AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #21 Skrevet 8. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er IKKE noe galt med deg. Anonymkode: 47669...04c 1 time siden, visp skrev: Du skjønner vel at det er han det er noe galt med. Normale folk oppfører seg ikke sånn! Drittfyr! Jeg har godt rundt å sagt det til meg selv i hele dag men greier ikke helt å få det helt inn. Jeg synes det egentlig var litt ubehagelig siden jeg sliter litt med å stole på mennesker. Det blir nok lenge igjen til jeg skal møte noen andre fra tinder. Anonymkode: 11fde...a32
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #22 Skrevet 8. juli 2019 3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Hvis du hadde lest det du har tatt bort her så hadde du heller ikke argumentert slik du gjør nå. Jeg fikk med meg at du mener det er forkastelig. Men jeg er jo dame selv så det får meg ikke til å føle noe bedre fordi andre damer gjør det. De er heller ikke gode mennesker. Jeg skjønner heller ikke hvorfor det er relevant at andre damer gjør sånt når det er snakk om en fyr. Uansett kjønn, så er det ikke gode mennesker. Anonymkode: 11fde...a32 1
Hr. Aktiv Skrevet 8. juli 2019 #23 Skrevet 8. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk med meg at du mener det er forkastelig. Men jeg er jo dame selv så det får meg ikke til å føle noe bedre fordi andre damer gjør det. De er heller ikke gode mennesker. Jeg skjønner heller ikke hvorfor det er relevant at andre damer gjør sånt når det er snakk om en fyr. Uansett kjønn, så er det ikke gode mennesker. Anonymkode: 11fde...a32 Dette er ikke greit uansett kjønn. Men du har bare vært uheldig med denne fjompen av en mann. De fleste menn er ikke slik. De fjomper riktignok på andre måter. Selvbildet til oss menn er ikke noe sterkere enn til dere damer og mange mange mange damer gjør slikt hver eneste dag. Du ser jo selv hvordan du føler deg når det beklageligvis har skjedd. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #24 Skrevet 8. juli 2019 3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Du ser jo selv hvordan du føler deg når det beklageligvis har skjedd. Så det er på en måte hevn fordi andre damer gjør sånt? Virker som du er litt bitter. Jeg har aldri gjort det og jeg hadde aldri funnet på å gjøre på noe sånt. Jeg har faktisk fått en sikkerlig oppdragelse da jeg var liten. Anonymkode: 11fde...a32 2
Hr. Aktiv Skrevet 8. juli 2019 #25 Skrevet 8. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så det er på en måte hevn fordi andre damer gjør sånt? Virker som du er litt bitter. Jeg har aldri gjort det og jeg hadde aldri funnet på å gjøre på noe sånt. Jeg har faktisk fått en sikkerlig oppdragelse da jeg var liten. Anonymkode: 11fde...a32 Jeg ser den. Ser også dine muligheter for avanse i systemet når dine "venninner" har drevet på slik. Det er veldig sårt og det skaper en bitterhet til slutt man ikke blir kvitt. Når du da blid og fornøyd og med ærlige hensikter sitter på bussen på tur til en date for å forhåpentligvis treffe mannen i ditt liv vil da treffe en brannskadet fyr som ikke vil tro stort på det du sier bare fordi du bruker samme språk bare med litt andre ord som dine venninner. Trist er det.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #26 Skrevet 8. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal si du kjenner mange folk. Kristiansand kommune har drøye 92000 innbyggere og tettstedet Kristiansand har drøye 63000 innbyggere. Forstår hva du mener, men Kristiansand er ikke noen liten by i norsk sammenheng. Anonymkode: f6db7...593 Hvis du snevrere disse tallene ned til folk på samme alder, venners venner, folk man har gått på skole med og i tillegg snevrere ned til de som er single og aktuelle så er det ikke en enorm omgangskrets når hele befolkningen ikke er mer enn 93 000. Jeg bor i Trondheim og jeg og de venninnene mine som er single har krysset flere folk på tinder uten at vi har visst om det. Nå er hun ene sammen med en av mine tinderdater. Og Trondheim har langt flere innbyggere enn Kristiansand. Anonymkode: f717c...d51 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #27 Skrevet 8. juli 2019 6 minutter siden, Hr. Aktiv said: Jeg ser den. Ser også dine muligheter for avanse i systemet når dine "venninner" har drevet på slik. Det er veldig sårt og det skaper en bitterhet til slutt man ikke blir kvitt. Når du da blid og fornøyd og med ærlige hensikter sitter på bussen på tur til en date for å forhåpentligvis treffe mannen i ditt liv vil da treffe en brannskadet fyr som ikke vil tro stort på det du sier bare fordi du bruker samme språk bare med litt andre ord som dine venninner. Trist er det. Unnskyld meg, hva er det egentlig du driver med her? Virker som du mener at TS er skyld i dette selv, fordi hun "bruker samme språk som sine venninner" - hva du nå mener med dét. Hva vet du om TS eller venninnene hennes? Ser mest ut som at du snakker på egne vegne, og (bort)forklarer dine egne tendenser. Anonymkode: d80e3...6e9
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #28 Skrevet 9. juli 2019 7 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg ser den. Ser også dine muligheter for avanse i systemet når dine "venninner" har drevet på slik. Det er veldig sårt og det skaper en bitterhet til slutt man ikke blir kvitt. Når du da blid og fornøyd og med ærlige hensikter sitter på bussen på tur til en date for å forhåpentligvis treffe mannen i ditt liv vil da treffe en brannskadet fyr som ikke vil tro stort på det du sier bare fordi du bruker samme språk bare med litt andre ord som dine venninner. Trist er det. I alle dager, så det er greit at en mann gjorde sånn mot meg fordi mine venninner kan ha eventuelt ha gjort det samme som fyren gjorde mot meg? Leser du igjennom det du har skrevet før du poster innlegget eller? Det virker ikke sånn. Det virker også som at den bitter mannen du snakker om er deg. Anonymkode: 11fde...a32
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #29 Skrevet 9. juli 2019 Det er IKKE noe galt med deg,TS. Og du er langt ifra den eneste som opplever dette. Det er merkelig nok veldig vanlig å være respektløs overfor noen man dater. Dating er bare helt pyton. Man skal (tydeligvis) måtte treffe en haug med tullinger før man kanskje er så heldig å treffe en som er ålreit og så forhåpentligvis like interessert i deg som du er i ham. Jeg har datet en stund nå, og har vel aldri hatt det kjipere. Skjønner ikke at folk synes dette kan være noe gøy. Jeg sier hele tiden til meg selv at jeg trenger en pause. Samtidig så må man jo tørre og prøve om det skal bli noe. Siden "alle" nå er på nett eller app, og jeg ikke er 20 år lenger, så virker muligheten for et mer tilfeldig treff å være liten. Så da må man jo bare. Men utslitt, det er jeg. Lurer på hvor mye følelsesmessig juling jeg skal måtte tåle før den rette dukker opp. Anonymkode: 42fbe...4d2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå