Gå til innhold

Love is in the air...


Gjest Cloudberry

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Takk for hilsen i dagboken min! :)

Så koselig med litt bonderomantikk da! Høres idyllisk ut! Har du bilder av lokalet dere skal være på? Link til hjemmeside eller no..? Ble nysgjerrig jeg nå... :wink:

Har du tenkt noe på kjole da? fortell mer om planene!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cloudberry

Vi skal ha byllupet på www.sandbrekke.no

Var der i sommer, veldig koselig.

Har sett litt på kjoler på internett, det er jo så utrolig mange fine kjoler. Jeg tror det blir kjempe vanskelig å finne en jeg skal ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha byllupet på www.sandbrekke.no  

Var der i sommer, veldig koselig.  

Har sett litt på kjoler på internett, det er jo så utrolig mange fine kjoler. Jeg tror det blir kjempe vanskelig å finne  en jeg skal ha.

Nydelig sted altså, Sandbrekke! :tommelsmil:

Også måtte jeg jo smile når jeg skjønte hvor det var... Vi har hytte på Hvaler nemlig, rett utenfor Skjærhalden...jeg har nærmest vokst opp der, bodde der 8 av årets 12 måneder frem til jeg begynte på skolen. Og det er jo bare en så utrolig søt og idyllisk plass! :hjerter:

Faren min kjenner forøvrig han som eier Sandbrekke, og det er jo en flott plass!!!

Når det kommer til kjole skjønner jeg veldig godt hva du mener - jeg har sagt det før og mener det fremdeles...kunne sikkert giftet meg 100 ganger, i 100 ulike kjoler...dog med samme mann! :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cloudberry

Det er masse som må planlegges men heldigvis har jeg god tid:)

Har så lyst til å overaske samboeren min i bryllupet vårt. Men hvordan??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cloudberry

Nei det skal vi ikke. Skal gifte oss i en lite kirke i nærheten av der hvor samboeren min vokste opp. Han har kirken som nærmeste nabo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelig sted!

Nå fikk jeg nesten lyst til å bytte lokale... er jo ikke så langt unna meg.... :sjenert:

Hvaler er herlig på sommeren. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cloudberry

Det er ganske populært der. Vi var der i sommer og da var nesten alt opptatt til neste sommer. Men vi var jo veldig tidlig ute:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cloudberry

Og på hvaler er det ofte bra vær. Jeg er sååå redd at det skal regne på bryllupsdagen vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Og på hvaler er det ofte bra vær. Jeg er sååå redd at det skal regne på bryllupsdagen vår.

I følge gammel overtro betyr det lykke med regn i brudesløret :wink:

Det så forresten utrolig fint ut der hvor dere skal ha selskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

:o :P det stedet så vi også på!! Så herlig! Kommer til å bli superromantisk!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og på hvaler er det ofte bra vær. Jeg er sååå redd at det skal regne på bryllupsdagen vår.

Det er faktisk et av stedene i Norge med flest solskinnsdager i året!!! Er jo ikke for ingenting at selveste værguruen og supermeterologen (kommer ikke på navnet i farten :oops: ) har hytte der også! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei å :velkommen:

Kjempe romantisk plass dere har funnet da :)

Jeg er 23 år og min samboer 26 år,vi skal gifte oss 20 mai 2006. Snakkest sikkert en del :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

Lurte bare på hva dere skal betale for å ha bryllupet der? Står dei for maten også ? *nysjerrigper* :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cloudberry
Hei :)  

Lurte bare på hva dere skal betale for å ha bryllupet der? Står dei for maten også ? *nysjerrigper* :oops:

Hei! Jette!

Vi skal betale kr.6000 for leie av lokaler og ca.kr 1000 per person for tre retter middag, drikke til maten og nattmat. Til festen kan man ta med egen drikke:)

P.S Plass til max 70 personer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...