Roci Skrevet 4. juli 2019 #22 Skrevet 4. juli 2019 Eksen var slank/tynn og middels høy, nåværende er nesten to meter høy og skikkelig "bamse" 🙂 Så jeg må vel si begge deler, men jeg har aldri vært tiltrukket av lave og tynne menn
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #23 Skrevet 4. juli 2019 Slank. Eller om jeg kan utdype: høy og slank med mer hår på hodet enn på ryggen. Det er noe med å se litt ungdommelig og livskraftig ut, ikke sånn «satt». Anonymkode: c70c9...e9f
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 4. juli 2019 #24 Skrevet 4. juli 2019 1 time siden, frubaluba skrev: Etter å ha vært i et langt forhold med en veldig høy bamsete fyr, så liker jeg best slanke menn, og de trenger ikke å være godt trent, men slanke. Selvfølgelig trumfer personlighet og kjemi over det, men jeg tenner dessverre ikke på store menn, og det har kanskje noe med at jeg er ganske tynn selv. Jeg tror ikke det nødvendigvis har noen sammenheng. Jeg er veldig slank og liker best litt store menn. Nå er det veldig forskjellig hva folk legger i "stor" da, jeg tenker mest på høy og kraftig bygget, ikke sykelig overvektig
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #25 Skrevet 4. juli 2019 Jeg faller lettere for en mann som er litt bamsete. Han må ikke være høy, men fint med litt arbeidskropp og litt mage:) Så lenge han ikke er i dårlig form for god og litt heftig sex Anonymkode: 7aa61...3dd
Miramira95 Skrevet 4. juli 2019 #26 Skrevet 4. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Samme her. Men har jo falt for menn som ikke ser sånn ut og. Anonymkode: 25a80...013 Ja, man kan jo falle for så mangt, personligheten er i bunn og grunn avgjørende. Siden jeg er ganske stor selv, så synes jeg det er "upraktisk" med en bamse da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå