Gå til innhold

Hva feiler det folk?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle på første date med en fyr som jeg matchet med på tinder. Mens jeg var på jobb så sendte jeg melding og spurte om vi fortsatt hadde en avtale. Jeg fikk svar med en gang men han skrev at ja men hvis jeg kunne møte han nå så kunne det ha vært bedre. Jeg skrev at jeg er på jobb men at vi møtes som avtalt. Jeg fikk ikke noe svar så jeg tenkte at vi fortsatt hadde en avtale. Jeg kom hjem veldig sliten og stresset for å gjøre med klar. En halvtime før mens jeg sitter på bussen så merker jeg at han har slettet meg på snap, så jeg sjekket tinder og finner ut at han har slettet meg der også. Heldigvis så er jeg ikke fremme, så jeg går av bussen for å dra hjem igjen. Jeg ble egentlig litt lei meg fordi det er første gang jeg har opplevd dette. Jeg føler jo at det er noe er feil med meg da han ikke kan sende melding å si fra at han ikke kan. Hva er det som går i hode på folk?

Anonymkode: 11fde...a32

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uff. Ja, det er hardt der ute, men ikke gi opp! Du må nesten bare bli ditchet av noen frosker før du finner en prins 😕

Anonymkode: 86766...5b5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For en tufs! Vær glad du slapp å møte han. ❤️

Anonymkode: afe0b...f1d

• Liker 18
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Idioter finnes overalt, vær heller glad du slapp å gå på date med han.

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en tufs! Vær glad du slapp å møte han. ❤️

Anonymkode: afe0b...f1d

29 minutter siden, Luna Llena skrev:

Idioter finnes overalt, vær heller glad du slapp å gå på date med han.

Takk! Jeg er i 20 årene og jeg føler at menn på min alder ikke er helt voksne, så jeg bestemte meg for å strekke grensen til 34 som denne patetiske unnskyldingen av en mann. Jeg tok tydeligvis feil 🙄😕 Jeg jobber med tunge løft og i går var det veldig tungt på jobben, så jeg var kjempe sliten. Føler at han hadde null respekt.

• Liker 4
Skrevet

Sånt skjer alt for ofte, opplevd lignende 3-4 ganger i Oslo ila 3 år.

Opplevde aldri noe lignende i Bergen, Stavanger eller Trondheim.

Rart er det, og definitivt uhøflig.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hadde skammet meg så mye om jeg var han, og hatt veldig dårlig samvittighet. Bra du slapp å møte han ja, sier jo litt om hans verdier og holdninger når holder på sånn.

Anonymkode: c14e0...bdd

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde skammet meg så mye om jeg var han, og hatt veldig dårlig samvittighet. Bra du slapp å møte han ja, sier jo litt om hans verdier og holdninger når holder på sånn.

Anonymkode: c14e0...bdd

Sånne folk har ikke empati. Kanskje like greit at jeg slapp å møte idioten. Jeg skiftet til joggebukse, og bestilte sushi til meg selv og satt på en film. 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i Kristiansand, og har ikke opplevd slik frekkhet her. Byen er så liten at alle kjenner noen, og man vil ikke ha et dårlig rykte på seg. Men jeg var i Oslo for et par uker siden, og på Happn opplevde jeg den ene frekke fyren etter den andre. Han ene jeg mstchet med begynte samtalen med "Jeg er sånn og sånn, skal ha ei dame som er sånn og sånn, gidder ikke bruke tiden på å chatte med deg dersom du ikke er sånn og sånn". Ønsket han bare lykke til med kravene sine. Glad jeg ikke bor i Oslo...

Anonymkode: dbdc8...26f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tinder er vel ikke så veldig "seriøst ment" uansett...     

Anonymkode: 272f9...eb5

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kunne aldri falt meg inn å ikke holde en avtale uansett hva avtalen gjaldt. Stygt gjort uansett hva det dreier seg om. Tviler på at ts tenkte at dette var på vei til noe seriøst, men hun er et skikkelig menneske og gjør mye for å både dukke opp og å komme tidsnok.

Fins ingen unnskyldninger for sånn søppel-oppførsel!

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor i Kristiansand, og har ikke opplevd slik frekkhet her. Byen er så liten at alle kjenner noen, og man vil ikke ha et dårlig rykte på seg. Men jeg var i Oslo for et par uker siden, og på Happn opplevde jeg den ene frekke fyren etter den andre. Han ene jeg mstchet med begynte samtalen med "Jeg er sånn og sånn, skal ha ei dame som er sånn og sånn, gidder ikke bruke tiden på å chatte med deg dersom du ikke er sånn og sånn". Ønsket han bare lykke til med kravene sine. Glad jeg ikke bor i Oslo...

Skal si du kjenner mange folk. Kristiansand kommune har drøye 92000 innbyggere og tettstedet Kristiansand har drøye 63000 innbyggere.

Forstår hva du mener, men Kristiansand er ikke noen liten by i norsk sammenheng. 

Anonymkode: f6db7...593

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, visp skrev:

Det kunne aldri falt meg inn å ikke holde en avtale uansett hva avtalen gjaldt. Stygt gjort uansett hva det dreier seg om. Tviler på at ts tenkte at dette var på vei til noe seriøst, men hun er et skikkelig menneske og gjør mye for å både dukke opp og å komme tidsnok.

Fins ingen unnskyldninger for sånn søppel-oppførsel!

Takk! ❤️ Når jeg kom hjem så verket hele kroppen min, så jeg ville heller ha slappet av hjemme men siden vi hadde snakket litt og jeg tenkte at det hadde vært koselig å komme seg litt ut å treffe nye mennesker siden det blir veldig mye jobb og skole. Tillegg så hadde vi avtale. Mange av mine venner har ikke tid til å møtes. Men istedenfor så endte jeg med opp å føle at det er noe galt med meg.

Ts

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk! ❤️ Når jeg kom hjem så verket hele kroppen min, så jeg ville heller ha slappet av hjemme men siden vi hadde snakket litt og jeg tenkte at det hadde vært koselig å komme seg litt ut å treffe nye mennesker siden det blir veldig mye jobb og skole. Tillegg så hadde vi avtale. Mange av mine venner har ikke tid til å møtes. Men istedenfor så endte jeg med opp å føle at det er noe galt med meg.

Ts

Du skjønner vel at det er han det er noe galt med. Normale folk oppfører seg ikke sånn! Drittfyr!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er nok litt sånn, mange ser på det som en sex-app som ikke er så seriøs. Men selv om det er tilfellet så er det jo respektløst å kaste bort tida til folk

Anonymkode: ce318...d46

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Det er IKKE noe galt med deg.

Anonymkode: 47669...04c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal si du kjenner mange folk. Kristiansand kommune har drøye 92000 innbyggere og tettstedet Kristiansand har drøye 63000 innbyggere.

Forstår hva du mener, men Kristiansand er ikke noen liten by i norsk sammenheng. 

Anonymkode: f6db7...593

Jeg skrev "alle kjenner noen", ikke "alle kjenner alle". Det er på samme måte som at her i byen må håndverkere faktisk gjøre jobben skikkelig, da ryktene går fort om de ikke gjør det. 

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle på første date med en fyr som jeg matchet med på tinder. Mens jeg var på jobb så sendte jeg melding og spurte om vi fortsatt hadde en avtale. Jeg fikk svar med en gang men han skrev at ja men hvis jeg kunne møte han nå så kunne det ha vært bedre. Jeg skrev at jeg er på jobb men at vi møtes som avtalt. Jeg fikk ikke noe svar så jeg tenkte at vi fortsatt hadde en avtale. Jeg kom hjem veldig sliten og stresset for å gjøre med klar. En halvtime før mens jeg sitter på bussen så merker jeg at han har slettet meg på snap, så jeg sjekket tinder og finner ut at han har slettet meg der også. Heldigvis så er jeg ikke fremme, så jeg går av bussen for å dra hjem igjen. Jeg ble egentlig litt lei meg fordi det er første gang jeg har opplevd dette. Jeg føler jo at det er noe er feil med meg da han ikke kan sende melding å si fra at han ikke kan. Hva er det som går i hode på folk?

Kan trøste deg med det at dette er helt normal prosedyre til damer. Oppskriftsmessig utført. 

Hva jeg synes om det? Helt forkastelig å drive å leke med følelser og forhåpninger til andre folk. Kan man ikke si fra slik ting er så kan de heller la være.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Kan trøste deg med det at dette er helt normal prosedyre til damer. Oppskriftsmessig utført.

Hva har det med saken å gjøre? Siden andre kvinner gjør det så veier det litt opp for det han fyren gjorde? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva har det med saken å gjøre? Siden andre kvinner gjør det så veier det litt opp for det han fyren gjorde? 

Hvis du hadde lest det du har tatt bort her så hadde du heller ikke argumentert slik du gjør nå. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...