Gå til innhold

Ingen respons fra mor til stemor.


Gjest Nilsen32

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mor er nok litt sjalu på deg, for at du har muligheten til å ta med datteren hennes på alt mulig gøy. Mulig hun er redd for at datteren skal få mer lyst til å være sammen med deg enn henne, det er nok ikke noen god følelse å kjenne på. 

Anonymkode: 1f050...e18

Dette, dessverre. Hun er bare et menneske, og dette med barn kan for noen være sårt hvis andre kommer inn i bildet.

4 timer siden, Nilsen32 skrev:

Men Skal ikke jeg ta med datter på slike ting da? Jeg tenker jo at jeg vil gjøre det som er bra for barnet, at hun får det fint og får nye opplevelser!

Fortsett å gjør det :) Fint du bryr deg, bare forhold deg nøytral og ikke gjør deg til en som kun spanderer og er moro- for ungens skyld 😊

Anonymkode: 7bec3...3f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Familytree

Fortsett med deg du gjør! Du er super, kanskje det er bra å prøve å inkludere den andre delen av familien! Men hvis de ikke vil, ikke be. Dine intensjoner er gode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette, dessverre. Hun er bare et menneske, og dette med barn kan for noen være sårt hvis andre kommer inn i bildet.

Fortsett å gjør det :) Fint du bryr deg, bare forhold deg nøytral og ikke gjør deg til en som kun spanderer og er moro- for ungens skyld 😊

Anonymkode: 7bec3...3f9

Det er rett. Ikke gjør deg til en som kun spanderer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nilsen32
22 minutter siden, Augustotejerina skrev:

Fortsett med deg du gjør! Du er super, kanskje det er bra å prøve å inkludere den andre delen av familien! Men hvis de ikke vil, ikke be. Dine intensjoner er gode

Tusen takk! Jeg sender jo bildene bare for at jeg vil at distansen mellom oss ikke skal være så stor. Det er viktig for kjæresten min og barnet at det er en god relasjon så da prøver jeg å få til det jeg også😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...