Gå til innhold

Menn, hvor ofte blir dere catfished?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

😂

Anonymkode: 23498...67b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

??

Anonymkode: 1df62...60b

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

??

Kvinner som ser smellvakre ut helt til de fjerner sminken og ser helt annerledes ut

• Liker 2
Skrevet

Jeg lastet ned tinder for en stund siden etter å ha blitt singel, har vært på 9 date, 2 var skikkelig catfishing. De hadde profilbilder som var på det meste 9 år gamle. Hun ene spurte om jeg ble skuffet, osv. Jeg var høflig å sa nei, gikk på date 2 og skrev at kjemien ikke stemte, noe som den heller ikke gjorde.

Skrevet

Har faktisk aldri skjedd. Men nå har jeg aldri falt for kvinner med mye sminke, er ikke min greie.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinner som ser smellvakre ut helt til de fjerner sminken og ser helt annerledes ut

Det gjelder vel alle damer? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir ofte forsøkt catfishet, men jeg er for smart til å bite på. Som regel er det dårlig språk som røper henne. 

Anonymkode: db13e...fb8

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke dette er det flest forbinder med begrepet? 

Anonymkode: a0281...362

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Haha, de aller fleste vet at damer ser annerledes ut uten sminke......... Noen ser ut som dag og natt og sånn er det bare. Ingenting galt i det. 

Anonymkode: 0923f...3d4

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjelder vel alle damer? 

Det synes absolutt ikke jeg. Finnes mange vakre damer helt uten sminke, noen vakrere uten enn med. Synes alt for mange kvinner sminker seg "styggere". Litt sånn øyevippesminke er bra, holder i massevis. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mulig uttrykket kun gjelder sminke, men det har falt et par push-up BH-er og det som falt ut kan best beskrives med ørene til en fuglehund. 

Anonymkode: ef5a8...e9a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Om profilbildene er minst 9 år gamle, så er det vel ikke de yngste damene du har møtt. 

Det virker som du har urealistiske forventninger. 

Anonymkode: bea2d...ddc

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig uttrykket kun gjelder sminke, men det har falt et par push-up BH-er og det som falt ut kan best beskrives med ørene til en fuglehund. 

Haha! Hvordan reagerte du på dette? Hilsen fuglehunddame

Anonymkode: 34e84...5e3

AnonymBruker
Skrevet

Aldri skjedd.

Går bare etter kvinner som bruker veldig lite sminke. Min kone bruker rett og slett null sminke i hverdagen. Tar bare på bittelitt om vi skal noe spesielt i helgen.

Anonymkode: ef556...6fa

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Omg😂😂 jeg ler

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ha ha ha 😂😂😂😂d var dagens latter😂😂

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

:skratte:

AnonymBruker
Skrevet

I programmet Catfish på MTV, er det å være en catfish noe helt annet enn det enkelte her i tråden ser ut til å tro det betyr. Det er virkelig noe helt annet enn en dame med mye sminke....!

Et eksempel.

En kvinne i førtiårene begynte å online-chatte og "date" en ung mann i tyveårene. De ble "kjærester" på nett, og endte opp med å sende hverandre melding etter melding med kjærlighetserklæringer og "I miss you, my darling" og alt sånt. Den unge mannen mottok masse bilder av en ung kvinne på kanskje 20 år, kanskje iført en sexy kort shorts og en bikinitopp og sånt. Han ble veldig forelsket.

For å gjøre en lang historie kort; det endte med at historien avslørte at det var ikke den sexy tjueåringen som sendte meldinger og var kjæreste online med den kjekke unge mannen. Det var MOREN til den unge jenta som levde et hemmelig liv online. Det var hun som sendte alle meldinger, og bildene var bilder hun tok av sin egen datter og ga ut.

Det er catfishing. Å utgi seg for å være en helt annen person enn hva du faktisk er.

Anonymkode: c1d8b...58c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I programmet Catfish på MTV, er det å være en catfish noe helt annet enn det enkelte her i tråden ser ut til å tro det betyr. Det er virkelig noe helt annet enn en dame med mye sminke....!

Et eksempel.

En kvinne i førtiårene begynte å online-chatte og "date" en ung mann i tyveårene. De ble "kjærester" på nett, og endte opp med å sende hverandre melding etter melding med kjærlighetserklæringer og "I miss you, my darling" og alt sånt. Den unge mannen mottok masse bilder av en ung kvinne på kanskje 20 år, kanskje iført en sexy kort shorts og en bikinitopp og sånt. Han ble veldig forelsket.

For å gjøre en lang historie kort; det endte med at historien avslørte at det var ikke den sexy tjueåringen som sendte meldinger og var kjæreste online med den kjekke unge mannen. Det var MOREN til den unge jenta som levde et hemmelig liv online. Det var hun som sendte alle meldinger, og bildene var bilder hun tok av sin egen datter og ga ut.

Det er catfishing. Å utgi seg for å være en helt annen person enn hva du faktisk er.

Anonymkode: c1d8b...58c

Ts her, mulig det, så bare på YouTube og snap chat der de diskuterte det😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble skikkelig, grundig catfished for noen måneder siden. Ordentlig rundlurt. Dame fra tinder som virket tilsynelatende helt normal og legit. Det viste seg etter flere måneder med økende intensitet og intimitet at det bare var pølsevev. Bildene er stjålet, jeg aner ikke fra hvem. Trist sak. Ikke minst for dem som har fått sine bilder stjålet. Catfishen er fortsatt aktiv på tinder og lurer nye folk. 

Jeg var gjennom alle fasene. Fornektelse, håp, grundig etterforskning på nettet, etc. Det gikk så langt at jeg seriøst vurderte å oppsøke adresser. Heldigvis ble det med tanken.

Det var tungt å bli lurt. Hun la ekstremt mye tid og energi inn i meg som prosjekt. Ønsket meg god morgen og god kveld hver eneste dag. Ekstremt mye oppmerksomhet, masse komplimenter, osv. Det var vanskelig å ikke bli sjarmert. 

Til syvende og sist er det sånn at når noe er for godt til å være sant så er det det. Lekre damer med alt gående for seg trenger ikke bruke masse tid på en ukjent mann fra tinder hun aldri har møtt. Så dum jeg var. Men, jeg er ensom og ville bare finne noen. Er det så dumt? Gjør det meg svak? Isåfall er jeg dum og svak da. 

Anonymkode: 65fb0...4af

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...