AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #22 Skrevet 4. juli 2019 Når man avslår en forespørsel kan man huke av for at man ikke kjenner vedkommende. Da går det aldri an å legge til denne personen som venn igjen. Anonymkode: d2ff5...60f 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #23 Skrevet 4. juli 2019 Når du er blokkert får du ikke vedkommendes profil på face. Men uansett er det jo veldig tydelig at han ikke ønsker å ha noe med deg å gjøre når han sørger for at du ikke kan prøve adde han på face på ny og fjerner deg på snap. Det er ganske aggressiv avvisning.. Anonymkode: ef61b...448 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2019 #24 Skrevet 4. juli 2019 Men det trenger ikke bety at han ikke liker meg av den grunn. Kan være han vil oppføre seg profosjonellt, noe jeg også sikkert hadde gjort. Jeg skal hvertfall ikke mase på. Anonymkode: 9ddad...17e
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #25 Skrevet 28. juli 2019 På 4.7.2019 den 7.03, AnonymBruker skrev: Når du er blokkert får du ikke vedkommendes profil på face. Men uansett er det jo veldig tydelig at han ikke ønsker å ha noe med deg å gjøre når han sørger for at du ikke kan prøve adde han på face på ny og fjerner deg på snap. Det er ganske aggressiv avvisning.. Anonymkode: ef61b...448 Kan si deg det at han åpner snappene jeg sender han. Kan jo være han liker at jeg sender han disse. 🤔🙌 Anonymkode: 9ddad...17e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå