Fiskegrateng Skrevet 6. juli 2019 #21 Skrevet 6. juli 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ble skikkelig, grundig catfished for noen måneder siden. Ordentlig rundlurt. Dame fra tinder som virket tilsynelatende helt normal og legit. Det viste seg etter flere måneder med økende intensitet og intimitet at det bare var pølsevev. Bildene er stjålet, jeg aner ikke fra hvem. Trist sak. Ikke minst for dem som har fått sine bilder stjålet. Catfishen er fortsatt aktiv på tinder og lurer nye folk. Jeg var gjennom alle fasene. Fornektelse, håp, grundig etterforskning på nettet, etc. Det gikk så langt at jeg seriøst vurderte å oppsøke adresser. Heldigvis ble det med tanken. Det var tungt å bli lurt. Hun la ekstremt mye tid og energi inn i meg som prosjekt. Ønsket meg god morgen og god kveld hver eneste dag. Ekstremt mye oppmerksomhet, masse komplimenter, osv. Det var vanskelig å ikke bli sjarmert. Til syvende og sist er det sånn at når noe er for godt til å være sant så er det det. Lekre damer med alt gående for seg trenger ikke bruke masse tid på en ukjent mann fra tinder hun aldri har møtt. Så dum jeg var. Men, jeg er ensom og ville bare finne noen. Er det så dumt? Gjør det meg svak? Isåfall er jeg dum og svak da. Anonymkode: 65fb0...4af
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå