Gå til innhold

Slank eller stor og bamsete?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes du det er mest attraktivt med menn som er slanke eller menn som er store / bamsete? 

Anonymkode: 208d2...cb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan sitte her å skrive at det ene eller det andre er mest attraktivt, men når det kommer til stykke så forsvinner det HELT i bakgrunnen hvis jeg virkelig liker fyren. 

• Liker 9
Skrevet

Det kommer helt an på personen. I utgangspunktet heller jeg kanskje mer til de som er nærmere slank, men en fin pappakropp er heller ikke å forakte. Og en større kar kan være utrolig flott også - det kommer an på hvordan man bærer seg og fremtrer.  Her kommer personlighet og sjarm inn i bildet, og er det på plass har jeg ingen problemer med bamsete menn :)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Nooni skrev:

Jeg kan sitte her å skrive at det ene eller det andre er mest attraktivt, men når det kommer til stykke så forsvinner det HELT i bakgrunnen hvis jeg virkelig liker fyren. 

Enig med deg.  Jeg kan ramse opp hva jeg synes er attraktivt hos en mann, men jeg har falt for flere menn som har hatt helt andre kvaliteter enn de jeg trodde var et must  😄

Anonymkode: 0e8ee...05b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stor, trygg og "litt" bamsete mann liler jeg best. Er ikke fan av vaskebrett. Når det er sagt, så er personligheten viktigst, og jeg har likt alt mulig :)

Anonymkode: 2ec81...953

Skrevet

En slank og litt nerdete type er tingen for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Stor og kraftig deilig. Men uten vom selvsagt.

Anonymkode: a2005...3bd

• Liker 1
Skrevet

Stor og bamsete... 😌

Skrevet

Personlighet er viktigst for meg. Jeg har ennå ikke falt for tynne menn, men heller bamsete. Uansett så kan det hende jeg en dag faller for en som er tynn også, hvem vet.

AnonymBruker
Skrevet

Liker begge deler 💛💛

Anonymkode: 9473b...1f3

AnonymBruker
Skrevet

Penis er penis, str er det viktigste 👍🏼

Anonymkode: 0bcda...26a

Gjest Melis123
Skrevet

Stor og bamsete er det jeg pleier å svare, men vipps så falt jeg for en spirrevipp😍 i det store og det hele har det ingenting å si😊

AnonymBruker
Skrevet

Mannen var tynn når vi møttes, nå er han mer bamsete. Han er fortsatt den fineste i mine øyne, så tydeligvis har ikke kropp så mye å si for min tiltrekning.

Anonymkode: 13136...472

Skrevet
1 time siden, Nooni skrev:

Enig!

AnonymBruker
Skrevet

170 lav og bamsete 👍

Anonymkode: 6744d...074

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker best slanke menn. Er noe med en stram mage når skjorta er stappet i buksa som er så sexy for meg. Bortsett fra det er jeg absolutt ikke så høydefiksert som mange av venninnene mine. Han jeg dater nå er 172 cm, det samme som meg.

Anonymkode: c3c48...678

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en forkjærlighet for slanke, atletiske menn. Men jeg har også vært tiltrukket av mer bamsete typer. Det koker som alltid ned til utstråling, kjemi og den berømte x-faktoren - han som plutselig tar deg med storm kan være helt annerledes enn du hadde sett for deg i fantasien. :)  

Anonymkode: b4146...0bd

Skrevet

Etter å ha vært i et langt forhold med en veldig høy bamsete fyr, så liker jeg best slanke menn, og de trenger ikke å være godt trent, men slanke. Selvfølgelig trumfer personlighet og kjemi over det, men jeg tenner dessverre ikke på store menn, og det har kanskje noe med at jeg er ganske tynn selv. 

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, Miramira95 skrev:

En slank og litt nerdete type er tingen for meg.

Samme her. Men har jo falt for menn som ikke ser sånn ut og.

Anonymkode: 25a80...013

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...