Gå til innhold

Dobørste


Kid-a

Hvilken farge har deres??  

  1. 1. Hvilken farge har deres??

    • svart
      4
    • andre
      4
    • gul
      3
    • grønn
      1
    • rød
      1
    • blå
      10
    • hvit
      33


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Interessant forresten, å se at antallet hvite dobørster er såpass høyt. Jeg klarer fortsatt ikke å fatte at det kan være praktisk!?!

Det ser litt rent og pent ut - i hvert fall en stund. Og jeg som sagt - jeg kaster dem etter få gangers bruk, og det synes jeg er veldig praktisk.

Sparer miljøet for klorin da vet du... eeeh...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er også hvit!

Rett og slett av den grunn at skal jeg kjøpe meg en så tar jeg den første jeg ser. Vanligvis på Rimi. Og der er dem stort sett hvit.

Tar en utgangspunkt i dette kan en vel konstantere at over 60% av Norges befolkning har, ja akkurat, hvite dobørster :hoho:

Heldigvis for det, slipper jeg å føle meg utenfor...

Og for dere andre: løp og kjøp på Rimi :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, vet du, Dorian, det har du helt rett i. Vi er noen ordentlige fisefine luxusdyr vi kvinner... godt tips, skal huske det neste gang jeg er på IKEA - å ikke kjøpe nye dobørster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte nesten svare på andre, for dobørsten hjemme er rosa! :) Tror den er litt gammel nå kan du si...

Men den fungerer. Den er ikke skitten, og den er i aller høyeste grad brukelig. Syns forresten det er et interessant tema med hybelkaniner. Føler meg sjelden ensom. Men hva annet skal de gjøre enn å reprodusere egentlig? Ikke så mye spennede som skjer i en krok i stua! :)

Tror det er mange som har følt at dette temaet har vært litt sårbart, Kid-a. Enig med andre her at det er flott du gir dette et ansikt utad. Tabu eller ikke, det er viktig å snakke om slikt! Takk for din åpenhet rundt emnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh.. vi har to hvite og en blå...

Den blå skal sporenstreks byttes ut, da den fargemessig skiller seg ut fra de andre. :o

Unnskyldningen kan være at den står på det badet som er minst i bruk...

Ellers så er jeg også glad dette emnet endelig ble bragt på bane. Melder meg herved inn i dobørstenes vel...

Føler meg som en av gjengen nå som jeg vet at jeg ikke har dobørster som skiller seg bort fra andre sine.. :briller:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dr. ian

Hvor mange bad har du egentlig? :o :roll:

Personlig har jeg 15, men bruker bare de tre som ligger mellom biblioteket og biljardsalen.

Medmindre jeg bruker svømmebassenget etter å ha vært i solariumet, selvfølgelig.

dorian :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et bad i kjelleren, et bad på loftet og et do i førsteetasjen... Og da er det mest praktisk å ha en dobørste i hver etasje... :roll:

Mellom biblioteket og biljardrommet brydde vi oss ikke om å ha noe bad.. Men det hadde vært praktisk med mer do rundt bowlinghallen... For ikke å snakke om ved den innendørse tennisbanen... For ikke å glemme svømmebassengene... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:lol: Må le litt av kid-a's mange innfall iblandt!

Min, eller vår er hvit. Hadde en med to delfiner på for ikke så lenge siden. Men den knuste :( (den var heldigvis ren da det skjedde ;) )

Vet noen om en plass man finner MANGE små animasjoner??

Har lyst på et bilde som ingen andre har ;) Og som er litt mere "meg"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...