelper det ikke med dovretruser heller.

Dersom du går på do, dusjer, har på deg stringtruse, og skifter truse hver dag. Dvs lever et normalt liv, da forsvinner avføringsbakteriene i toalettet, ikke i undertøyet.

Anonymkode: 428de...f06

Stringtruser sitter inni sprekken. Det kan du ikke komme bort ifra.

Endret av Arabella
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Arabella skrev:

Stringtruser sitter inni sprekken. Det kan du ikke komme bort ifra.

Er jo så mye annet fint å få kjøpt. G streng er ikke pent. 

Anonymkode: c448f...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Arabella skrev:

Stringtruser sitter inni sprekken. Det kan du ikke komme bort ifra.

Men man vasker de jo på 60-90 grader. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SupaWoman skrev:

Men man vasker de jo på 60-90 grader. 

90-graders vask er beregnet for sengetøy, håndklær og lignende, ikke for tynne truser, gjerne i annet materialr.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Arabella skrev:

90-graders vask er beregnet for sengetøy, håndklær og lignende, ikke for tynne truser, gjerne i annet materialr.

Kjører de på 90 innimellom, jeg har noen veldig gode i beige/nude som jeg har bestilt flere av fra Zalando. De har blitt grå alle sammen, men jeg blåser i det. Tåler de ikke 60 gr kaster jeg de. Truser kan ikke vaskes på 40, da blir de ikke rene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, SupaWoman skrev:

Men man vasker de jo på 60-90 grader. 

Men mens de er i bruk så sprer bakterier seg fra anus på stringen og det er kort vei til infeksjon. 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Frøkensina skrev:

Men mens de er i bruk så sprer bakterier seg fra anus på stringen og det er kort vei til infeksjon. 

 

 

Jeg har brukt string i 25 år og og har hatt uvi EN gang, det var i våres.  Hvis det hadde forårsaket infeksjoner hos kvinner  i hytt og pine så hadde vel ikke kvinner brukt de?   Jeg hadde ihvertfall sluttet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellige typer truser/hipstere, helst litt høye i livet. Og ja noen som selges som hipstere går høyt opp likevel, vet ikke hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SupaWoman skrev:

Jeg har brukt string i 25 år og og har hatt uvi EN gang, det var i våres.  Hvis det hadde forårsaket infeksjoner hos kvinner  i hytt og pine så hadde vel ikke kvinner brukt de?   Jeg hadde ihvertfall sluttet. 

Vet ikke hvor ofte de forårsaker infeksjoner, men det har da blitt advart mot de av den årsaken av gynekologer og forskere i flere nyhetsartikler. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke brukt noe annet enn string siden jeg var 15. Syntes det er mer behagelig enn truser osv. Har jeg på meg truse så kjenner jeg den godt, har jeg på meg string så kjenner jeg ingenting. Er 25 år. Så enten string eller komando. 

Anonymkode: cb9c4...188

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker vanlige truser.

bruker string for å unngå synlig trusekant! Dette skjer da jeg bruker stramme kjoler eller jeans.... 

men synte rumpa bare ser best ut med hipster osv!😇

Anonymkode: 620e2...992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke hekta på string, synes mange truser er fine, men de fleste rumper blir finest med string synes jeg.

Anonymkode: 428de...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.7.2019 den 18.35, AnonymBruker skrev:

String er jo bare stygt. Innbiller seg ar det ikke synes under tettsittende klær...jo som oftest så ser en det. 

Anonymkode: 42710...1bb

Kan det kanskje være poenget ;) 

Anonymkode: 44873...00c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke brukt noe annet enn string siden jeg var 15. Syntes det er mer behagelig enn truser osv. Har jeg på meg truse så kjenner jeg den godt, har jeg på meg string så kjenner jeg ingenting. Er 25 år. Så enten string eller komando. 

Anonymkode: cb9c4...188

Skriver under på denne! Enten kommando eller string, det er jo så utrolig behagelig. Stort sett aldri brukt annet. 

De som mener string gnager og er ubehagelig kan umulig ha brukt gode truser som passer godt. Bruker en del CK og noen fra VS. 

Hygiene har med vask og stell å gjøre, ikke type påkledning. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

image.png.b4416f3868b9628c975fd64165a68f9b.png

 

Det er nettopp det å se at hun bruker string som er hot! Hva er så stygt med en trusekant? Annet enn at den forteller at hun bruker "stor" truse? Men ærlig talt, en synlig trusekant er ikke turnoff, det er mange helt vanlige truser som er hotte! Slapp av, og bruk de trusene du trives i. Ikke rakk ned på andre for hvilke truser de liker best, og ikke beskyld andre for dårlig hygiene.

 

Endret av Paramount
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, LeneXCII skrev:

Skriver under på denne! Enten kommando eller string, det er jo så utrolig behagelig. Stort sett aldri brukt annet. 

De som mener string gnager og er ubehagelig kan umulig ha brukt gode truser som passer godt. Bruker en del CK og noen fra VS. 

Hygiene har med vask og stell å gjøre, ikke type påkledning. 

Hva betyr "kommando" i denne sammenhengen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...