Gå til innhold

feige norske kvinner

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 4.7.2019 den 11.26, AnonymBruker skrev:

Kan vi si norske kvinner er rett og slett feige? Dem tørr ikke engang å ringe til en dem er interessert i. 

Anonymkode: 286a0...014

Jeg er ikke feig. Jeg er bare ikke interessert😀

Anonymkode: 1a14b...985

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Norske kvinner? Kanskje de er litt mer utadvendte i andre skandinaviske land, men der stopper det. Kvinner i alle kulturer forventer at mannen skal ta kontakt!

Anonymkode: 8d0a4...b72

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Norske kvinner? Kanskje de er litt mer utadvendte i andre skandinaviske land, men der stopper det. Kvinner i alle kulturer forventer at mannen skal ta kontakt!

Anonymkode: 8d0a4...b72

Om du vil ha likestilling og ikke macho kultur der dere sitter hjemme og menn styrer må kvinner tar ansvar også. 

Anonymkode: c033d...7ff

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det gjelder begge kjønn. I mitt miljø ble mange menn sammen med filippiner damer fordi de var mye mer frempå og aktive enn norske damer. De rekrutterte sine venninner og spleiset dem med norske menn. Dermed ble det et miljø av norske menn og filippiner damer.

Anonymkode: 8d46b...510

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

kollektiv kjærlighetsliv.

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det gjelder begge kjønn. I mitt miljø ble mange menn sammen med filippiner damer fordi de var mye mer frempå og aktive enn norske damer. De rekrutterte sine venninner og spleiset dem med norske menn. Dermed ble det et miljø av norske menn og filippiner damer.

Anonymkode: 8d46b...510

Anonymkode: 286a0...014

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du vil ha likestilling og ikke macho kultur der dere sitter hjemme og menn styrer må kvinner tar ansvar også. 

Anonymkode: c033d...7ff

Vi har likestilling og vi tar det ansvaret vi trenger for at samfunnet går rundt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...