Gå til innhold

Tante viste musa.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er du samme person som for en stund siden var forelsket i tanta di og skulle fortelle det på fylla i et bryllup? 

Anonymkode: c07d9...6e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke hun ville vise deg musa si nei.

Huske ei jente i klassen på ungdomsskolen fortalte at hele familien hennes pleide å ta badstue sammen nakene. Hun sa det til gymlæreren (kvinnelig) som også mente dette var normalt. Jeg syntes det var sykt werid at man skal sitte naken med familiemedlemmer av motsatt kjønn, det ville jeg aldri gjort. Men hvis man han vokst opp slik så er det vel kanskje ingen big deal. 

Anonymkode: 35c84...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke hun ville vise deg musa si nei.

Huske ei jente i klassen på ungdomsskolen fortalte at hele familien hennes pleide å ta badstue sammen nakene. Hun sa det til gymlæreren (kvinnelig) som også mente dette var normalt. Jeg syntes det var sykt werid at man skal sitte naken med familiemedlemmer av motsatt kjønn, det ville jeg aldri gjort. Men hvis man han vokst opp slik så er det vel kanskje ingen big deal. 

Anonymkode: 35c84...bc9

Hadde det vært helt normalt i den familien og han vandt til det hadde han nok ikke lagt det ut som en case her. 

Anonymkode: 0b5a8...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Mange voksne damer liker å vise fram musa til yngre gutter, når aldersforskjellen er så stor at de ikke kan mistenkeliggjøres, tror de fryder seg i hemmelighet. Guttene også, mange har fått spesielle minner fra voksne tanter.

Anonymkode: 655d3...448

Hvor mange er mange? Snakker vi 30% av tantene? 10%? 1%?

Anonymkode: d0531...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo også litt ut som en sommerferie fantasi fra en ung gutt... 😜

Anonymkode: 6d100...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...