Gå til innhold

Ingen respons fra mor til stemor.

Anbefalte innlegg

Gjest Nilsen32
Skrevet

Hei. 

Jeg har en stedatter som får være med meg på mye forskjellig.jeg jobber som skuespiller så jeg tar med henne på forestillinger, backstage og masse annet. Jeg gjør barneforestilling så det er midt i blinken, hun får mange nye venner og opplevelser. Jeg tilbød meg å hente dattera en dag moren måtte jobbe lenge for å ta henne med og levere henne senere. Jeg sendte bilder til både mor og far med beskrivelse av de morsomme dagene, alle vennene hun hadde fått og at vi koste oss. Kjæresten min ble selvsagt kjempeglad men moren svarte ikke engang. 

Nå har vi hatt en liten runde hvor datter har mast veldig mye om å kjøpe ting. Mor og far har pratet om det og moren skyldte på teateret datteren har vært med på. "Det ble jo sikkert mye godteri og brus der" (Hun har vært med meg 4 ganger) 

For det første så har ikke jeg kjøpt noe til henne men for det andre så blir jeg litt såret. Nå har jeg tatt med datteren på så mye gøy og jeg får ikke en takk engang. Selv ikke da jeg tilbød meg å ta med henne en ekstra dag. Så skylder hun på meg når det kommer til at datteren spør om mye brus og godis! 

Hva tenker dere om dette? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mor er nok litt sjalu på deg, for at du har muligheten til å ta med datteren hennes på alt mulig gøy. Mulig hun er redd for at datteren skal få mer lyst til å være sammen med deg enn henne, det er nok ikke noen god følelse å kjenne på. 

Anonymkode: 1f050...e18

• Liker 16
Gjest Nilsen32
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mor er nok litt sjalu på deg, for at du har muligheten til å ta med datteren hennes på alt mulig gøy. Mulig hun er redd for at datteren skal få mer lyst til å være sammen med deg enn henne, det er nok ikke noen god følelse å kjenne på. 

Anonymkode: 1f050...e18