Gjest guest2 Skrevet 20. mai 2005 #21 Del Skrevet 20. mai 2005 Er jeg sammen med noen er det fordi det er noen jeg har lyst å bli gammel sammen med. Var singel en lengre periode og traff da en ONS jeg hadde det morsomt (og deilig ) sammen med. Vi ble elskere en stund - vi fikk begge det vi ville og no strings attached Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 22. mai 2005 #22 Del Skrevet 22. mai 2005 ONS....har egentli aldri klart det begrepet....jo har jo vist seg at man har vært bort i det, men det var aldri det som var utgangspunktet. Har aldri forstått de som klarer å dra hjem med fremmede fyrer....bare for å ha sex.... Ikke misforstå, er singel...og har mine behov...så derfor har det jo blitt litt sex på meg uten kjærlithet, men i utgangspunktet så har har jeg vanskeligheter med å ha sex med fremmede. Alle mine ONS er med "bekjente*. Og det har vel alltid vært i håp om at det kan bli noe mer.....men så har ikke vært tilfelle. Så de siste åra, så har jeg heller etablert gjensidig elsker forhold. Det har fungert utmerket....i påvente av at noe bedre skal dukke opp. Gjensidig elsker forhold. Han første jeg hadde, fant seg visstnok drømmedama, og det var helt greit...vi gjorde kort prosess, og har kjempe greit venne forhold i dag....vi omgås ikke, men prates om vi møtes. Han andre....ja...begynner vel å gå lei...men vi får se... Vi er nå åpne om det iallefall.... Tror ikke vi har noe mindre respekt for hverandre av den grunn. Nei, enig....ikke hold noen for narr....det er respektløst. Tror jeg hadde bukket under om noen hadde blitt sammen med meg til noe bedre hadde dukket opp, og jeg hadde levd på en løgn..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2005 #23 Del Skrevet 24. mai 2005 Nei, det har jeg ikke kunne tenkt meg. Har vel kommet over dem og det er mye bedre å være alen eenn å være sammen en du vet du egentlig ikke vil ha. Så desperat kommer jeg nok aldri til å bli. Mne akkurat nå er jeg ikke ute etter noen mann heller. .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå