Gå til innhold

Plutselig ble daten frekk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig noen som faller for det? 

Anonymkode: 88571...fd6

Ja, fordi folk blir hekta av uforutsigbarhet. Når vedkommende er kald blir man såret, deretter blir belønningssystemet foret når vedkommende er varm igjen. 

Man blir dypt takknemlig når vedkommende først er grei. 

Et psykologisk spill

Anonymkode: 26918...d89

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har faktisk tenkt tanken på om han kanskje drev på med noe lignende pick-up opplegg. For etter å ha sendt det frekke, kom han med en lang setning om hvor ‘vakker’ jeg var. :balltre:

Snakker ikke mer til han. 

Anonymkode: 33ed3...16e

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Million skrev:

De sier noe negativt om en jente, samtidig som de legger til et halvveis kompliment for noe. Som f.eks. "Vanligvis synes jeg ikke blonde jenter er noe fine, men du kler det". Eller "Vanligvis liker jeg ikke store tenner, men på deg er det ok".

Negging - komme med noe negativt for å trykke ned jenta, og få henne til å føle takknemlighet for at fyren tross alt det negative med henne er interessert i henne, liksom. 

PUA = Pick Up Artist, en som har lært seg "triks" og "metoder" for å plukke opp jenter. Det finnes "skoler" og "kurs" for dette, både i virkeligheten og på nett, faktisk. Menn lærer mer eller mindre ufine måter å sjekke damer på. 

Fra Wiki:

"En pickup artist, ofte bare kalt PUA, er et begrep som brukes for å beskrive en person som er, eller i det minste prøver, å være dyktig i møte med, tiltrekke og forføre kvinner."

Trenger ikke å være ufine metoder i det hele tatt. Veldig mange som har misforstått dette fullstendig. 

Skrevet
16 hours ago, Slaskete Maskot said:

Du er i rette til å slette ghoste og move on

Det er vel ikke hosting når hun har sakt fra om at hun vil avslutte?

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har faktisk tenkt tanken på om han kanskje drev på med noe lignende pick-up opplegg. For etter å ha sendt det frekke, kom han med en lang setning om hvor ‘vakker’ jeg var. :balltre:

Snakker ikke mer til han. 

Enig med deg, enten er han frekk eller så er han en av de som driver med den der manipuleringa. Uansett ikke noe å samle på. 

• Liker 3
Skrevet
35 minutter siden, feebee said:

Det er vel ikke hosting når hun har sakt fra om at hun vil avslutte?

"Men jeg føler litt for å svare tilbake også. Noen som har tanker om hva jeg kan gjøre? :P "

Betyr det at hun har svart? For å føle og å faktisk svare tilbake er jo noe helt annet? Vet ikke helt hvor du har lest om at hun har svart tilbake at hun ønsker vekk? Sende meg sitat hvor hun har svart han?

Skrevet
1 minutt siden, Slaskete Maskot said:

"Men jeg føler litt for å svare tilbake også. Noen som har tanker om hva jeg kan gjøre? :P "

Betyr det at hun har svart? For å føle og å faktisk svare tilbake er jo noe helt annet? Vet ikke helt hvor du har lest om at hun har svart tilbake at hun ønsker vekk? Sende meg sitat hvor hun har svart han?

Herrefred slapp av, jeg leste vel litt fort da, ingen grunn til å ringe viltnemda helt enda 😂

Skrevet
Just now, feebee said:

Herrefred slapp av, jeg leste vel litt fort da, ingen grunn til å ringe viltnemda helt enda 😂

Slapper av jeg, må da få lov til å svare deg eller?

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke lyst til å gå sånn veldig inn i detaljer. Men har vært på date to ganger med en fyr. Plutselig sender han meg en litt frekk melding, så jeg bestemmer meg for å avslutte ting med han. Da får jeg et frekt svar tilbake. Har lyst til å svare på det, men gidder samtidig ikke å starte en krangel. Men jeg føler litt for å svare tilbake også. Noen som har tanker om hva jeg kan gjøre? :P 

Du blokkerer ham og snakker aldri mer med ham

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da får jeg et frekt svar tilbake. Har lyst til å svare på det, men gidder samtidig ikke å starte en krangel.

Hver eneste tanke og SMS du sender ham er mer enn hva han fortjener. Så bare blokk, dropp, glem, gå videre.

Anonymkode: 5f723...c09

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...