Gå til innhold

Klemming er seksuell trakassering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Familytree
På 6.7.2019 den 11.07, xfs367 skrev:

1999: "Ikke bli med fremmede menn"

2019: "Ikke bli med bestefar!"

Lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 7/6/2019 at 4:07 PM, xfs367 said:

1999: "Ikke bli med fremmede menn"

2019: "Ikke bli med bestefar!"

2029: Kollega dømt for psykisk voldtekt etter at han sa hei på feil tidspunkt.

Anonymkode: 00b10...617

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.7.2019 den 9.24, AnonymBruker skrev:

Kvinner er jo gale i hodet generelt, forstår ikke at menn tørr å gå inn i forhold i dagens samfunn.

På en annen side kan kvinnen behandle mannen akkurat som de vil selv, klemme, klype/klappe på rumpa, seksuell trakkasering. Alt er lov så lenge det kommer fra kvinnen.

Anonymkode: 4a771...b81

Er nok ikke kvinner generelt men en liten veldig høylydt minoritet. Sinnafeministene utgjør tross alt en veldig liten andel av norske kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, herzeleid said:

Er nok ikke kvinner generelt men en liten veldig høylydt minoritet. Sinnafeministene utgjør tross alt en veldig liten andel av norske kvinner. 

Synes desverre de får veldig mye spalteplass i media.

Anonymkode: 00b10...617

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/6/2019 at 10:16 AM, visp said:

Sitter du og leter med lys og lupe etter artikler som dette? Tror du virkelig dette reflekterer hvordan kvinner flest tenker?

Problemet er at disse holdningene vinner terreng så flere og flere kvinner tenker slik. Den moderne 3dje-generasjons feminismen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, herremann skrev:

Problemet er at disse holdningene vinner terreng så flere og flere kvinner tenker slik. Den moderne 3dje-generasjons feminismen.

Jeg kan ikke skjønne hvilke normale mennesker som tenker sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vanlig fyr
On 7/6/2019 at 10:16 AM, visp said:

Sitter du og leter med lys og lupe etter artikler som dette? Tror du virkelig dette reflekterer hvordan kvinner flest tenker?

Det er dessverre en betydelig andel av KG brukerne som gjør dette, enten det dreier seg om folk som TS som poster om feminister eller kvinnelige brukere som poster om hvordan menn er for voldtekt eller whatever. Derfor er det opp til oss andre å steppe inn og si at nei denne versjonen av virkeligheten du presenterer stemmer ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Vanlig fyr skrev:

Det er dessverre en betydelig andel av KG brukerne som gjør dette, enten det dreier seg om folk som TS som poster om feminister eller kvinnelige brukere som poster om hvordan menn er for voldtekt eller whatever. Derfor er det opp til oss andre å steppe inn og si at nei denne versjonen av virkeligheten du presenterer stemmer ikke. 

Ja, det virker som om folk bruker altfor mye tid på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, visp said:

Ja, det virker som om folk bruker altfor mye tid på nettet.

Er en grunn til at folk blir antiwax, flat earth, fake iss, Feminazi, incel osv.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Vanlig fyr skrev:

Det er dessverre en betydelig andel av KG brukerne som gjør dette, enten det dreier seg om folk som TS som poster om feminister eller kvinnelige brukere som poster om hvordan menn er for voldtekt eller whatever. Derfor er det opp til oss andre å steppe inn og si at nei denne versjonen av virkeligheten du presenterer stemmer ikke. 

Ingen steder har jeg skrevet at flertallet av kvinner mener dette, Alt jeg spurte om var om dere er enige eller uenige. 

Men siden dere tar dere så nær av det, så må jeg tolke det som at dere er enige noe som skremmer meg.

Anonymkode: aa52a...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vanlig fyr
Just now, AnonymBruker said:

 

Men siden dere tar dere så nær av det, så må jeg tolke det som at dere er enige noe som skremmer meg.

Anonymkode: aa52a...ae3

Hvorfor lagde du i det hele tatt denne tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.7.2019 den 16.03, AnonymBruker skrev:

Jeg har lært mine barn at de ikke må gi klem til noen som helst hvis de ikke vil. Onkel som står i døren og skal si hadet, MÅ slettes ikke få klem. Det er helt opp til dem hvem de vil gi intimitet til. Å bytte såpebobler mot klemmer, mener jeg går inn under det samme. Hvordan skal de vite rett fra galt når de blir så gamle at menn vil bytte til seg andre ting?

Anonymkode: d46f7...22c

Jepp. Og jeg har lært ungene at de ikke må legge seg noen tid som helst hvis de ikke vil det. Passerer klokka tolv på natta og tanta sier at de må gå å legge seg får hun huden full. Tenk å trakassere ungene på en så grov måte!

Anonymkode: fee40...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.7.2019 den 19.36, herremann skrev:

Er en grunn til at folk blir antiwax, flat earth, fake iss, Feminazi, incel osv.... 

Uansett tviler jeg på at disse forblir sånn resten av livet. Tipper mye av det er en fase... ''Hei jeg har mye negative erfaringer, på tide å søke en ekstremist gruppe!'' Så blir det sånn... Iallefall en stund. Så går det opp hvor snevret livvsyn det er, og man går videre og vokser opp?

Anonymkode: ff66f...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.7.2019 den 17.31, herzeleid skrev:

Er nok ikke kvinner generelt men en liten veldig høylydt minoritet. Sinnafeministene utgjør tross alt en veldig liten andel av norske kvinner. 

Der tar du nok veldig feil gitt. Det er nok en liten minoritet som kommer med uttalelsene, men det store flertallet henger seg på toget etter det. Du finner ikke mange kvinner som ikke har hengt seg med og støtter #MeToo, #VilleBarePrateLitt, "10 Hours of Walking in NYC as a Woman", osv.

På 9.7.2019 den 19.32, Vanlig fyr skrev:

Det er dessverre en betydelig andel av KG brukerne som gjør dette, enten det dreier seg om folk som TS som poster om feminister eller kvinnelige brukere som poster om hvordan menn er for voldtekt eller whatever. Derfor er det opp til oss andre å steppe inn og si at nei denne versjonen av virkeligheten du presenterer stemmer ikke. 

Kanskje du burde ta deg et lite google søk på denne Clementine Ford? For (som alltid) det er ikke akkurat en random bruker i en avsidesliggende krok i et eller annet nettforum som er blitt plukket ut her skjønner du. Det er en person med både stor makt og innflytelse, og en ganske så prominent offentlig skikkelse som her uttaler seg gjennom en stor medieaktør.

Anonymkode: fee40...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.7.2019 den 10.16, visp skrev:

Tror du virkelig dette reflekterer hvordan kvinner flest tenker?

Hadde ikke akkurat truffet meg som en bombe om dagens folk tenker slik. Jeg har sett mye rart i det siste lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne type rabiate feminister er spinn gærne. De ødelegger samfunnet.

Anonymkode: 9a572...3a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er sikkert lesbisk også.

Anonymkode: 9a572...3a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...