AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #1 Skrevet 6. juli 2019 Er du singel og attraktiv kvinne nå? Leiter du etter en stabil mann? holder det med kjemi og du opplever deg elsket og verdsatt for at du skal velge han? Gammel er du blitt og har du barn? Anonymkode: 2b5d2...190
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #2 Skrevet 6. juli 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du singel og attraktiv kvinne nå? Leiter du etter en stabil mann? holder det med kjemi og du opplever deg elsket og verdsatt for at du skal velge han? Gammel er du blitt og har du barn? Anonymkode: 2b5d2...190 Jeg har kjærlighetssorg etter eksen min. Jeg vet ikke om jeg tror at stabile menn finnes for meg. Jeg er seint i 30-årene og har ikke fått barn så jeg prioriteter å skaffe barn (og evt ha en elsker) framfor å finne kjæreste. Men hvem vet. Anonymkode: 7a750...7aa
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #3 Skrevet 6. juli 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du singel og attraktiv kvinne nå? Leiter du etter en stabil mann? holder det med kjemi og du opplever deg elsket og verdsatt for at du skal velge han? Gammel er du blitt og har du barn? Anonymkode: 2b5d2...190 Leter ikke etter noen nei, men har ingen spesifikke krav til partner utenom det som er basic (lojal,grei osv) Er 31 og 0 barn. Grunnen til at jeg ikke leter er at jeg får følelsen av at de fleste menn bare vil hoppe fra kvinne til kvinne. Det er mye utroskap og at menn vil ha jenter i 20 årene og mener vi andre er vrakgods og diverse..klarer meg helt fint uten egentlig men selvfølgelig ønsker jeg jo på en måte et forhold men alt man må igjennom og godta for å få det blir liksom ikke verdt det. Anonymkode: 7b274...aee 7
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #4 Skrevet 6. juli 2019 Jeg er 40 og har 3 barn. Attraktiv og har mange "friere", men jeg leter ikke etter en stabil mann nei. Trives veldig godt alene og med livet mitt slik det er.. Anonymkode: 73403...7fb
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #5 Skrevet 6. juli 2019 Hvordan vet man at man er attraktiv? 28 og jomfru. Har sorg over en det ikke ble noe med i utlandet, han var interessert men jeg fucka det opp. Anonymkode: b831f...baf
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #6 Skrevet 6. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet man at man er attraktiv? 28 og jomfru. Har sorg over en det ikke ble noe med i utlandet, han var interessert men jeg fucka det opp. Anonymkode: b831f...baf Fordi? Anonymkode: dd5bd...6f8
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #7 Skrevet 6. juli 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi? Anonymkode: dd5bd...6f8 Fordi hva? Anonymkode: b831f...baf
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #8 Skrevet 6. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fordi hva? Anonymkode: b831f...baf 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet man at man er attraktiv? 28 og jomfru. Har sorg over en det ikke ble noe med i utlandet, han var interessert men jeg fucka det opp. Anonymkode: b831f...baf Anonymkode: dd5bd...6f8
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #9 Skrevet 6. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: dd5bd...6f8 Jeg tenkte - han sårer meg til slutt, han er ikke seriøs - vi får det ikke til å fungere - jeg er for høy - jeg er for tynn - jeg er for gammel (2 år yngre en han) - jeg er for dum - jeg er lavstatus Anonymkode: b831f...baf
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #10 Skrevet 6. juli 2019 42 år singel, 1 voksent barn. Vært alene så lenge at jeg har blitt sær, trives alene. Hatt fast elsker siste 3 år, det får holde, noe mer trenger jeg ikke. Anonymkode: 6572c...2ec 4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #11 Skrevet 6. juli 2019 Ja, hvordan vet man at man at man er attraktiv? Jeg får ikke masse oppmerksomhet, men tror jeg har noe å tilby for rett mann. Jeg har ikke barn og er 37 år. For min del holder det med kjemi og at vi er på bølgelengde. Det er lett å ha krav om ditt og datt, men når jeg møter en mann så er det ikke alt som er like viktig. Jeg håper at jeg møter en bra mann snart Anonymkode: 7749e...360
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #12 Skrevet 6. juli 2019 Jeg er 51 har 2 barn. Ser etter en hyggelig, grei, morsom, ærlig, snill, kreativ mann. God kjemi. Gjerne yngre. Og som jeg føler jeg er høyt på prioriteringslista til. Det hadde vært bra😂😁👍🏻 Anonymkode: dee2b...617
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #13 Skrevet 6. juli 2019 Jeg er 35, har to barn, og er nyseparert. Får høre jeg er attraktiv og at jeg ikke kommer til å være singel lenge, men jeg har faktisk LYST til å være singel nå. Det holdt ikke å ha god kjemi med eksmannen, eller å være elsket, for det manglet andre ting. Skal jeg inn i noe nytt, må det treffe på ganske mange punkter. Og siden jeg er kresen, og svært lite desperat, kommer jeg sikkert ikke til å finne en med det første. Den kresenheten avtar nok jo eldre og mindre attraktivt jeg blir ... Anonymkode: 1bf3d...1cd 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #14 Skrevet 6. juli 2019 Jeg er kresen og selektiv, og leter etter en mann som er det samme. Liker å være mye alene, vil ha en som klarer å være alene også, ikke en som må være i forhold. Turnoff med menn som hopper fra forhold til forhold... Anonymkode: 20c72...462 4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #15 Skrevet 6. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: 42 år singel, 1 voksent barn. Vært alene så lenge at jeg har blitt sær, trives alene. Hatt fast elsker siste 3 år, det får holde, noe mer trenger jeg ikke. Anonymkode: 6572c...2ec Hva bedriver du tiden med når du er alene? har du mange hobbyer? Anonymkode: a9a7b...907
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #16 Skrevet 6. juli 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva bedriver du tiden med når du er alene? har du mange hobbyer? Anonymkode: a9a7b...907 Nei ikke spesielt mange hobbyer, i perioder leser jeg mye bøker, nå ser jeg mye på Netflix, reiser på helgeturer med venninner. Går endel turer på fjellet. Besøker eller drar på hotell med elskeren ca 1 gang i mnd. Men hovedsaken er at jeg trives i eget selskap og ikke kjeder meg alene hjemme. Anonymkode: 6572c...2ec
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #17 Skrevet 6. juli 2019 Attraktiv nok til å ha menn etter meg stadig vekk. 38, ett barn. Har mistet litt troen på kjærligheten etter mitt siste forhold, så jeg legger ikke ned noen innsats i å finne noen. Er vel heller unnvikende sånn sett. Men ja, kjemi og det å føle seg elsket og verdsatt hadde gjort susen. (Slik jeg tolker kjemi vil det si at jeg finner ham attraktiv, og for meg går attraksjon både på utseende, personlighet og intelligens.) Anonymkode: 0e404...dc4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #18 Skrevet 6. juli 2019 Sikkert delte meninger om jeg er attraktiv eller ei, men etter å nylig ha kommet meg ut av et destruktivt forhold med en mann som har behandlet meg dårlig, er jeg lite lysten på en ny mann sånn med det første. Jeg er blitt redd. Finnes det bra menn der ute? Finnes det virkelig gode forhold? Usikker. Sånn en gang i framtiden ønsker jeg meg en mann. Tror jeg. En som er snill, som behandler meg med respekt, en som elsker meg og viser det. En jeg synes er attraktiv, som har humor, sexlyst og er raus og smart. Men tror jeg går for særboer neste gang. Det har kostet meg dyrt å gifte meg, både økonomisk og følelsesmessig. Anonymkode: bb44f...086 1
Gjest Familytree Skrevet 6. juli 2019 #19 Skrevet 6. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikkert delte meninger om jeg er attraktiv eller ei, men etter å nylig ha kommet meg ut av et destruktivt forhold med en mann som har behandlet meg dårlig, er jeg lite lysten på en ny mann sånn med det første. Jeg er blitt redd. Finnes det bra menn der ute? Finnes det virkelig gode forhold? Usikker. Sånn en gang i framtiden ønsker jeg meg en mann. Tror jeg. En som er snill, som behandler meg med respekt, en som elsker meg og viser det. En jeg synes er attraktiv, som har humor, sexlyst og er raus og smart. Men tror jeg går for særboer neste gang. Det har kostet meg dyrt å gifte meg, både økonomisk og følelsesmessig. Anonymkode: bb44f...086 You gotta love yourself, as hard as it is, other people wont change the way you look at yourself. Recently i came out of a relationship, we had a destructive one too but i never told that woman even one time that she wasnt the most beautiful person i have ever seen
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #20 Skrevet 6. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikkert delte meninger om jeg er attraktiv eller ei, men etter å nylig ha kommet meg ut av et destruktivt forhold med en mann som har behandlet meg dårlig, er jeg lite lysten på en ny mann sånn med det første. Jeg er blitt redd. Finnes det bra menn der ute? Finnes det virkelig gode forhold? Usikker. Sånn en gang i framtiden ønsker jeg meg en mann. Tror jeg. En som er snill, som behandler meg med respekt, en som elsker meg og viser det. En jeg synes er attraktiv, som har humor, sexlyst og er raus og smart. Men tror jeg går for særboer neste gang. Det har kostet meg dyrt å gifte meg, både økonomisk og følelsesmessig. Anonymkode: bb44f...086 Bli glad i deg selv først. Hvis ikke kan du lett havne i et nytt destruktivt forhold... Anonymkode: 20c72...462 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå