Gå til innhold

Hvem får se dere naken?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare partneren? Eller venner, familie, kollegaer etc? Alle som vil? 

Eller ingen? 

Er så mye snakk om nakenhet og sjenanse for tida, folk som ikke tør dusje i fellesdusjer bl.a.

Eller kan snu på det, hvem får IKKE se dere naken? 

Anonymkode: d18ab...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

INGEN. Fordi folk er perverse og jeg vil ikke at noen skal se meg.

Anonymkode: a5b95...4f5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gynekologen. 

Anonymkode: 7064c...e14

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig lite bluferdig så jeg er ikke redd for at folk ser meg naken. Men jeg skjønner at ikke alle ønsker å se meg, så jeg passer på å ikke vise meg fram. 

Aldri noe problem å være i garderoben eller dusjen i svømmebassenget eller lignende. 

Har kanskje noe med at jeg vokste opp med foreldre som i realiteten var naturister.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke dusje i fellesdusjer osv. Men kjæresten ser meg selvsagt naken så mye han vil😊 Og hun som tar brasiliansk voks på meg ser jo hele «herligheten». Leger om det trengs, selvsagt. 

Anonymkode: 695e8...a9c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som befinner seg der det er naturlig å oppholde seg naken. Som i fellesdusjer, på badet og i badstu.

Og hvis naboene anstrenger seg kan det hende de også ser meg naken i leiligheten.

Anonymkode: d05a3...5b1

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien jeg bor med, de i fellesdusjen. Venninner når vi har dusjet på tur før vors. Når jeg og kollega nakenbader. 

Anonymkode: 8d9ea...2f8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I all hovedsak mannen. Ungene enda mens de er små, men nå begynner eldstemann å bli såpass gammel at det ikke er aktuelt lenger. Jeg kler meg ikke naken på offentlige steder, men kan skifte foran mamma feks uten noe problem. I forhold til helsesituasjoner, så har jeg fått slanger opp både her og der pga kroniske sykdommer, så der har all sjenanse forsvunnet. 

Anonymkode: d7b17...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten, barna og legen. Kan skifte foran andre kvinnelige medlemmer av familien og venninner om det ikke er andre greie skiftemuligheter. Ellers alle kvinner i garderoben i svømmehallen... Er heller ikke livredd for om andre (også menn) skulle kunne se en flik av en pupp, men skifter ikke rett opp i fjeset på folk. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er naturist, bekymrer meg lite over om noen ser meg naken. Jeg vifter ikke rundt, men har et helt naturlig forhold til nakenhet. 

Anonymkode: b40ef...32c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender hunden tusler inn på badet mens jeg dusjer hvis jeg har glemt å lukke døra. Ellers ingen.

Anonymkode: 495a4...c8c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det helt uaktuelt at andre enn samboer ser meg naken. Unntaket er legen, hvis det er medisinsk nødvendig. 

Anonymkode: 00526...8fb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke problemet. Kropp er naturlig og ikke er vi så ulikt skapt heller. De aller fleste av oss er også langt unna å være supermodeller, og trenger heller ikke være det for å gå på stranden i bikini slik noen ser ut til å tro.Jeg går ikke rundt naken, men har ikke noe problem med garderober eller strand. Jeg blåser i hvem som ser meg naken, men prakker ikke min nakenhet på andre. Har gått toppløs på strand riktignok. Kunne gått på nudiststrand uten at det hadde vært noe problem, men har ikke vært på en. Kan gjøre det, men har ikke noe behov for å dra dit. Om jeg tar av meg på overkroppen så er det vel neppe noen overraskelse at det kommet to pupper til syne.. alle kvinner har pupper. Så hvorfor så farlig? 

Internett gir folk unødvendige komplekser.

Anonymkode: c6f61...fc6

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare meg og kjæresten min som jeg har hatt i 4 år :) 

Anonymkode: 1be23...979

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare partner, og eventuell lege nedentil om noe må sjekkes.

Anonymkode: 17f7b...16a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke problemet. Kropp er naturlig og ikke er vi så ulikt skapt heller. De aller fleste av oss er også langt unna å være supermodeller, og trenger heller ikke være det for å gå på stranden i bikini slik noen ser ut til å tro.Jeg går ikke rundt naken, men har ikke noe problem med garderober eller strand. Jeg blåser i hvem som ser meg naken, men prakker ikke min nakenhet på andre. Har gått toppløs på strand riktignok. Kunne gått på nudiststrand uten at det hadde vært noe problem, men har ikke vært på en. Kan gjøre det, men har ikke noe behov for å dra dit. Om jeg tar av meg på overkroppen så er det vel neppe noen overraskelse at det kommet to pupper til syne.. alle kvinner har pupper. Så hvorfor så farlig? 

Internett gir folk unødvendige komplekser.

Kropp er naturlig, men dessverre blitt for seksualisert!  Så kropp er ikke bare kropp lenger :) 

er ganske ekkelt at folk skal gå å runke til deg da eller senere, ukfontotabel spør du meg! Eller generelt tanken på at noen skal være kåt på deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kvinner som vil, får se meg naken (ingen menn). Dessverre er det ingen kvinner som vil.

Anonymkode: 2a7c5...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ofte å oppleve at noen er så frekk å stå å runke. Jeg og en venninne badet i skogen en gang, skiftet usjenert, trodde vi var alene, men et lite stykke borte var det en fyr som runket. Vi kledde oss i en fei, men det å runke tar vel ikke mange minutter og da hadde han vel uansett gått sin vei. Forhåpentligvis. 

Om noen er kåt på meg og de ikke forteller det, eller viser det så er jeg uvitende om det heldigvis. Er noen åpenlyst kåt så tolker jeg det dithen at han hverken har sosiale antenner eller folkeskikk og vil ikke se vedkommende igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...