AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #1 Skrevet 7. juli 2019 Har ikke lyst til å gå sånn veldig inn i detaljer. Men har vært på date to ganger med en fyr. Plutselig sender han meg en litt frekk melding, så jeg bestemmer meg for å avslutte ting med han. Da får jeg et frekt svar tilbake. Har lyst til å svare på det, men gidder samtidig ikke å starte en krangel. Men jeg føler litt for å svare tilbake også. Noen som har tanker om hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 33ed3...16e
SoWhat? Skrevet 7. juli 2019 #3 Skrevet 7. juli 2019 Ikke svar! Ignorering er det beste. Da hever du deg over. Og han får ikke tilfredstillelsen ved at du blir sint/såret eller sur. Eller du gir ham fingeren. Finito 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #4 Skrevet 7. juli 2019 Hevd deg over det, som en sier over her. Jeg har møtt på den type menn selv noen ganger, menn som blir frekk når de blir avvist. Da viser de sitt sanne jeg. Jeg orker ikke date eller være i et forhold med sånne menn, og jeg orker ikke bruke energi på å ta en sånn kommentar videre inn i en krangel. Jeg svarer ikke på sånt og går heller videre😊 Anonymkode: 21de6...a07 6
Lill3My Skrevet 7. juli 2019 #5 Skrevet 7. juli 2019 Frekk som i ufin, eller frekk som i "rampete"/dårlig forsøk på flørt? Tonen i ein SMS kan fort mistolkes... Hvordan stemmer meldingene med moten du oppdattet han på som person, en til en? 5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #6 Skrevet 8. juli 2019 Takk for svar Jeg tenker også at det beste er å ikke svare. Jeg har lyst, men samtidig er det bedre å bare ignorere. @Lill3My Det var ikke forsøk på flørt. Det var mer ufint, det hadde å gjøre med personligheten min, som han visstnok kjente så godt etter 2 møter 🙄😅 Anonymkode: 33ed3...16e
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #7 Skrevet 8. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har ikke lyst til å gå sånn veldig inn i detaljer. Men har vært på date to ganger med en fyr. Plutselig sender han meg en litt frekk melding, så jeg bestemmer meg for å avslutte ting med han. Da får jeg et frekt svar tilbake. Har lyst til å svare på det, men gidder samtidig ikke å starte en krangel. Men jeg føler litt for å svare tilbake også. Noen som har tanker om hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 33ed3...16e Dette er jeg vane med, synes du skal svare tilbake på melding, sette han på plass, og blokke for at han ikke får det siste ordet. Anonymkode: 692df...898 6
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #8 Skrevet 8. juli 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar Jeg tenker også at det beste er å ikke svare. Jeg har lyst, men samtidig er det bedre å bare ignorere. @Lill3My Det var ikke forsøk på flørt. Det var mer ufint, det hadde å gjøre med personligheten min, som han visstnok kjente så godt etter 2 møter 🙄😅 Anonymkode: 33ed3...16e Ble litt nysgjerrig på hva han sa jeg nå Anonymkode: 26918...d89 5
Gjest Lienna Skrevet 8. juli 2019 #9 Skrevet 8. juli 2019 Kan hende han bruker PUA-teknikk på deg. Eller negging. Ikke bit på dette hvis så er tilfellet.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #10 Skrevet 8. juli 2019 1 minutt siden, Lienna skrev: Kan hende han bruker PUA-teknikk på deg. Eller negging. Ikke bit på dette hvis så er tilfellet. Tenker det samme. Er så lei sånne menn. Anonymkode: afd59...641 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #11 Skrevet 8. juli 2019 3 minutter siden, Lienna skrev: Kan hende han bruker PUA-teknikk på deg. Eller negging. Ikke bit på dette hvis så er tilfellet. Unnskyld, jeg er visst litt uopplyst her - hva betyr dette? PUA? Negging? Anonymkode: 84d18...364 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #12 Skrevet 8. juli 2019 Jeg møtte en fyr som hadde flørtet litt med meg i forkant. Han inviterte meg på fest til seg. Vi var en gjeng der og det var hyggelig å snakke med venninnene hans. Plutselig sier han til meg : "Du må ikke tro jeg er noe interessert i deg!" Sånn helt ut sv det blå. Jeg forlot han og festen umiddelbart. I ettertid kom han med en unnskyldning. Deretter inviterte han meg på bursdagsfesten sin. Tør ikke å gå på den festen. Takket pent nei Anonymkode: 26918...d89 7
Million Skrevet 8. juli 2019 #13 Skrevet 8. juli 2019 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Unnskyld, jeg er visst litt uopplyst her - hva betyr dette? PUA? Negging? Anonymkode: 84d18...364 De sier noe negativt om en jente, samtidig som de legger til et halvveis kompliment for noe. Som f.eks. "Vanligvis synes jeg ikke blonde jenter er noe fine, men du kler det". Eller "Vanligvis liker jeg ikke store tenner, men på deg er det ok". Negging - komme med noe negativt for å trykke ned jenta, og få henne til å føle takknemlighet for at fyren tross alt det negative med henne er interessert i henne, liksom. PUA = Pick Up Artist, en som har lært seg "triks" og "metoder" for å plukke opp jenter. Det finnes "skoler" og "kurs" for dette, både i virkeligheten og på nett, faktisk. Menn lærer mer eller mindre ufine måter å sjekke damer på. Fra Wiki: "En pickup artist, ofte bare kalt PUA, er et begrep som brukes for å beskrive en person som er, eller i det minste prøver, å være dyktig i møte med, tiltrekke og forføre kvinner." Endret 8. juli 2019 av Million 6
Nonchalant Skrevet 8. juli 2019 #14 Skrevet 8. juli 2019 14 hours ago, AnonymBruker said: Har ikke lyst til å gå sånn veldig inn i detaljer. Men har vært på date to ganger med en fyr. Plutselig sender han meg en litt frekk melding, så jeg bestemmer meg for å avslutte ting med han. Da får jeg et frekt svar tilbake. Har lyst til å svare på det, men gidder samtidig ikke å starte en krangel. Men jeg føler litt for å svare tilbake også. Noen som har tanker om hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 33ed3...16e Dettte blir litt «heksejakt» IOM at et frekt svar kan bety så mangt.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #15 Skrevet 8. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Unnskyld, jeg er visst litt uopplyst her - hva betyr dette? PUA? Negging? Anonymkode: 84d18...364 Pick Up Artist. Det er et psykisk spill hvor de sier ting som for deg til å føle deg mindre verdt, litt sånn kald og varm mot deg. Slik at du skal bli dypt takknemlig når han først er grei mot deg. Vanligvis fordi de vil få deg i sengen. Ikke snilt gjordt. Anonymkode: 26918...d89 1
Nonchalant Skrevet 8. juli 2019 #16 Skrevet 8. juli 2019 13 hours ago, AnonymBruker said: Dette er jeg vane med, synes du skal svare tilbake på melding, sette han på plass, og blokke for at han ikke får det siste ordet. Anonymkode: 692df...898 Ikke ta denne personens råd om du ønsker et sunt forhold til mennesker i fremtiden.. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #17 Skrevet 8. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pick Up Artist. Det er et psykisk spill hvor de sier ting som for deg til å føle deg mindre verdt, litt sånn kald og varm mot deg. Slik at du skal bli dypt takknemlig når han først er grei mot deg. Vanligvis fordi de vil få deg i sengen. Ikke snilt gjordt. Anonymkode: 26918...d89 Er det virkelig noen som faller for det? Anonymkode: 88571...fd6 4
Nonchalant Skrevet 8. juli 2019 #18 Skrevet 8. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er det virkelig noen som faller for det? Anonymkode: 88571...fd6 Dessverre mange, de er hva jeg vil kalle uerfaren og faller lett for billige triks. Men jo, det fungerer dessverre utmerket på enkelte. Nå sier jeg ikke at den personen du snakker om er slik. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #19 Skrevet 8. juli 2019 6 minutter siden, Million skrev: De sier noe negativt om en jente, samtidig som de legger til et halvveis kompliment for noe. Som f.eks. "Vanligvis synes jeg ikke blonde jenter er noe fine, men du kler det". Eller "Vanligvis liker jeg ikke store tenner, men på deg er det ok". Negging - komme med noe negativt for å trykke ned jenta, og få henne til å føle takknemlighet for at fyren tross alt det negative med henne er interessert i henne, liksom. PUA = Pick Up Artist, en som har lært seg "triks" og "metoder" for å plukke opp jenter. Det finnes "skoler" og "kurs" for dette, både i virkeligheten og på nett, faktisk. Menn lærer mer eller mindre ufine måter å sjekke damer på. Fra Wiki: "En pickup artist, ofte bare kalt PUA, er et begrep som brukes for å beskrive en person som er, eller i det minste prøver, å være dyktig i møte med, tiltrekke og forføre kvinner." Åh, ew. Og det tror de damer faller for? Eller noen gjør kanskje det, dersom de har dårlig selvtillit. Men de fleste stikker vel fort som faen? Anonymkode: 84d18...364 3
Nonchalant Skrevet 8. juli 2019 #20 Skrevet 8. juli 2019 13 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg møtte en fyr som hadde flørtet litt med meg i forkant. Han inviterte meg på fest til seg. Vi var en gjeng der og det var hyggelig å snakke med venninnene hans. Plutselig sier han til meg : "Du må ikke tro jeg er noe interessert i deg!" Sånn helt ut sv det blå. Jeg forlot han og festen umiddelbart. I ettertid kom han med en unnskyldning. Deretter inviterte han meg på bursdagsfesten sin. Tør ikke å gå på den festen. Takket pent nei Anonymkode: 26918...d89 Hehe, uff. Du må virkelig ha møtt på et kronfjols av en selvsentrert gutt. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå