FrankDrebin Skrevet 6. juli 2019 #61 Del Skrevet 6. juli 2019 De som måtte befinne seg i garderoben i svømmehallen de gangene jeg måtte finne på å dra dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Familytree Skrevet 6. juli 2019 #62 Del Skrevet 6. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vandrer som regel rundt naken i huset. Veit mannen snike 🤫 Anonymkode: 83c43...1bb Jeg også. Det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 6. juli 2019 #63 Del Skrevet 6. juli 2019 Alle som er i en setting hvor det er høvelig naturlig at jeg er naken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Familytree Skrevet 6. juli 2019 #64 Del Skrevet 6. juli 2019 Jeg beklager deg, kroppen din et ditt tempel. Jeg alltid sier det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #65 Del Skrevet 6. juli 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen andre enn mannen min! De få gangene jeg er i svømmehallen ber jeg om å få bruke hc-garderobe før jeg bader. Etter bad dusjer jeg med badetøyet på, og kler på meg på toalettet. Anonymkode: eeec6...883 Må være slitsomt med så mye komplekser. Du ser da ikke stort annerledes ut enn noen annen, med mindre du har fem pupper.. Anonymkode: c6f61...fc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Familytree Skrevet 6. juli 2019 #66 Del Skrevet 6. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen, helst ikke mannen min heller. Hater kroppen min, hater at noen ser på den. Fellesdusjer er helt uaktuelt. I forhold til helse og leger, så må jeg legges i lett narkose, samme faen hva de skal gjøre. Har alltid vært sjenert, og ikke syntes fellesdusjer var noe særlig. Men etter fødsel og sykdom takler jeg det virkelig ikke. Anonymkode: f81ce...b5f Jeg beklager deg. Ønsker deg den beste, jeg er sikker du er vakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 6. juli 2019 #67 Del Skrevet 6. juli 2019 (endret) Alle som oppholder seg der det er naturlig å være naken. Dvs. familien, helsepersonell, folk i diverse garderober og badstuer. Tror de fleste vennene mine har sett meg naken, og et par kolleger også, en gang vi var på jobbreise og tok et bad på hotellet. Kler ikke av meg i upassende situasjoner, men er ikke redd for å vise meg naken der det er naturlig. Endret 6. juli 2019 av Anonymus Notarius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #68 Del Skrevet 6. juli 2019 De som sier at jeg skal kle av meg egentlig. Det er stort sett helsepersonell, sex partnere og skilt i svømmehaller. Anonymkode: 0c5f9...306 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Familytree Skrevet 6. juli 2019 #69 Del Skrevet 6. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: De som sier at jeg skal kle av meg egentlig. Det er stort sett helsepersonell, sex partnere og skilt i svømmehaller. Anonymkode: 0c5f9...306 Avklendig er avgjørelsen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #70 Del Skrevet 6. juli 2019 Ingen. Har store komplekser for kroppen min. Mannen får ikke se og jeg går aldri til legen med noe som krever at jeg kler av meg. Anonymkode: 93868...b8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #71 Del Skrevet 6. juli 2019 Kjæresten min, mest jevnlig. Ellers jentene på treningssentret, tre ganger i uken. Er ikke veldig mye eksponering fra jeg kler av meg til jeg går inn i dusjen, men jeg gjemmer meg ikke heller. Synes det er trist om det blir sånn. Og gynekolog eller lege, men det er ikke ofte. Kun én gang jeg har vært ukomfortabel og det var da legen min kommenterte at jeg hadde fått utslett etter barbering. Har litt komplekser rundt det, og hjelper ikke at han påpeker det. Anonymkode: 0ec42...3b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #72 Del Skrevet 6. juli 2019 Er litt overrasket over alle som er nakne hos legen sin. Jeg er aldri naken hos legen, jeg. Viser bare området han skal sjekke. Anonymkode: d05a3...5b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #73 Del Skrevet 7. juli 2019 På 05.07.2019 den 21.38, AnonymBruker skrev: Det hender hunden tusler inn på badet mens jeg dusjer hvis jeg har glemt å lukke døra. Ellers ingen. Anonymkode: 495a4...c8c Hahahaha, dagens beste 🙂 Anonymkode: e082b...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #74 Del Skrevet 7. juli 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten min, mest jevnlig. Ellers jentene på treningssentret, tre ganger i uken. Er ikke veldig mye eksponering fra jeg kler av meg til jeg går inn i dusjen, men jeg gjemmer meg ikke heller. Synes det er trist om det blir sånn. Og gynekolog eller lege, men det er ikke ofte. Kun én gang jeg har vært ukomfortabel og det var da legen min kommenterte at jeg hadde fått utslett etter barbering. Har litt komplekser rundt det, og hjelper ikke at han påpeker det. Anonymkode: 0ec42...3b8 At legen kommenterer utslett skal du ikke ta deg nær av. Heller være glad han/hun kommenterer og spørre om råd. Anonymkode: e082b...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #75 Del Skrevet 7. juli 2019 På 05.07.2019 den 22.19, AnonymBruker skrev: Det er ikke ofte å oppleve at noen er så frekk å stå å runke. Jeg og en venninne badet i skogen en gang, skiftet usjenert, trodde vi var alene, men et lite stykke borte var det en fyr som runket. Vi kledde oss i en fei, men det å runke tar vel ikke mange minutter og da hadde han vel uansett gått sin vei. Forhåpentligvis. Om noen er kåt på meg og de ikke forteller det, eller viser det så er jeg uvitende om det heldigvis. Er noen åpenlyst kåt så tolker jeg det dithen at han hverken har sosiale antenner eller folkeskikk og vil ikke se vedkommende igjen. Anonymkode: c6f61...fc6 Opplevde noe lignende da jeg og 2 medstudenter tok en "skinnydiping" etter endt løping i Maridalen. Bare noen få meter unna sto en kar delvis skjult bake ett tre og dro seg i "klarinetten" . Vi løp bort til ham og sa : Vi regner med at siden du er godt oppe i årene har du sikkert en del svekket syn så nå kan du få se oss på nært hold når du har din hyrdestund. "klarinetten" dalte fort og skrumpet inn til en liten "tussefløyte" og gubben mumlet noe uforståelig og småløp fra stedet 😉 Har aldri sett han igjen her vi,haha Anonymkode: e082b...5f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 7. juli 2019 #76 Del Skrevet 7. juli 2019 De som gidder. Er ikke sjenert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #77 Del Skrevet 7. juli 2019 Bare mamma og pappa og jentene i dusjen på skolen og en gutt som spurte om å få se og da fikk jeg se tissen hannes og den var lang og hard og så kom det hvitt ut når jeg tok den fram og tilbake fort mange ganger , lol Anonymkode: e082b...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2019 #78 Del Skrevet 7. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare mamma og pappa og jentene i dusjen på skolen og en gutt som spurte om å få se og da fikk jeg se tissen hannes og den var lang og hard og så kom det hvitt ut når jeg tok den fram og tilbake fort mange ganger , lol Anonymkode: e082b...5f2 😂 Anonymkode: 05411...02d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 7. juli 2019 #79 Del Skrevet 7. juli 2019 Jeg er ikke sjenert og bryr meg ikke om at folk ser kroppen min der det er naturlig. Men ikke mamma og pappa eller andre familiemedlemmer , Der går grensen 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Familytree Skrevet 8. juli 2019 #80 Del Skrevet 8. juli 2019 😅Mamma, pappa, søstre, venn av søsteren hvi kom inn på toalletet uten advarsel😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå