Gå til innhold

Hvorfor akkurat Thailand og de stedene ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor henter norske menn koner fra akkurat Thailand? Hva er tilknytningen mellom Norge og Thailand?

Hva er det som gjør at det er så vanlig fra et spesifikt land?

Også lurer jeg på om dette gjør at norske kvinner får mindre lyst på norske menn, når dem ser at det er så vanlig? Eller kan du forstå det?

Anonymkode: a7f69...543

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe... Har kanskje litt med utseendet til Thailandske damer å gjøre. Tror ikke det handler så mye om kulturelle forbindelser nei.

Anonymkode: ce6c8...2e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe... Har kanskje litt med utseendet til Thailandske damer å gjøre. Tror ikke det handler så mye om kulturelle forbindelser nei.

Anonymkode: ce6c8...2e3

De ser jo ofte helt motsatt ut fra norske kvinner, mørkt hår og liten i høyde.. 

Anonymkode: a7f69...543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo veldig ofte menn som ikke får dame i Norge som "importerer" en...

(Jeg sa OFTE, ikke alltid!)

Har en god venn som ble forelsket i ei thaidame som var au pair i Oslo. Vet også om et par stykker som har reist på tur med kompiser, og blitt forelsket på ferie.

Om det har vært ekte fra jentas side, er jo også et spørsmål... Mange er villige til å strekke seg langt for å komme seg derifra!

Anonymkode: 85f0c...287

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mer komplisert enn at de er vakre, feminine kvinner som holder seg godt. I tillegg fetisjerer kulturen deres hvite menn. Så når en norsk 1/10-mann lett kan finne seg en 10/10 thailandsk kvinne, hvorfor skulle han ikke gjøre det?

Anonymkode: a6584...a07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaidamer er feminine. Har ikke så mye med utseende å gjøre. I væremåte og kroppsholdning er de veldig feminine. I motsetning til norske. 

Anonymkode: 2f603...cfd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Norske menn er ettertraktet, og kvinnene er mer feminine som nevnt her, og mange menn liker det. Det er også i de fattige provinsene de norske mennene treffer kvinnene. Thailandske menn sliter der med rus osv som i mange fattige land. Det er ellers ganske vanlig at mennene har elskerinner, og alt i alt blir ikke kvinnene behandlet så bra. Det er sexindustri hvor kvinner ofte vil komme seg bort fra, og det blir vinn-vinn sånn sett. 

Vi tenker ofte romantikk og har store krav. En del av kvinnene derfra tenker mer rasjonelt på det, de har ikke alltid den luksusen vi har til å velge så høyt og "kravstort". Med andre ord er det viktigste for dem å få en god mann og et godt liv. Når de får det så setter de også pris på det. Menn liker å bli satt pris på, og disse kvinnene viser det.

Men de er sterke, stolte og er ingen nikkedukker som mange tror! Mange av de er også stolte arbeidstagere uansett yrke. De har vel de mange kvaliteter menn liker. De er også opptatt av å gi menn omtanke osv, fordi de er redde for å bli forlatt, at mannen finner seg en elskerinne osv. 

Dette var det positive, og det fins unntak selvfølgelig . Alle norske menn er ikke "gode menn". Alle thailandske er ikke "gode kvinner:

Til slutt, obs obs. Dette er hva jeg kjenner til og det godt også da jeg kjenner mange thailandske kvinner.

Det er selvfølgelig de som treffes utenfor denne malen også. Som treffes i andre provinser og det blir forelskelse og kjærlighet. Vet mange menn syns thailandske kvinner er vakre. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine?? Nei de er lite pene. Guttekropper og 0 muskler. Jeg er i tråden thaikvinner og jobb i Norge. Er jo blitt forlatt for ei thai og sliter med det. Synes ikke hun er pen. Er operert i ansiktet. Nese og kjeven. Har også tannregulering. Neste er silikon og øyeoperasjon. Så hvorfor opererer de seg så mye hvis de er pene fra før? 

Anonymkode: 77e96...af4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fine?? Nei de er lite pene. Guttekropper og 0 muskler. Jeg er i tråden thaikvinner og jobb i Norge. Er jo blitt forlatt for ei thai og sliter med det. Synes ikke hun er pen. Er operert i ansiktet. Nese og kjeven. Har også tannregulering. Neste er silikon og øyeoperasjon. Så hvorfor opererer de seg så mye hvis de er pene fra før? 

Anonymkode: 77e96...af4

Selv om du sliter, så ikke tråkk ned mennesker på den måten. Å gå på utseendet til andre er bare bare nedrig. En har ulik smak, og operasjoner er det ( dessverre) mange kvinner uansett nasjonalitet som gjør. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi thailanske damer vil ha pass til Norge, mens norske gammle  menn som ikke får noen, tar bruk for disse unge  vakkre damene, enkelt og greit forklart! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ishm skrev:

Fordi thailanske damer vil ha pass til Norge, mens norske gammle  menn som ikke får noen, tar bruk for disse unge  vakkre damene, enkelt og greit forklart! ☺️

De vil ha gode menn. De som ofte ikke når opp til "våre" krav. Skal ikke de ha rett til familieliv. Og skal ikke thailandske kvinner ha rett til en god tilværelse? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feminine på den måten at de er yndige og tar liten plass? Jeg skjønner ikke helt. For de er sjeldent feminine i form av kropp med feminine kurver?

Anonymkode: b45e7...cef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

De vil ha gode menn. De som ofte ikke når opp til "våre" krav. Skal ikke de ha rett til familieliv. Og skal ikke thailandske kvinner ha rett til en god tilværelse? 

Ingenting i livet er en rett. Ei heller familieliv. Jeg har dårlig helse og derfor skal jeg ikke reprodusere. Sånn er det bare i min situasjon.

Anonymkode: a7f69...543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her, denne tråden var ikke for å rakke ned på kvinner fra Thailand btw. Bare for å høre hvorfor dette er blitt så vanlig, om det viser at noe ikke fungerer i samfunnet, da det er ganske spesielt når det er så MANGE.

Anonymkode: a7f69...543

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SoWhat? skrev:

De vil ha gode menn. De som ofte ikke når opp til "våre" krav. Skal ikke de ha rett til familieliv. Og skal ikke thailandske kvinner ha rett til en god tilværelse? 

Gode menn? Mange er utro og behandler de dårlig. 

Anonymkode: 77e96...af4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ingenting i livet er en rett. Ei heller familieliv. Jeg har dårlig helse og derfor skal jeg ikke reprodusere. Sånn er det bare i min situasjon.

Anonymkode: a7f69...543

Du kunne bare svart på spørsmålene mine. To konkrete spørsmål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feminine på den måten at de er yndige og tar liten plass? Jeg skjønner ikke helt. For de er sjeldent feminine i form av kropp med feminine kurver?

Anonymkode: b45e7...cef

I motsetning til den nye trenden blant norske kvinner? Med CrossFit og treningsstudiomuskler? Ikke særlig feminint..

Anonymkode: 2f603...cfd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feminine på den måten at de er yndige og tar liten plass? Jeg skjønner ikke helt. For de er sjeldent feminine i form av kropp med feminine kurver?

Anonymkode: b45e7...cef

Enig. De har verken hofter, pupper eller lår. Er det fordi de går i kjole? De lever i 30 varmegrader. Hadde vi levd så varmt her i Norge så kunne vi og brukt kjole daglig.

Anonymkode: 77e96...af4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gode menn? Mange er utro og behandler de dårlig. 

Anonymkode: 77e96...af4

Det er din erfaring. Ok. Jeg vet om kun to tilfeller hvor det ikke gikk bra. Vi har ulike erfaringer, og det er jo det vi snakker ut fra. Jeg føler jeg har ganske grei grunn til å uttale meg om mine, da jeg er av de ikke alt for mange som blir inkludert i et thailandsk miljø. Men du kan jo ha stor kjennskap til andre thailandske miljøer.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Du kunne bare svart på spørsmålene mine. To konkrete spørsmål. 

Jeg vet ikke hvem disse ''våre krav'' er, men. De fleste klarer å finne noen med like verdier, livssyn som de selv uten å måtte hoppe over 10 andre land for så å ende opp i Thailand. Det er meget spesielt når man tenker over det. At det kun er dette landet  mange av disse henter seg kone fra, som også har et stort problem med sexturisme.

Anonymkode: a7f69...543

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...