Jump to content
Sign in to follow this  
AnonymBruker

Hvorfor akkurat Thailand og de stedene ?

Recommended Posts

jabx
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor henter norske menn koner fra akkurat Thailand? Hva er tilknytningen mellom Norge og Thailand?

Hva er det som gjør at det er så vanlig fra et spesifikt land?

Også lurer jeg på om dette gjør at norske kvinner får mindre lyst på norske menn, når dem ser at det er så vanlig? Eller kan du forstå det?

Anonymkode: a7f69...543

Thailand er jo et populært reisemål for nordmenn generelt. Det er godt tilrettelagt for turisme også. Og så har de alt mulig, inkludert "voksenunderholdning".

Hvorfor skulle norske kvinner få mindre lyst på norske menn generelt når bare et lite mindretall får seg kone fra Thailand? Logikk er ikke din sterkeste side, er det vel?

Fortsetter under...

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. De har verken hofter, pupper eller lår. Er det fordi de går i kjole? De lever i 30 varmegrader. Hadde vi levd så varmt her i Norge så kunne vi og brukt kjole daglig.

Anonymkode: 77e96...af4

TS her, denne tråden er ikke for å rakke ned på folks utseendet, verken norske eller thailandske! Dette kan man gjøre lite med uansett.

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingenting i livet er en rett. Ei heller familieliv. Jeg har dårlig helse og derfor skal jeg ikke reprodusere. Sånn er det bare i min situasjon.

Men hva i all verden er poenget ditt? At noen ikke skal få lov til å ha familieliv fordi du har bestemt det?

Anonymkode: ce6c8...2e3

jabx
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fine?? Nei de er lite pene. Guttekropper og 0 muskler. Jeg er i tråden thaikvinner og jobb i Norge. Er jo blitt forlatt for ei thai og sliter med det. Synes ikke hun er pen. Er operert i ansiktet. Nese og kjeven. Har også tannregulering. Neste er silikon og øyeoperasjon. Så hvorfor opererer de seg så mye hvis de er pene fra før? 

De er ikke lite pene nei. Alle er selvfølgelig ikke supermodeller, men det er generelt mange pene damer der. Men det går ikke bare på utseende heller, men også måten de ter seg på. Noe annet enn macho-damer som deg.

SoWhat?
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hvem disse ''våre krav'' er, men. De fleste klarer å finne noen med like verdier, livssyn som de selv uten å måtte hoppe over 10 andre land for så å ende opp i Thailand. Det er meget spesielt når man tenker over det. At det kun er dette landet  mange av disse henter seg kone fra, som også har et stort problem med sexturisme.

Da kan du starte med å lese om "våre" krav i ulike tråder her på Kg. Du får et godt innblikk der.

Jeg forklarte jo i mitt første innlegg, men det er da menn som møter kvinner fra andre land også? 

jabx
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feminine på den måten at de er yndige og tar liten plass? Jeg skjønner ikke helt. For de er sjeldent feminine i form av kropp med feminine kurver?

Anonymkode: b45e7...cef

Joda, de er gjerne ganske små og dermed "yndige", men det har også med hvordan de oppfører seg, hvordan de behandler mannen, kler seg, osv.

Annonse

jabx
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. De har verken hofter, pupper eller lår. Er det fordi de går i kjole? De lever i 30 varmegrader. Hadde vi levd så varmt her i Norge så kunne vi og brukt kjole daglig.

Huff, mange misunnelige macho-blubber her ja.

AnonymBruker
2 minutter siden, jabx skrev:

Thailand er jo et populært reisemål for nordmenn generelt. Det er godt tilrettelagt for turisme også. Og så har de alt mulig, inkludert "voksenunderholdning".

Hvorfor skulle norske kvinner få mindre lyst på norske menn generelt når bare et lite mindretall får seg kone fra Thailand? Logikk er ikke din sterkeste side, er det vel?

Det er jo det som er poenget. Det blir ikke et mindretall lenger og jeg tror dette taler om et problem i samfunnet.

Det er ikke mange andre land hvor man ser at dette er tilfellet, men stort sett vestlige, særlig norden.

SoWhat?

Bare minner på at vi er lei menn som ytrer seg om kvinner som noen kvinner her nå gjør. "Kvinnehat" mot ulike nasjonaliteter er ikke bedre om det kommer fra kvinner. 

AnonymBruker
2 minutter siden, jabx skrev:

Huff, mange misunnelige macho-blubber her ja.

Går det an å ha en diskusjon uten å rakke ned på folks utseendet eller?

TS 😕

AnonymBruker
1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Bare minner på at vi er lei menn som ytrer seg om kvinner som noen kvinner her nå gjør. "Kvinnehat" mot ulike nasjonaliteter er ikke bedre om det kommer fra kvinner. 

Kvinnehat er ikke greit nei. Men ingen har sagt det heller? Ugh. Hele denne tråden handler om hvorfor dette er så vanlig med ET SPESIFIKT LAND som er også kjent for sexturisme. Man ser jo ikke at norske kvinner henter menn i Thailand f.eks.

AnonymBruker

henter i store tall *

SoWhat?
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinnehat er ikke greit nei. Men ingen har sagt det heller? Ugh. Hele denne tråden handler om hvorfor dette er så vanlig med ET SPESIFIKT LAND som er også kjent for sexturisme. Man ser jo ikke at norske kvinner henter menn i Thailand f.eks.

Det er vel mer "norske miljøer" i Thailand enn andre land? Ellers har jeg svart det jeg vet i mitt første innlegg. 

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, jabx skrev:

når bare et lite mindretall får seg kone fra Thailand?

Det er vanlig og ikke bare et lite mindre tall som henter seg kone fra østen. Særlig for eldre menn. Men kanskje det blir mer vanlig for yngre menn også, siden det er stor innvandring av unge menn fra Afrika og midtøsten.

Anonymkode: 42286...a51

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanlig og ikke bare et lite mindre tall som henter seg kone fra østen. Særlig for eldre menn. Men kanskje det blir mer vanlig for yngre menn også, siden det er stor innvandring av unge menn fra Afrika og midtøsten.

Ser like ofte unge jenter med unge menn fra Afghanistan som jeg ser voksne menn med koner fra Thailand og Filippinerne. 

herzeleid

Det er fascinerende å se hvor mye hat mot thai-kvinner som kommer frem i disse trådene. Hva skyldes denne enorme bitterheten ovenfor disse? 

AnonymBruker
47 minutter siden, herzeleid skrev:

Det er fascinerende å se hvor mye hat mot thai-kvinner som kommer frem i disse trådene. Hva skyldes denne enorme bitterheten ovenfor disse? 

Fordi de kaster seg over alle menn og liksom elsker dem fra dag 1? Eller at de liksom er så uskyldige og snille. Blir de varme i trøya så er de ikke lette å ha med å gjøre. 

Guest xfs367
53 minutter siden, herzeleid said:

Jeg skjønner bitterheten godt. Thai-damer fucker opp spillet for kvinner, akkurat slik Tinder gjør det for menn. For egentlig skulle det vært sånn at uattraktive folk fant hverandre, og var fornøyde med det. Men i stedet er det sånn at buruglene hooker opp med fotomodeller fra Tinder, mens Quasimodo'ene finner seg de lekreste sneller fra Thailand. Og så sitter man på hver sin tue og hater hverandre, i stedet for å omfavnes i het elskov, slik man skulle ha gjort.

Nimbus2000
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en god venn som ble forelsket i ei thaidame som var au pair i Oslo. 

Anonymkode: 85f0c...287

Konene er temmelig naive når de går med på ha au pair. Man inviterer en ung pen dame til å bo hos seg mot at hun passer på at mannen(og kona) har det så komfortabelt som mulig. I tillegg til at au pairen er i et avhengighetsforhold til mannen og derfor kan synes det vanskelig å si nei. 

Edited by Nimbus2000

Camlon
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor henter norske menn koner fra akkurat Thailand? Hva er tilknytningen mellom Norge og Thailand?

Hva er det som gjør at det er så vanlig fra et spesifikt land?

Her var det ikke mange seriøse svar.

Thailand er et populært reisemål for nordmenn, mange thailendske kvinner er interessert i å gifte seg med en norsk mann og Thailand har over tid fått et rykte. Det er årsaken til at nordmenn henter koner fra akkuratt Thailand.

Og det er viktig å ikke overdrive hvor vanlig det er. Det var ikke mer enn 600 familigjenforeninger mellom thailendere og norske statsborgere i 2018 og ikke alle sammen var henteekteskap.