Gå til innhold

Kongsvik familien?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var jo først "Kongsvik ungdomsskole" og deretter "Kongsvik Videregående" 

Men jeg gikk faktisk lei av de aller fleste av disse karakterene allerede der....     

Anonymkode: 01926...997

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LaptopPute
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Enig. Mowinckel er morsom og gjennomført, men min favoritt er helt klart den invaderende sexologen Anne. "Husk de to K'ene -kondom og klitoris." 😂

Anonymkode: bd998...448

Flott

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Så på det i går. De fleste karakterene er morsomme, men Kine karakteren var litt overdrevet denne gangen. Selvom jeg lo rett ut når hun sa "pappa du bare sitter der på din høye pekefinger og bestemmer"... :rulle:

Anonymkode: e746b...7c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker tvillingene Wenche og Elsebeth 😂😂 mest fordi jeg er tvilling selv og det er akkurat sånn jeg har det med min tvilling. Vi krangler og hater hverandre så intenst, vi blir 14år igjen når vi holder på 😂😂 

Det verste er at jeg kjenner flere tvillinger som er akkurat lik.

Anonymkode: 9dd7a...114

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid ledd rått av Kine, og i rollen som ung alenemor kunne hun sikkert vært dritmorsom. Isteden fikk jeg helt vondt. Som når babyen skrek og skrek, og hun bare skrek enda høyere istedenfor å ta den opp og trøste den. At hun ikke forsto babyens signaler, og hvor hjelpeløst et spedbarn faktisk er. Ja, jeg vet det ikke er på ekte, men jeg greier likevel ikke å se at det er noe morsomt med omsorgssvikt. Sånne foreldre finnes, og det finnes også en god skadde barn etter dem. Sorry. Klarer ikke å se én eneste morsom side av det når de drar det så langt.

Jeg digger sexologen Anne! Det er humor! 👍

Anonymkode: df7cc...f5d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker serien godt. Det er jo satire, så hun overdriver jo veldig, men samtidig er hun inne på mange relevante tema i vårt samfunn. Jeg får veldig vondt at er moren til Wenche som er gammel og trenger hjelp mens døtrene krangler fordi ingen av dem vil ta vare på henne. Jeg syns også synd på hun sexologen, fordi hun er ganske ensom. Hun har en sosial intelligens som fører til at hun får barna hennes til å ta avstand fra henne, men hun ønsker jo kontakt med dem. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...