Gå til innhold

feige norske kvinner

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan vi si norske kvinner er rett og slett feige? Dem tørr ikke engang å ringe til en dem er interessert i. 

Anonymkode: 286a0...014

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Samme gjelder menn..begge kjønn er feige.

Skrevet

På generelt grunnlag mener jeg at begge kjønn er blitt feigere, mer tilbakeholdent og passiv. 

Virker som om at mange går rundt passivt og venter på den "store henvendelsen" fra motsatt kjønn. Tidligere kunne denne komme, men det gjør det svært sjeldent i dag. Selvfølgelig med få unntak.

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Luna Llena said:

Samme gjelder menn..begge kjønn er feige.

Det er jo kampanjer retta mot det helt motsatte, at menn er for pågående? 

Anonymkode: 499bd...9e1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Serr......

Anonymkode: 6895c...fbc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det gjelder et fåtall kvinner som ikke tør å avvise noen som dermes synes det er ubehagelig at noen tar kontakt med dem. Menn er blitt kjempefeige og sjekker stort sett bare på tinder og på fylla. 

Anonymkode: 5563c...346

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Det gjelder et fåtall kvinner som ikke tør å avvise noen som dermes synes det er ubehagelig at noen tar kontakt med dem. Menn er blitt kjempefeige og sjekker stort sett bare på tinder og på fylla. 

Anonymkode: 5563c...346

Ok. Hadde jeg vært singel hadde det vært fullstendig uaktuelt å "sjekke opp" damer utenfor akseptere arenaer altså. Mest sannsynlig hadde det blitt nettdating. Jeg vil ikke bli sett på som creepy. Og jeg vil ikke bli latterliggjort. 

Er jeg feig? Sjekking utenfor aksepterte arenaer er kun greit for kvinner og attraktive menn. Det hjelper ikke hvor ofte det gjentas at så ikke er tilfelle, det er på ingen måte sosialt akseptabelt for en mann som meg å prøve på noe sånt. Da tenker jeg ikke på fremmede på bussen heller, men på jobb, aktiviteter og lignende. Mulig akkurat du hadde syntes det var greit, men det er en veldig mange som hadde sett på det som et overtramp.

Og nei - det handler absolutt ikke bare om å ta signaler og å ha sosial intelligens. De som påstår det vet overhodet ikke hva de snakker om. 

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan vi si norske kvinner er rett og slett feige? Dem tørr ikke engang å ringe til en dem er interessert i. 

Det er jo akkurat det samme som menn :) Bare et fåtall som bare ringer til en de liker, og håper på at det går bra, neppe særlig smart heller. Man må finne rett sted og anledning for å få dette til å stemme, og ikke bare blåse hele greien. Mange menn er også dønn feige for å si ifra når de ikke passer sammen med noen også. Utnytter situasjonen og så stikker de. Gjelder kanskje også kvinner dette med, men stort sett er vi alle ganske "feige" på dette området. Hundse kvinnene for dette er latterlig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Norsk kvinne her, jeg tør ikke engang vise interesse for menn som viser for meg selv om jeg liker dem tilbake.

Kan også si at min erfaring med mange norske menn er som det det dere har. De tør ikke ta kontakt med mindre de er fulle. Noen tar kontakt i edru tilstand, men det er forferdelige kjedelige samtaler. når dere har drukket litt blir dere mer villige til å finne på ting.
Det er også noen av dere som tar kontakt for "en kaffe" av en eller annen grunn , selv om dere har dame. 

Utenladske menn er noe mer interessante. 

Anonymkode: 8899e...bd7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette gjelder begge kjønn.

Anonymkode: f478f...3c8

AnonymBruker
Skrevet

norske kvinner tørr ikke engang å ringe. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er norsk kvinne, og jeg er ikke redd for å si det rett ut om jeg liker en mann godt. Men det virker som det gjør meg til "altfor pågående", "lettvint" og "gir ikke menn en sjanse til å være den som styrer, for det liker menn" - i følge en hel del menn.

Typisk manneskjekking(nei, ikke alle men mange): Står og holder seg fast til en øl mens de stirrer i lange tider. Gjerne slikker seg over leppene i blant, og stirrer. Stivt stirrende blikk. Går og kjøper en ny øl, kommer tilbake gjenopptar stirringen. Hva er greia? Ser helt fælt ut, spesielt når det er flere som står sånn.

Har du lyst til å snakke med meg? Så gjør det da, før du blir kav dritings! Det verste som kan skje, er at jeg sier høflig nei, men det er masse andre damer i lokalet, så det kan være lurt å flytte litt på seg og ikke bare stå rett opp og ned og stirre hele kvelden.

Anonymkode: 9826e...2ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er norsk kvinne, og jeg er ikke redd for å si det rett ut om jeg liker en mann godt. Men det virker som det gjør meg til "altfor pågående", "lettvint" og "gir ikke menn en sjanse til å være den som styrer, for det liker menn" - i følge en hel del menn.

Typisk manneskjekking(nei, ikke alle men mange): Står og holder seg fast til en øl mens de stirrer i lange tider. Gjerne slikker seg over leppene i blant, og stirrer. Stivt stirrende blikk. Går og kjøper en ny øl, kommer tilbake gjenopptar stirringen. Hva er greia? Ser helt fælt ut, spesielt når det er flere som står sånn.

Har du lyst til å snakke med meg? Så gjør det da, før du blir kav dritings! Det verste som kan skje, er at jeg sier høflig nei, men det er masse andre damer i lokalet, så det kan være lurt å flytte litt på seg og ikke bare stå rett opp og ned og stirre hele kvelden.

ringer du?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal vi ringe til menn vi er interessert i? 

"Hei, hei! Du vet sikkert ikke hvem jeg er engang, men jeg ringer fordi jeg er interessert i deg! Vil du ta en kaffi?"

Tipper den samtalen ville stoppet der, med at fyren la på..

Anonymkode: a453d...17b

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal vi ringe til menn vi er interessert i? 

"Hei, hei! Du vet sikkert ikke hvem jeg er engang, men jeg ringer fordi jeg er interessert i deg! Vil du ta en kaffi?"

Tipper den samtalen ville stoppet der, med at fyren la på..

Anonymkode: a453d...17b

du er ikke smart.

Selvsagt har man møtt personen. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

ringer du?

Til noen jeg liker? Ja, det er jeg troende til, men bare hvis jeg har fått nummeret hans.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Til noen jeg liker? Ja, det er jeg troende til, men bare hvis jeg har fått nummeret hans.

Godt å høre det finnes 1.

AnonymBruker
Skrevet

Enda en tråd om dette.. 🙄

Anonymkode: fc834...682

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Godt å høre det finnes 1.

Takk, men jeg tror vi er fler :)

Når det er sagt, så tenker jeg at både kvinner og menn kan kjenne ganske hardt på frykten for å bli avvist. Det å melde sin interesse er ikke en garanti for suksess, men da har man ihvertfall prøvd - og fått et klart svar. Da kan man gå videre i stedet for å gruble over om man har sjangs.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk, men jeg tror vi er fler :)

Når det er sagt, så tenker jeg at både kvinner og menn kan kjenne ganske hardt på frykten for å bli avvist. Det å melde sin interesse er ikke en garanti for suksess, men da har man ihvertfall prøvd - og fått et klart svar. Da kan man gå videre i stedet for å gruble over om man har sjangs.

hvor raskt etterpå tar du kontakt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...