Peter007 Skrevet 8. juli 2019 #21 Del Skrevet 8. juli 2019 Noe mer enn tre år tilbake er ikke vanlig. Det er ett år som er vanlig tilbake i tid. Ved særlige grunner lenger i tid. Det er slik at TS.har visst om at barnebidraget var for lavt og ikke gjort noe før etter lang tid. Det taler ikke hennes sak. Jeg regner med TS.nå vet hvor lang tid tilbake NAV nå har regnet. (Hvis de har gjort ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #22 Del Skrevet 21. november 2019 På 4.7.2019 den 20.58, Rotemor skrev: Så lenge Ts insisterer oå at alle andre enn den kostbare advokaten «synser» så synes jeg hun skal få stå på!! Merkelig hvordan denne saken vant gjennom da.. Før dere synser og svarer på spørsmål som ikke er stilt, forestill dere da at det er ting i denne saken som ikke er lagt frem i hovedinnlegget, fordi det ikke var det jeg spurte om. Alle avtaler som er inngått under trusler/vold anses som ugyldige. Deriblant min avtale. Som jeg skrev i hovedinnlegget var det beviser for hvorfor bidragspliktige ikke ønsket oppjustering av bidrag (bidrag skal som kjent oppjusteres hvert år), som ble lagt frem. Sak vunnet. Anonymkode: fa05d...7a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå