Gjest Cloudberry Skrevet 14. august 2005 #61 Del Skrevet 14. august 2005 Nå er jeg endelig tilbake. Hadde ikke tilgang til internett på leeenge. Jeg har stor nyhet!!!!!!))) Jeg har kjøpt kjolen min:))))) Har lagt bilde i albumet mitt:) Jeg var sammen med mora mi, søsteren min og 2 venninner da jeg prøvde kjolen. Alle sa at denne passet meg best. Prøvde også mer elegante kjoler men de passet ikke meg helt. Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tenke. Kanskje jeg burde velge noe mer tradisjonelt?? Er den rosa fargen helt feil?? Hva synes dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 15. august 2005 #62 Del Skrevet 15. august 2005 Kjempe fin kjole,ikke helt den tradisjonelle,kanskje den er "laget" spesielt til deg Har prøvd mange som har vert fine og se på og fine på,men har liksom ikke vert helt meg Denne var ihvertfall veldig fin synest jeg Hvilket merke er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cloudberry Skrevet 15. august 2005 #63 Del Skrevet 15. august 2005 Den kjolen ser absolutt bedre ut i virkeligheten. Men jeg skal ikke ha slikt tilbehør som på bildet. Kjolen er kjøpt i utlandet. Jeg tror ikke den er noe spesielt merke. Nå har vi bestemt at ”temaet” i bryllupet vårt skal være roser. Skal lage invitasjoner med roser osv:)))) Gleder meg til å begynne….. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 16. august 2005 #64 Del Skrevet 16. august 2005 Hei! Takk for hyggelig spor i dagboken min! Jeg skal lese alle sidene dine senere Er imponert over at du gadd å lese alt blabla'et mitt Hilsen Anette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2005 #65 Del Skrevet 23. august 2005 Då var eg tilbake frå ferie og KG-fri og er endeleg klar for å planlegge eige bryllup og følge med på andre si planlegging att!!! Har nett skrive ei halv avhandling i mi eiga dagbok! Hehe.... Har det skjedd mykje på din front i det siste eller? Gledar meg til oppdatering!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 24. august 2005 #66 Del Skrevet 24. august 2005 Synes kjolen var kjempefin jeg. Litt utenom det vanlige, men så absolutt nydelig - og så absolutt en brudekjole. Kjempefin var den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. august 2005 #67 Del Skrevet 27. august 2005 Råfin kjole forresten!! Det rosa var knallbra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cloudberry Skrevet 28. august 2005 #68 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg er jo selv litt utenom det vanlige Tone:))) Men nå faktisk er jeg 100% sikker at det er kjolen min. Jeg føler meg så bar i den hver gang jeg prøver den. I går inviterte jeg søsteren og ei venninne på blåskjell - aften. Men fant ikke blåskjell:(( Det ble grønnskjell istedenfor. Var faktisk like godt:))) Gøy å prøve noe nytt. Venninna mi hadde ikke sett kjolen så jeg prøvde den og hun fikk tårer i øynene:)))) Hun synes den var KJEMPE fin. Jeg ble så glad:)))))))) Nå har skolen begynt igjen og det er masse å gjøre allerede nå Men det går nok bra)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. august 2005 #69 Del Skrevet 29. august 2005 Fullt kjør meg skule for meg også... Kva studerer du, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cloudberry Skrevet 29. august 2005 #70 Del Skrevet 29. august 2005 Studerer økonomi. Har bachelour og tar master nå. Bare første semester. Har lyst til å begynne å jobbe snart( Neste år kanskje) I dag har jeg drømt meg bort om bryllupsreise. Har lyst til å dra til maldivene og noen dager i Dubai. Leste at på Burj Al-Arab har de undervanns restaurant. Tenk så gøy det hadde vært å spise middag der. Men men tror ikke vår budsjett lar oss gjøre det. Så lurte jeg på noe anngående presten. Kan vi velge en prest vi liker? Og hvordan vi gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 30. august 2005 #71 Del Skrevet 30. august 2005 Det går an å velge prest. Det vi gjorde var å kontakte presten vi ville ha, og etter at han sa ja så meldte vi fra til menigheten der vi skal være at vi har med egen prest. Ikke noe problem. Så bra å være så fornøyd med kjolen! Moro med noe litt spesielt også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 31. august 2005 #72 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Så koselig at du tok en tur innom min dagbok. Da fikk jeg et nytt bekjentskap Guriland så festlig dere skal ha det med skikkelig bondebryllup Blir nok veldig artig å følge deg i planlegginga Vi skal også ha med "egen" prest. Bare avtalte med han, så ringte vi til kirkekontoret, så var det ok.. Kjolen din var jo kjempefin Artig med litt annerledes kjole Endret 31. august 2005 av Maibrud`06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2005 #73 Del Skrevet 5. september 2005 De kan ytre ønske om kva prest det har lyst å ha ja... Det er lurt å gjere i god tid. : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2005 #74 Del Skrevet 11. september 2005 Blir det noko planlegging for tida? Saaaaaaaaaaaaaaaaaaknar deg................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. september 2005 #75 Del Skrevet 13. september 2005 Psssssssssssst... Eg saknar deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. september 2005 #76 Del Skrevet 26. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. oktober 2005 #77 Del Skrevet 16. oktober 2005 Koss går det med planlegginga? Skjedd noko nytt i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. november 2005 #78 Del Skrevet 1. november 2005 Er det noko liv her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. november 2005 #79 Del Skrevet 30. november 2005 Korleis går det med deg for tida? Skjedd noko nytt? Eg er hektisk opptatt med eksamenar for tida, men om ei veke er eg tilbake for fullt, og skal kose meg med bryllupsplanlegging saman med mannen min i heile juleferien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. januar 2006 #80 Del Skrevet 8. januar 2006 Er det liv i deg vennen!?? Kontroll over bryllups-planlegginga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå