Gå til innhold

Tante viste musa.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tok sauna på hytta og ble litt forundret over at tanten min som også var der ikke dekket seg til. Jeg satt på en benk nedenfor henne og så rett inn i hennes helligste. Ikke dekket hun seg til eller gjorde noe forsøk på å samle beina. Er dette normalt? Ville vise seg frem? Jeg fikk reisning men hadde heldigvis håndduk over, så tror ikke hun merket det. 

Anonymkode: f0079...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens morsomste overskrift i hvert fall.

Anonymkode: 4b562...bb9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er skadet for livet. Brenn ned hytte, tante og og skauen rundt som avstraffelse og passelig reaksjon. Det vil gjennopprette balansen i universet og mamuttguden vi gi chi til konhjortchaktaet ditt.

Anonymkode: 5d4ba...68b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kronhjortchakra .. sorry skrivefeil

Anonymkode: 5d4ba...68b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er skadet for livet. Brenn ned hytte, tante og og skauen rundt som avstraffelse og passelig reaksjon. Det vil gjennopprette balansen i universet og mamuttguden vi gi chi til konhjortchaktaet ditt.

Anonymkode: 5d4ba...68b

:ler: Amen to that 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff så traumatisk for deg. Tenk nå enda om du hadde vært så heldig at du kunne styrt blikket ditt selv... 

Anonymkode: d2e9a...fb7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok sauna på hytta og ble litt forundret over at tanten min som også var der ikke dekket seg til. Jeg satt på en benk nedenfor henne og så rett inn i hennes helligste. Ikke dekket hun seg til eller gjorde noe forsøk på å samle beina. Er dette normalt? Ville vise seg frem? Jeg fikk reisning men hadde heldigvis håndduk over, så tror ikke hun merket det.

Og du tenkte: Dette må ut på internett umiddelbart! Du følte et slags samfunnsansvar der. Du har rett. La oss få all dritten ut på nett. Så kan vi stenge nettet om noen år og slette det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det helt unaturlig å være påkledd i badstua. Det har jeg aldri vært. Enten sitter jeg naken oppå et håndkle eller så dekker jeg meg til med et håndkle uten noe under.

Anonymkode: f93e4...5ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg er det helt unaturlig å være påkledd i badstua. Det har jeg aldri vært. Enten sitter jeg naken oppå et håndkle eller så dekker jeg meg til med et håndkle uten noe under.

Anonymkode: f93e4...5ca

Det er altså unaturlig. Som om det var narturlig å være i en badstu i det hele tatt.

Anonymkode: e91fc...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker said:

Tok sauna på hytta og ble litt forundret over at tanten min som også var der ikke dekket seg til. Jeg satt på en benk nedenfor henne og så rett inn i hennes helligste. Ikke dekket hun seg til eller gjorde noe forsøk på å samle beina. Er dette normalt? Ville vise seg frem? Jeg fikk reisning men hadde heldigvis håndduk over, så tror ikke hun merket det. 

Anonymkode: f0079...068

Dette var helt vanlig og naturlig tidligere. Siden hun trolig er oppvokst i en annen tid hvor dette var vanlig så er det lite trolig at hun gjorde det for å vise seg frem.

Når du ikke er vant med det og assosierer det med en seksuell situasjon så er det helt naturlig at du får en ereksjon. Hadde du vokst opp på 70-tallet hadde du ikke fått det. Tilsvarende hadde du vokst opp i 1900 og plutselig møtt damer i bikini på 50-tallet så hadde du også fått ereaksjon.

Anonymkode: f93e4...5ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært i Sveits, jeg

Anonymkode: b73b3...037

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er altså unaturlig. Som om det var narturlig å være i en badstu i det hele tatt.

Anonymkode: e91fc...e52

Hva mener du?

Anonymkode: f93e4...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er skadet for livet. Brenn ned hytte, tante og og skauen rundt som avstraffelse og passelig reaksjon. Det vil gjennopprette balansen i universet og mamuttguden vi gi chi til konhjortchaktaet ditt.

Anonymkode: 5d4ba...68b

Typen til Märtha som deler sine løsninger?

Anonymkode: 655d3...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er tanta de? 

Anonymkode: 0b5a8...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er skadet for livet. Brenn ned hytte, tante og og skauen rundt som avstraffelse og passelig reaksjon. Det vil gjennopprette balansen i universet og mamuttguden vi gi chi til konhjortchaktaet ditt.

Anonymkode: 5d4ba...68b

:fnise: :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange voksne damer liker å vise fram musa til yngre gutter, når aldersforskjellen er så stor at de ikke kan mistenkeliggjøres, tror de fryder seg i hemmelighet. Guttene også, mange har fått spesielle minner fra voksne tanter.

Anonymkode: 655d3...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uff så traumatisk for deg. Tenk nå enda om du hadde vært så heldig at du kunne styrt blikket ditt selv... 

Anonymkode: d2e9a...fb7

Eller om han hadde vært så heldig at han kunne ha flyttet seg eller gått ut. Det var også en mulighet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...