Gå til innhold

Single attraktive kvinner

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Jeg vet jeg er singel og venner vet jeg er singel, hvem skulle ellers vite det? Det er liksom ikke sånn at jeg setter et skilt med "singel" på ryggen når jeg ferdes ute. Og hva mener du med "hvor langt vil du i livet"? :klo: 

Anonymkode: 16ee0...860

Hvem vil du ha,eller skal han finne deg?

jeg vet kvinner på fjellet bruker grønn lue.

karrieremessig, drømmer, oppnå

Anonymkode: 2b5d2...190

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvem vil du ha,eller skal han finne deg?

jeg vet kvinner på fjellet bruker grønn lue.

karrieremessig, drømmer, oppnå

Det hadde vært greit om han hadde funnet meg, men det skal mye til. Vi må ferdes på samme steder for at det skal fungere.

Kvinner OG menn kan bruke grønn lue dersom de forholder seg til DNT's aprilspøk for noen år siden ;)

Karrieremessig så er det tvilsomt om jeg kommer lenger. Jeg søker så snart ønskede jobber dukker opp, men regner i praksis med jeg er for gammel til å bli tatt i betraktning -  kom til intervju for et halvt års tid siden, men feilet på alder. Tror i det minste det var det siden jeg fikk beskjed om at kvalifikasjonene var gode nok og jeg gjorde det godt på intervjuet. Har dr. grad og en greit betalt jobb, men ikke pr. i dag "drømmejobben". Det er bare å prøve igjen, men sjansene blir selvsagt mindre dess eldre man blir. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde vært greit om han hadde funnet meg, men det skal mye til. Vi må ferdes på samme steder for at det skal fungere.

Kvinner OG menn kan bruke grønn lue dersom de forholder seg til DNT's aprilspøk for noen år siden ;)

Karrieremessig så er det tvilsomt om jeg kommer lenger. Jeg søker så snart ønskede jobber dukker opp, men regner i praksis med jeg er for gammel til å bli tatt i betraktning -  kom til intervju for et halvt års tid siden, men feilet på alder. Tror i det minste det var det siden jeg fikk beskjed om at kvalifikasjonene var gode nok og jeg gjorde det godt på intervjuet. Har dr. grad og en greit betalt jobb, men ikke pr. i dag "drømmejobben". Det er bare å prøve igjen, men sjansene blir selvsagt mindre dess eldre man blir. 

er andre nisjer du kunne gått løs på sammen med en mann? Eller er det vågalt å gå fra den jobben du har idag?

AnonymBruker
Skrevet

er andre nisjer du kunne gått løs på sammen med en mann? Eller er det vågalt å gå fra den jobben du har idag?

For det første så finnes ikke den mannen pr. i dag og dermed er det en rent teoretisk problemstilling. Men selv om han hadde dukket opp så er menn såpass risky business at jeg hadde ikke satset hus og hjem og inntekt på en mann. Det er noe jeg vil sikre meg selv, takk. 

Naturligvis er det vågalt å gå fra jobben jeg har. Jeg ønsker meg en "bedre" jobb på et sted der jeg kan trives bedre enn her jeg er i dag, ellers er det ingen vits. Å si opp jobben i godt voksen alder for så å flytte på måfå er direkte dumt. Jeg er helt sikker på at min livskvalitet ikke ville blitt særlig mye bedre av å sitte arbeidsledig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For det første så finnes ikke den mannen pr. i dag og dermed er det en rent teoretisk problemstilling. Men selv om han hadde dukket opp så er menn såpass risky business at jeg hadde ikke satset hus og hjem og inntekt på en mann. Det er noe jeg vil sikre meg selv, takk. 

Naturligvis er det vågalt å gå fra jobben jeg har. Jeg ønsker meg en "bedre" jobb på et sted der jeg kan trives bedre enn her jeg er i dag, ellers er det ingen vits. Å si opp jobben i godt voksen alder for så å flytte på måfå er direkte dumt. Jeg er helt sikker på at min livskvalitet ikke ville blitt særlig mye bedre av å sitte arbeidsledig. 

Du er veldig smart. Dette er det beste svaret jeg noensinne  har fått på KG! 

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bli glad i deg selv først. Hvis ikke kan du lett havne i et nytt destruktivt forhold...

Anonymkode: 20c72...462

Lol! Hva har det med å ikke være glad i seg selv å gjøre? Slutt å sleng usannheter. Bare fordi man er uheldig og roter seg bort i feil mann!! Hun har ikke skrevet noe som tyder på at hun hater seg selv, og hun skriver at hun vil være singel en stund også. Selv er jeg fornøyd med meg selv, vet hva jeg vil og gir kjærlighet rundt meg, men jeg har hatt litt uflaks de siste åra og valgt feil menn, som viser at de vil ha en framtid med meg etc, men gode til å juge og leke og prøve å ødelegge for meg. Spesielt en viss psykopat fra rundt juletider, pluss at jeg er sammen med en nå som sliter veldig med seg selv og det går utover meg... så skjønner at folk klager på de med psykiske problemer, når de ofte ikke behandler spesielt partner og familie særlig pent....

Anonymkode: 16aa0...aaa

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...