Gå til innhold

Kongsvik familien?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja hva synes dere om den nye kongsvik familien? Jeg likte og lo en del. Bortsett fra hun unge moren. Der fikk jeg faktisk litt vondt i hjertet. Jeg selv var også ung mor litt på samme premisser og samme alder. Men aldri med den innstillingen. Jeg vet det er komedie og ting er satt på spissen men begynte nesten å gråte for den lille.

Anonymkode: 0beb4...13e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja hva synes dere om den nye kongsvik familien? Jeg likte og lo en del. Bortsett fra hun unge moren. Der fikk jeg faktisk litt vondt i hjertet. Jeg selv var også ung mor litt på samme premisser og samme alder. Men aldri med den innstillingen. Jeg vet det er komedie og ting er satt på spissen men begynte nesten å gråte for den lille.

Anonymkode: 0beb4...13e

Jeg syns hele konseptet er oppbrukt og syns ikke det var morsomt, men akkurat det med at de har satt det veldig på spissen med den unge moren og barnet, syns jeg var flott. Kanskje det åpner øynene til en del unge jenter, og viser at det ikke er lett å være ung mor og at det er veldig mye man må forsake. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte det, men oppbrukt ja det er det.

Endret av lillemy02
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den, men savner Astrid fra Kongsvikklinikken 😍 Det er i mine øyne den beste karakteren hun har hatt og hadde gladelig byttet ut flere av de andre mot det sprø, gamle spetakkelet 😂

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.7.2019 den 17.46, Sirah skrev:

Jeg likte den, men savner Astrid fra Kongsvikklinikken 😍 Det er i mine øyne den beste karakteren hun har hatt og hadde gladelig byttet ut flere av de andre mot det sprø, gamle spetakkelet 😂

 

Jeg liker utrolig godt Alexander. Han er så gjennomført

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Honey Dew skrev:

Jeg liker utrolig godt Alexander. Han er så gjennomført

Ja helt enig 🤩 Syntes de mangler noen av de vesentlige karakterene. Jeg liker denne sesongen også, men savnet etter noen av de beste karakterene er stor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette konseptet er vel egentlig oppbrukt for veldig lenge siden...           

Anonymkode: 01926...997

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner å bli ganske kjedelig. Det gjelder å stoppe i tide. 

Anonymkode: 3b44b...1e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det, men synes ikke noe om Kine i denne rollen. Det ble rett og slett for mye for meg. Det var alt for drøyt i mine øyne.

Anonymkode: 03cc1...938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute

Movinkel er helt konge. Utrolig morsomt. Liker så godt den sexologen og. Alt er så gjennomført. Fra hvordan husene deres ser ut til sminken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det begynner å bli ganske kjedelig. Det gjelder å stoppe i tide. 

Anonymkode: 3b44b...1e8

Og DER sa du det, oppbrukt for leeenge siden.  Får motsatt effekt til slutt.

Anonymkode: 14b26...1cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og DER sa du det, oppbrukt for leeenge siden.  Får motsatt effekt til slutt.

Anonymkode: 14b26...1cd

Føler dette gjelder mange norske tv program... De bare fortsetter og fortsetter...

Anonymkode: ad943...902

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at de personene  som er flaues og ubehagelig å se på her. Er de som er  som har trekk fra seg selv.  Jeg blir ikke opprørt av Kine jeg har vært bort i flere av denne typen selv om hun er satt på spissen. Men mamman og rose  kjenner jeg litt flauhet . Fordi jeg kjenner igjen noe av dette i meg selv. Ikke så ille da takk og lov. 

Anonymkode: 5eaee...af8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker det, men synes ikke noe om Kine i denne rollen. Det ble rett og slett for mye for meg. Det var alt for drøyt i mine øyne.

Anonymkode: 03cc1...938

Drøyt på hvilken måte? Har ikke sett denne sesongen enda.

Anonymkode: a8bb9...59e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler dette gjelder mange norske tv program... De bare fortsetter og fortsetter...

Anonymkode: ad943...902

Ja, det stemmer. År etter år etter år etter år etter år.... 

Og selv om kongsvik-konseptet begynner å bli oppbrukt, så ler jeg av denne serien også. Movinchel er jo helt skrekkelig. 😆

Anonymkode: 3129d...578

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

49 minutter siden, Antoinette skrev:

Kongsvik, Neste Sommer og Helt Perfekt - alt er oppbrukt. 

Enig. På tide med noe nytt. Og noe som ikke er pinlig-humor der vi skal sitte og humre og bli flaue. Jeg. Er. Så. Lei. 

Anonymkode: 3129d...578

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den, og lo godt av de fleste karakterene. Synes Kongsvik holder god kvalitet ennå, selv om det har vært noen konsepter nå. 

Ser forresten at mange mener at Kine-plottet ble litt for drøyt. Jeg synes det var kjempemorsomt, og det må være lov å skape humor rundt slike ting også. Det eneste jeg mislikte med Kine denne gangen var at de prøvde litt for hardt - greit med ett og annet ord som ble mikset opp, men når hun konstant sier ting som «adoktere», «Franskrike», «drømmekraft» etc., bikker det litt over for min del - det blir litt krampeaktig når det kommer flere slike i én setning. 

Anonymkode: 348ba...0c1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.7.2019 den 18.11, LaptopPute skrev:

Movinkel er helt konge. Utrolig morsomt. Liker så godt den sexologen og. Alt er så gjennomført. Fra hvordan husene deres ser ut til sminken.

Enig. Mowinckel er morsom og gjennomført, men min favoritt er helt klart den invaderende sexologen Anne. "Husk de to K'ene -kondom og klitoris." 😂

Anonymkode: bd998...448

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...