Gå til innhold

Dobørste


Kid-a

Hvilken farge har deres??  

  1. 1. Hvilken farge har deres??

    • svart
      4
    • andre
      4
    • gul
      3
    • grønn
      1
    • rød
      1
    • blå
      10
    • hvit
      33


Anbefalte innlegg

Dette er et spørsmål som opptar meg mye...

Til dere, hvis dobørste i lys farge, lurer jeg på om den blir fort skitten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*ler*

Min dobørste er hvit, fordi flisene på taolettet er hvite. Ikke noe problem med skitt, for den kan jo rett og slett bare dyppes i klorin.....

:blunke:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du også hva da??

Kanskje du får stemme på "andre", Rufus, for det går ikke an å stemme på både blå og hvit. Hvis børsten er mest blå eller mest hvit, kan du velge den fargen det er mest av?

Hvorfor ler dere???

Kid-a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et spørsmål som opptar meg mye, vel... :D

Valgte den blå, jeg....det hvite er jo bare litt mønster... :wink:

...og du - av alle temaene som har vært oppe "her og der" i det siste synes jeg dette var fantastisk flott!! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at flere enn meg interesserer seg for saker og ting som virkelig betyr noe her i verden. Det setter jeg pris på!

Blir din dobørste skitten, rufus??? Det glemte du visst å svare på...

Og tilslutt: Takk for komplimentet! Du er nok en god gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Duchess

Hvit!

Nei er ikke noe problem at den blir skitten, og skulle den bli det er det jo bare å skylle den i vannet når du trekker ned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker å gratulere initiativtakeren av denne undersøkelsen! Kritisk, vitenskapelig og nådeløst!! Her avsløres våre innerste hemmeligheter... :lol:

Min er hvit den, og den blir bare skitten av alt støvet som har en tendens til å slå seg ned over alt i hybelen min :oops: . Tror vekstvillkårene for hybelkaniner er svært gode her- kanskje jeg skal begynne med hybelkaninoppdrett? Kan bli en inntektsrik kilde det :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel....go gutt er jeg nok ikke...jeg er jente jeg... :wink:

Ooops - glemmer stadig noe, jeg... :oops: neida, den holder seg så ren og fin så....litt klorin eller domestos(??) så er den ren & pen igjen.... :o

Dessuten er det utrolig hva en sånn liten duppedings som henger på toalettskålen gjør med bakterier :D iallefall om man kjøper en antibateriell...og selvfølgelig litt skylling som Duchess skriver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt på siden av temaet - men den hybelkaninopdretten må du forrtelle hvordan det går med!!

Dersom det er stor etterspørsel kan du få noen av mine!!!...helt gratis om du henter dem selv :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er såå glad for at du tar opp dette ytterst viktige temaet, Kid-a! Det var sannelig på tide at noen tok opp dette kontroversielle spørsmålet og ga do-børste-farge-problemet et ansikt.

På vegne av alle: Takk!

:ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også store deler av hverdagen på å fundere over andres dokoster :hoho:

Jeg kjøper noen dokoster hver gang jeg er på IKEA, jeg - er det 8,- de koster pr. stk. Hvite eller blekblå. Helt fine. Spinkle og små. Brukes noen ganger og kastes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott du tar opp dette! Tenkte faktisk på å gjøre det i går. Dette er et tema som jeg tenker alle lurer på!

Min er hvit den. Ganske lekker egentlig.

Men du Kid-a? Blir du med hjem å ser på dobørsten min a'?

-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min dobørste er blå... Vi vasker den med klorin hvis den blir skitten! Vil ikke ha besøk hvis ikke den er ren :ler: Har aldri helt skjønt poenget med hvite dobørster!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jøss...dette spørsmålet har jeg venta på leeenge.. Har vært for sjenert til og stille det selv. :oops:

Min er mørkeblå, og gullende ren. Har ikke hjerte til å bruke den, derfor må jeg dra bort på besøk for å gjøre mitt fornødne ærend. Sparer jo min elskede dobørstes helse!! Dessuten sparer jeg penger på å ikke kjøpe toalettpapir.... Blir nok bedre bare jeg vinner på lotto :P

God helg, folks...vern om deres dobørster :hoho::hoho::hoho:

TBee

- noengangerlittmeregalereennandregangermenellersveldigsnilloggrei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å føre logg over hybelkaninene mine, men de reproduserer seg så alt for fort! Tror ikke hybelkanin-hannene er monogame...

Vet noen hva kilo-prisen er? :hoho:

Uansett- mamma kommer på besøk mandag, så regner med en totalutryddelse av hele populasjonen innen mandag kveld (Mamma er støv-manisk...) Kanskje hun kan vaske vinduene også... :lol:

Unnskyld for avbrytelsen i tema, Kid-A!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra, Megan. Kanskje vi rett og slett egentlig bør starte en splitter ny tråd som tar for seg hybelkanin-problematikken, i og med at det har vist seg å være et omstridt emne?

Nuvel, det er opp til deg!!!

Interessant forresten, å se at antallet hvite dobørster er såpass høyt. Jeg klarer fortsatt ikke å fatte at det kan være praktisk!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...