Gå til innhold

Hva er vi lei av i sosiale medier?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

(Mulig dette har vært oppe før, jeg er ikke her så ofte. 😉)

Dette kommer jeg på i farten, som jeg er lei;

- voksne damer på 40+ som legger ut masse bilder av seg selv, gjerne med mye filter. Patetisk! Dette er gjerne de samme som oppdaterer profilbildene sine oftest også. Opplever det som fisking etter komplimenter. 

- folk som stadig oppdaterer statusen/storyen sin med helt hverdagslige ting, gjerne det samme om igjen og om igjen og om igjen. Har bl a ei på Facebook som ønsker god natt hver kveld og god morgen hver morgen...

- reposting av "visdomsords"-bilder

- generelt folk som er veldig aktive og poster noe og kommenterer hos andre hele tiden

Var dette jeg kom på i farten, bidra med mer!

(Vet selvsagt at jeg kan droppe sosiale medier. Men det er mye bra der også. 😉)

Anonymkode: 658fe...0e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vitenskapsfornektere som ikke forstår forskjellen mellom vær og klima, og som villig deler rikelig av uvitenheten sin på dager hvor det tilfeldigvis er litt regn og vind - for det er jo «bevis» for at klimaet ikke har endret seg, må vite.

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Religiøse veganere som ikke tåler at folk flest spiser kjøtt. Kjøpte 2 indrefileter til meg selv som ekstra kos for helga forresten :lur: 

Anonymkode: 5cd27...d1b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke lei av feriebilder ennå, men regner med å bli det i løpet av sommeren :lol:

Ellers er det vegan-spam ja. Har spesielt to på vennelista som deler bilder og artikler i hytt og pine, en salig blanding av seriøse og totalt useriøse kilder. Vi snakker opp mot ti delte innlegg hver dag, jeg skjønner ikke hva de tror de oppnår annet enn å irritere vettet av folk? 

Anonymkode: f74db...df7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Sophie Elise.

- At folk fronter plastiske operasjoner og unaturlige ting som skal «forbedre»/forandre utseendet. 

- Folk som er alt for personlig i statuser. 

- De som deler forskjellige tester tatt på Facebook 😳 

- At folk deler masse fra fester på Snapchat. 

- At man filmer seg selv fra 363738 vinkler og lager forskjellige grimaser/uttrykk 😮  

 

 

Anonymkode: a1d87...f2d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke lei av feriebilder ennå, men regner med å bli det i løpet av sommeren :lol:

Ellers er det vegan-spam ja. Har spesielt to på vennelista som deler bilder og artikler i hytt og pine, en salig blanding av seriøse og totalt useriøse kilder. Vi snakker opp mot ti delte innlegg hver dag, jeg skjønner ikke hva de tror de oppnår annet enn å irritere vettet av folk? 

Anonymkode: f74db...df7

Vet ikke. Er vel ikke lenge før de står og inspiserer posene våre fra butikken, og kaster maling på de av oss som har kjøpt kjøtt, egge, melk, eller fisk.

Anonymkode: 5cd27...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en på lista som heeele tiden legger ut ting fra da han var ung. Sånn " har du sett/opplevd/vært med på dette, da er du erfaren* eller noe sånt. Bare raser forbi 🙂 og han er generelt veldig sentimental. Han er en snill og god kar da, så jeg må like god morgen-meld hans noen ganger. 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl

Generelt alt kroppsfokus/ seksualiserte selfies. Spesielt puppekløft-selfiene er jeg drittlei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei som er fanatisk opptatt av stråling og strålevern og poster MYE og nær utelukkende om dette. Går på alt hun tror er skadelig,  som stråling fra strøm, mobiler osv. Hun hevder å ikke tåle slikt, så når hun er på møter osv må alle i rommet skru mobilene helt av. Svært få gjør det og det ser ut til at det går utmerket med henne likevel. 🙄 Jeg forstår heller ikke hvordan hun kan være så aktiv i sosiale medier når hun hevder å bli syk av all strålingen som må til for å kunne være der.

 

 

Anonymkode: 658fe...0e8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som legger ut lange sekvenser fra konserter på storyen sine! Slutt!

Anonymkode: 658fe...0e8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ikke sosiale medier.  Piss alt sammen.

Anonymkode: d4c71...476

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pouting pose hos unge og etterhvert og voksne damer.

Anonymkode: 373ab...196

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lei av:

- At folk stadig deler hverdagslige trivielle småting som er helt uinteressante.

- Folk som stadig deler skrytestatuser om hvor flinke de er, hvor bra de har det osv.

- De som deler teite visdomsord og sitater. 

- Folk som er fanatisk opptatte av en eller annen viktig sak, og deler artikler og info om dette til stadighet. 

- Ukritisk deling av barnebilder. 

Anonymkode: 6c98b...f3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle hobby-psykolgene som forsøker å sette diagnoser pp absolutt ALT mellom himmel og jord. 

Opplever noen en eller annen situasjon med for eksempel familie-medlemmer, kollegaer på jobb eller på bussen, så kommer det garantert noen og påstår at "Dette er selvdølgelig asbergers!" eller "han/ hun har garantert ADHD eller noe" 

Anonymkode: e7be3...248

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er lei av:

- At folk stadig deler hverdagslige trivielle småting som er helt uinteressante.

- Folk som stadig deler skrytestatuser om hvor flinke de er, hvor bra de har det osv.

- De som deler teite visdomsord og sitater. 

- Folk som er fanatisk opptatte av en eller annen viktig sak, og deler artikler og info om dette til stadighet. 

- Ukritisk deling av barnebilder. 

Anonymkode: 6c98b...f3a

Det er ikke igjen fælt mye å glede seg over, skjønner jeg :fnise: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...