Gå til innhold

Makeup mekka


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen her som har erfaring med makeup mekka? Synes de reklamerer mye for rimelig sminke. Er det bra og er det egentlig så rimelig? 

Jeg eier omtrent ikke noe sminke og bruker det samme hver da. Foundation, maskara og litt farge i kinnene. Vil nå fornye sminken litt og skaffe flere produkter. 

Anonymkode: 3a444...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg har prøvd fra Makeup Mekka har jeg vært veldig fornøyd med. Både pris og kvalitet. Reagerer ikke allergisk på produktene derfra. 

Når det gjelder priser, så er de jevnt over svært rimelige. Det kan lønne seg å følge med litt på siden deres, for det er stadig tilbud og pakkeløsninger som gir mulighet til å prøve flere produkter for en rimelig penge. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar 😀 hva vil du anbefale av sminke fra dem? 

Anonymkode: 3a444...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5XL mascara, eyeliner pennen, leppestifter og lipgloss er blant mine favoritter. Og microfiberkluten som fjerner sminke med bare vann. Den er fantastisk. Tar mascara også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Cirkelin skrev:

5XL mascara, eyeliner pennen, leppestifter og lipgloss er blant mine favoritter. Og microfiberkluten som fjerner sminke med bare vann. Den er fantastisk. Tar mascara også. 

Dysser den maskaraen? Har hørt at den begynner å drysse av etter noen timer

Anonymkode: 3a444...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig fornøyd med makeup mekka! 

5XL maskaraen er fantastisk, og jeg opplever ikke at den drysser. Ellers så er øyebrynspennene veldig gode, øyeskyggene er helt grei, stick foundation liker jeg veldig godt, concealer hydra shape er god. Sminkefjernerkluten er et must, den tar all sminken med bare vann. 

Anonymkode: 55127...762

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ingaborga
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dysser den maskaraen? Har hørt at den begynner å drysse av etter noen timer

Anonymkode: 3a444...5c9

Jeg hatt problemer med at den drysser, men har ikke det problemet med den vannfaste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute

Jeg liker masse fra Makeup Mekka godt. Litt om meg, jeg har tørr og sensitiv hud med lite behov for høy dekkevne.

Disse produktene anbefaler jeg:

Ultra Length Water Resistant Mascara. Jeg har veldig rennende øyne. Denne sitter godt, og den drysser ikke. Synes den gir lange vipper, men ikke så mye volum. For volum tar jeg XXL volummaskaraen deres under. Et lag med den også 2 med Ultra Length.

Hello Pretty Powder Foundation: Liker denne godt på vinteren, men bruker kun bittelitt, da jeg synes den har høy dekkevne og kan bli litt tørr på min hud. Trenger du høy dekkevne kan du fint bruke denne som et pudder over vanlig foundation.

Soft Dewy Hydrating Foundations. Jeg ELSKER denne foundationen! Den har veldig veldig veldig lett dekkevne, så trenger du mer dekk så er den ikke noe for deg. Jeg har slitt med å finne en fin og lett og glødende foundation til sommerbruk for min tørre hud. Denne gjør virkelig susen. Hadde ikke anbefalt den for oljete hud, da tror jeg den hadde rent rett av. Eneste minuset er at den har tilsatt parfymelukt, men jeg har ikke reagert på den. Den har og veldig dårlig fargevalg som de fleste av Makeup Mekka produktene. Jeg blander flere av de litt sammen for å få riktig farge.

Face Prime Moisturizing. Fin og enkel primer som gir fuktighet. Ikke så mye mer, men jeg liker den for min tørre hud.

Kiss & Blush Cream Touch i Lollipop. Nydelig kremblush som jeg synes er perfekt til sommeren. Sitter godt på meg.

Liker øyeskyggepalettene deres veldig godt. De er satt sammen med farger som passer til hverandre, drysser litt, men veldig godt pigment. Er ikke så fan av singel øyeskyggene deres.

Liker øyenbrynsblyantene deres godt, og øyenbrynspennen med brow gel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dysser den maskaraen? Har hørt at den begynner å drysse av etter noen timer

Anonymkode: 3a444...5c9

Nei det har jeg ikke hatt problemer med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuza

Liker også den Lenght -mascaraen. Har og en mørk brun eyeliner derifra. Fikk dem i et sett med produkter fra MM da jeg skulle abbonere på et interiørblad. Fikk en øyenskygge primer og higlighter palette og, men bruker ikke det. Så var det en brynsmaskara i lys brun som ikke var noe særlig, viste ikke samt gjorde øyenbrynene stive. 

Så jeg vil si at kvaliteten er ok. Ikke dårlig. Mascaraen var bedre enn forventet, men er enig i at den gir lite volum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sminkeinteressert egentlig, handlet der for et år siden fordi det ikke er dyretestet og fordi det var salg. Veldig fornøyd med alt jeg bestilte. Skal bestille igjen når jeg trenger noe nytt. 😁 Aldri dyretestet sminke igjen på meg iallfall.

Maskaraen (Bambi heter den tror jeg) er kjempebra synes jeg. Renner eller drysser ikke. 

Kjøpte en sånn våt-eyeliner også som jeg elsker!

Og kjøpte pudder med glitter, samt glitter"øyenskygge", som er kjempefine. Den øyenskyggen var i grunn rent glitter. Jeg trodde glitteret skylle drysse skikkelig, men det sitter godt fast og sitter natta gjennom. ;)

Var også fornøyd med de to sminkekostene jeg handlet.

Det jeg ikke likte var stick foundation, og en bronseaktig øyenskygge. Jeg er ikke noe flink med foundation så er muligens derfor. :P

Anonymkode: 569bb...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke makeupmekka er noe særlig. Har blitt skuffa hver gang jeg har falt for fristelsen og handlet der. Det eneste jeg har likt derfra er brynpomaden og kosterensen som er såpestykke i boks. Brynkosten er også OK. Ellers syns jeg øyenskyggene var pudrete og lite pigmenterte, mascaraen drysset og lagde pandaøyne og to primere jeg har prøvd var begge fullstendig intetsigende. Har prøvd en foundation derfra og, den var Trump-orange i fargen. Har også en highlighter derfra, men den har jeg ikke åpnet enda. Har ligget uåpnet i skuffen i typ to år :hoho: Har ikke så store forventninger til den selv om fargen ser fin ut. Må teste den en dag.

Vil du ha virkelig billig sminke, kjøp Essence. Det er både dyrevennlig og veldig bra. De har det på Lyko og jeg testet litt for moro skyld da de fikk det inn og ble veldig positivt overrasket selv om jeg foretrekker dyrere merker som Too Faced, Charlotte Tilbury, Hourglass, Smashbox, Urban Decay, rms beauty og Fenty for å nevne noen. Har testet mascara, bryngel, lipliner, lipgloss, blush og en concealer fra essence, likte alt sammen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.7.2019 den 0.59, AnonymBruker skrev:

Er ikke sminkeinteressert egentlig, handlet der for et år siden fordi det ikke er dyretestet og fordi det var salg. Veldig fornøyd med alt jeg bestilte. Skal bestille igjen når jeg trenger noe nytt. 😁 Aldri dyretestet sminke igjen på meg iallfall.

Maskaraen (Bambi heter den tror jeg) er kjempebra synes jeg. Renner eller drysser ikke. 

Kjøpte en sånn våt-eyeliner også som jeg elsker!

Og kjøpte pudder med glitter, samt glitter"øyenskygge", som er kjempefine. Den øyenskyggen var i grunn rent glitter. Jeg trodde glitteret skylle drysse skikkelig, men det sitter godt fast og sitter natta gjennom. ;)

Var også fornøyd med de to sminkekostene jeg handlet.

Det jeg ikke likte var stick foundation, og en bronseaktig øyenskygge. Jeg er ikke noe flink med foundation så er muligens derfor. :P

Anonymkode: 569bb...03b

Kan du linke til den glitterskyggen?   :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Jeg har litt delte meninger, men stort sett fornøyd. Ser det også på tilbakemeldingene på produkter der inne - veldig delte meninger. 

Min favoritt derfra er Lash spa mascara, den funker såå bra! Pleier å kjøp en svart og en brun når de er på tilbud.   Kjøpte også Max Lash Lift for en stund siden, slettes ikke verst den heller. 

Fikk noe highlighter i gave derfra, det var så som så. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...