AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #101 Del Skrevet 22 timer siden Alle i garderoben og i badstua. Alle på nakenstranda. Når jeg var ung var det naken fellesbadstu på idrettsbygningen på Blindern, så alle der. På 70-80 tallet var det ganske vanlig med liberalt syn på nakenhet. Også noen videregående klasser hvor gutter og jenter dusjet nakne sammen. Rart så konservativt det har blitt i dag. I dag er man vel strengere enn man har vært noen gang før, selv tusen år tilbake. Anonymkode: 0e3be...772 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruVillvin Skrevet 19 timer siden #102 Del Skrevet 19 timer siden Nå er det mannen min og alle som tilfeldigvis er i dusjen i svømmehallen, og kanskje en og annen nabo. Da jeg var barn og ungdom hadde vi noen gode bade & badstu-opplevelser men mormor, mamma, tanter og kusiner på en øde fjellhytte, nakne alle sammen. Herlige 80-tallet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M36xl Skrevet 8 timer siden #103 Del Skrevet 8 timer siden Alle som spør, er fornøyd med kroppen min og er ikke redd for å vise fram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #104 Del Skrevet 8 timer siden Har ingen problemer med nakenhet lenger. Var kanskje litt mer sjenert før, men nå kan jeg gå naken på the Well, bade på naturiststrender, og har også hatt sex mens 40-50 mennesker så på. Så bluferdigheten har roet seg. Anonymkode: 396bb...8c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #105 Del Skrevet 8 timer siden Mannen. Har ingen interesse av å dusje og vaske meg med fremmede. Fornøyd med egen kropp og har et helt naturlig forhold til kropp men jeg er glad jeg slipper å leve i hippie tiden. Da foretrekker jeg langt mere den konservative tiden vi har nå hvor en har klær på seg offentlig, (uten at jeg vil si det er særlig konservativt å ha på seg klær offentlig). Anonymkode: 7ccaf...d4a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 6 timer siden #106 Del Skrevet 6 timer siden Svært få. Jeg har store komplekser for kroppen min og viser meg ikke naken for hvem som helst. Jeg skal være svært trygg på en mann, før jeg slipper meg løs. Selv da kan jeg føle meg skamfull 😐 Synes også det er ubehagelig å være på f.eks svømmehaller, hvor man må dusje etterpå. Om garderoben/dusjen har et avlukke, bruker jeg ofte den. Ellers prøver jeg å gjøre meg fortest mulig ferdig. Jeg har opplevd flere ganger at barn og ungdom peker på meg og kommenterer til andre. Så ja, prøver å gjøre meg fortest mulig ferdig. Evt. drar jeg ikke så ofte å svømmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 6 timer siden #107 Del Skrevet 6 timer siden Nakenhet er naturlig for min del. Om det er i en garderobe, nakenstrand, forbipasserende på andre steder jeg bader, sikkert noen naboer som ser inn gjennom vinduene, eller i hagen på varme dager... Kropp er naturlig, og burde ikke være så tabubelagt som det virker å ha blitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #108 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): og har også hatt sex mens 40-50 mennesker så på. Hvorfor og hvordan? Anonymkode: 9e6ef...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gabriel Skrevet 4 timer siden #109 Del Skrevet 4 timer siden Jeg synes at vi som opplyste mennesker skulle ha et mer rasjonelt syn på nakenhet. Et eksempel er småbarnsfamilier på babysvømming. Det hyggeligste og tryggeste er at hele familien er sammen slik at far kan passe barna mens mor dusjer og motsatt. Jeg kan ikke forstå at "ulempene" ved at voksne ser hverandre nakne på tvers av kjønn og relasjoner er større enn fordelene ved at den lille familien får vært sammen og de voksne passet barna sammen. Kan liksom ikke se at en far får ukontrolletbart lyst til å bli utro med en annen mor bare fordi han ser henne naken. Hvis de ender opp med å være utro så ligger grunnlaget der fra før av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #110 Del Skrevet 3 timer siden Alle fine damer som vil. Men er ingen som vil☹️ Anonymkode: 0d7ea...165 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #111 Del Skrevet 3 timer siden Mannen min og barna mine, som fremdeles er veldig unge. Lege eller gynekolog. De som er i fellesdusjen på badehallen. Er ikke komfortabel med å dusje naken der, for det er mange som dusjer i badetøyet selv om det står at man skal dusje naken. KAN hende naboer har sett meg tusle rundt naken tidlig om morgenen gjennom vinduet, men det får være deres problem. Pleier ikke å stille meg opp til utstilling, men ting går litt fort i svingene med småbarn i hus 😂 Anonymkode: e77cf...79c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aksase Skrevet 3 timer siden #112 Del Skrevet 3 timer siden Kona, daglig. Barna av og til. tilfeldige forbipasserende på hytta når kona og jeg er der og slikker litt sol. Så er det alle som måtte finne på å være på samme naturistresort som oss, eller naturistbad, eller The Well. Jeg var mye mer reservert før, fordi det hadde jeg lært at man skulle være, men nå kan jeg ikke lenger forstå hva som er så farlig med litt nakenhet. Skulle ønske vi som folkeslag kunne være litt mer avslappet til dette, men alt for mange skammer seg over kroppen sin helt uten grunn. Jeg synes veldig synd på alle de som lever hele livet sitt i den tro at de har en så stygg kropp at den ikke for noen pris må vises fram for noen. De fleste har en helt normal kropp som de ikke har noen grunn til å skamme seg over, og for de som eventuelt avviker fra normalen, så tar ikke folk skade av å se det heller. Vi er den vi er, enten vi har klær på eller ikke. Kanskje blir vi aldri så fri til å være den vi er helt uten filter, som når vi er nakne og sårbare sammen med andre som er nakne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gottfred Skrevet 2 timer siden #113 Del Skrevet 2 timer siden Ingen andre en kona mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #114 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Alle fine damer som vil. Men er ingen som vil☹️ Anonymkode: 0d7ea...165 Jo, jeg vil gjerne! Opplever det samme som deg. Er lesbisk, er du også kvinne? Anonymkode: afe22...d9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #115 Del Skrevet 1 time siden I følge DDR museet i Øst-Berlin gikk 80% av befolkningen i Øst-Tyskland på nakenstrender. Det er rart og nesten litt sjokkerende at noen steder har folk flest vært vant med å være nakne og syntes det var greit mens i andre kulturer vil folk heller dø enn å bli sett naken. Anonymkode: 0e3be...772 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 25 minutter siden #116 Del Skrevet 25 minutter siden Å bli sett naken er jeg verken redd for eller har stort behov for å utsette andre for 😅 Stort sett kjæresten som ser meg naken, og da kan det gjøres «med vilje» fordi jeg liker at han ser på 🥰 Vinn-vinn for begge. Hender barn ser meg naken på badet hvis veldig dotrengt, men blitt så store at man egentlig må vente på tur og ikke ture inn. Jeg både soler meg naken og går naken inne. Da henger jeg jo ikke foran vinduet eller i gårdsplassen, er diskret. Men følger man godt med kan man sikkert få med seg noe. Også er det helt uproblematisk de gangene man benytter en fellesdusj/badstu/spa som innebærer nakenhet. Jeg kunne fint gått naken på en naturiststrand og om man havnet der, men er ikke noe jeg har stort behov for å oppsøke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå