Gå til innhold

Har han blokket meg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger et svar fort...!:) 

Ga et venneforespørsel til en godt bekjent på facebook igår, han avslo den. Det er greit, jeg vet at han har sitt å stri med tanke på at han er i et forhold som ikke går så greit. Han har sagt kun til meg at dama hans igjen har vært utro, å at han mistet alt av følelser for henne itilegg. 

Litt overraskende at han avslo den. Spm er, nå går det ikke ann å legge til et VF igjen. Ikke at jeg hadde gjort det, men hvordan merker man om han har blokkert meg da? Jeg ser alt på siden hans. Så han har vel ikke blokket meg da? Vil gjerne ha konstruktive svar, ikke at jeg er påtrengende, takk. 

Anonymkode: 9ddad...17e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han vil ikke være venn med deg på FB da. Vet ikke helt hvordan det funker om en avslår en venneforespørsel. Jeg har lukket profil der, så det stopper seg selv,

Anonymkode: 29d79...43c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han ikke har sett den enda? 

Anonymkode: 5a209...2c2

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke være blokkert fordi om han avslo venneforespørselen. Virker som han ikke ønsker ha deg som venn på facebook

Anonymkode: b1bcb...3a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke være blokkert fordi om han avslo venneforespørselen. Virker som han ikke ønsker ha deg som venn på facebook

Nei, jeg har tatt hintet inntil videre. Det får være en annen sak, fordi det er ikke det som var problemet. ;)

Lurte bare på om det var en slags blokkert status jeg var på nå, siden det ikke går an å sende ny venneforespørsel. Ser alle vennene hans osv. Kan han alikavel se alt på min profil? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men jeg ser det er enkelte andre også (som jeg ikke kjenner) som også har deg slik at man ikke kan sende venneforespørsel til. Så det kan være noe han har justert på, ikke vet jeg. Kom gjerne med svar dere som vet!

Ts;) 

AnonymBruker
Skrevet

Kan være han bare ignorerer venneforespørselen, eller at han har avslått og valgt at du ikke får sende ny forespørsel. 
Hva han ser av din profil kommer an på hvilke innstillinger du har satt selv. 

Anonymkode: 2a254...eaf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg har tatt hintet inntil videre. Det får være en annen sak, fordi det er ikke det som var problemet. ;)

Lurte bare på om det var en slags blokkert status jeg var på nå, siden det ikke går an å sende ny venneforespørsel. Ser alle vennene hans osv. Kan han alikavel se alt på min profil? 

Nei du er ikke blokkert på noe som helst måte. Det er kun han som har endret innstillingen på fra ^hvem som helst^ til kun ^felles venner^ som kan sende han venneforespørsel. Og dermed kan du ikke sende han noe nytt forespørsel. Men likevel kan se alt på profilen hans, til han lukke den også.

Anonymkode: 5a566...2ae

• Liker 1
Gjest Kritt
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trenger et svar fort...!:) 

Ga et venneforespørsel til en godt bekjent på facebook igår, han avslo den. Det er greit, jeg vet at han har sitt å stri med tanke på at han er i et forhold som ikke går så greit. Han har sagt kun til meg at dama hans igjen har vært utro, å at han mistet alt av følelser for henne itilegg. 

Litt overraskende at han avslo den. Spm er, nå går det ikke ann å legge til et VF igjen. Ikke at jeg hadde gjort det, men hvordan merker man om han har blokkert meg da? Jeg ser alt på siden hans. Så han har vel ikke blokket meg da? Vil gjerne ha konstruktive svar, ikke at jeg er påtrengende, takk. 

Det kan jo være mange grunner til at han har avvist venneforespørselen, f.eks.

• Han har gjort det i vanvare eller ikke besvart den ennå
  • Han har problemer i forholdet sitt og ønsker kanskje ikke å komplisere ting ved å legge til nye damer som venner
  • Han legger noe annet i forholdet deres enn du gjør
  • Han ønsker bare de aller nærmeste som venner på Facebook
  • Etc.....
Gjest padawan
Skrevet

Har noen blokkert deg får du de ikke opp når du søker på de. En kan stille inn om fremmedfolk skal kunne sende venneforespørsler.

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er som andre har sagt, han kan jo ha avvist forespørselen av vanvare ;)

Nei, jeg tror ikke det. Vi kan jo gå inn på innstillingene og redigere der hvem som kan sende forespørsel.

Så lenge du har åpen profil, så kan han se alt. Har du valgt at venner og venners venner får tilgang, så er det bare de som ser den.

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei du er ikke blokkert på noe som helst måte. Det er kun han som har endret innstillingen på fra ^hvem som helst^ til kun ^felles venner^ som kan sende han venneforespørsel. Og dermed kan du ikke sende han noe nytt forespørsel. Men likevel kan se alt på profilen hans, til han lukke den også.

Men jeg har < 3 felles venner> med han?🤔 Godt å vite at han ikke har blokket meg. 

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan til og med starte en samtale med han. Så det er full tilgang til messenger også ser jef. Huff, føler meg som 14år igjen. Takk for svar!

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, padawan skrev:

Har noen blokkert deg får du de ikke opp når du søker på de. En kan stille inn om fremmedfolk skal kunne sende venneforespørsler.

Aha, okei. Jeg fikk selv venneforespørsel av en ukjent ei gang. Da stod "blokker" som et alternativ. 

På snap har vi sendt periodevis masse til hverandre. Nå ser deg ut til at han har fjernet meg der også, fordi når jeg sender han snap så står det at han ikke kan motta den før han har lagt meg til som venn. Alikavel ble den åpnet igår, står det. Jeg skjønner ingenting. 

Holder hvertfall avstand nå. 

;)  

AnonymBruker
Skrevet

Det kan rett og slett være han ønsker å begrense kontakt med deg. 

Dersom du er den "eneste" som kjenner til utfordringer i forholdet hans (noe som virker merkelig dersom dere bare er godt bekjente), kan det hende han eliminerer deg for å fokusere på forholdet sitt. Det kan også være han frykter for reaksjon til kjæresten dersom dere blir venner på facebook.

Ser du skriver lengre opp at du føler deg som 14 igjen. Hvor gammel er du? 

Anonymkode: 4ba56...5d8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du er den "eneste" som kjenner til utfordringer i forholdet hans (noe som virker merkelig dersom dere bare er godt bekjente), kan det hende han eliminerer deg for å fokusere på forholdet sitt. Det kan også være han frykter for reaksjon til kjæresten dersom dere blir venner på facebook.

Du kan doble det. :)

Altså jeg tar alt dette på en respektfull måte, ikke legger jeg han til igjen og ikke sender jeg noe. Jeg måtte jo bare høre. Tar fort hintet vetdu, det var verre om jeg ikke forstod hvor uinteressert han er. Eller så er han i et "komplisert forhold." 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han var min tidligere mattelærer også, mer i dybden kan jeg ikke gå. Kan det være en av årsakene tro? 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han var min tidligere mattelærer også, mer i dybden kan jeg ikke gå. Kan det være en av årsakene tro? 

🙃

Skrevet

Det står jo sikkert om det i "hjelp"-manualen til fb..?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en innstilling at om at hvis jeg avslår en forespørsel så går det ikke ann å sende en ny. Det er for å slippe spam.

Anonymkode: 50e04...5a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...