Gå til innhold

Sykt deilig bikini-mote


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 1.7.2019 den 19.59, AnonymBruker skrev:

Hei,

har vært en del på stranden i det siste, og må konstantere at jeg syntes årets bikini-mote er rådeilig.

Unge kvinner / jenter med bikini-truser der halve rumpa faller utenfor 😍

Deilig deilig deilig 😍😍 :alice:

Anonymkode: 927aa...5b7

For håpe det snart dukker opp bra mote for menn...de shortsene mange går i er lite pene og se, spiller ingen rolle hvor kjekk fyren er...

Anonymkode: 0c124...9f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så vi skal altså da late som at, den gjengse mann i 40-årene, ikke finner damer på 18-20 år attraktive eller seksuelt tiltrekkende?

Særlig ikke når de byr frem (sine bakender) som beskrevet her?

Hvilken fantasiverden ønsker du å leve i? :)

Anonymkode: 927aa...5b7

Jeg later ikke som. Men kvalmt er det uansett.  Jeg kan se på en ung gutt at han er kjekk, men jeg sikler ikke på en som kunne vært sønnen min og skjønner ikke hvordan folk i 40 åra kan syns at "unger" kan være attraktive.   Syns det er merkelig.  Når jeg ser gutter/menn som er glatte i ansiktet og som er tydelig unge, tenker jeg bare at de ser barnslige og umodne ut og langt fra tiltrekkende. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så vi skal altså da late som at, den gjengse mann i 40-årene, ikke finner damer på 18-20 år attraktive eller seksuelt tiltrekkende?

Særlig ikke når de byr frem (sine bakender) som beskrevet her?

Hvilken fantasiverden ønsker du å leve i? :)

Anonymkode: 927aa...5b7

Jeg regner med du fint klarer å late som du ikke synes rare mennesker er rare ved å ikke glo for mye, så da klarer du helt fint å la være å glo på ungpikerumper selv om du blir vill i nikkersen av dem. Eller har du aldri lært grunnleggende impulskontroll?

 

Anonymkode: 2a1f4...eea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, SupaWoman skrev:

Jeg later ikke som. Men kvalmt er det uansett.  Jeg kan se på en ung gutt at han er kjekk, men jeg sikler ikke på en som kunne vært sønnen min og skjønner ikke hvordan folk i 40 åra kan syns at "unger" kan være attraktive.   Syns det er merkelig.  Når jeg ser gutter/menn som er glatte i ansiktet og som er tydelig unge, tenker jeg bare at de ser barnslige og umodne ut og langt fra tiltrekkende. 

kvinner og menn er tydeligivs forskjellige her, dessverre. Synes også det er ekkelt. Samtidig så tenker jeg at så lenge man ikke gjør noe mot noen, så får de bare holde på å være gamle griser.

Anonymkode: 9b641...50d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kvinner og menn er tydeligivs forskjellige her, dessverre. Synes også det er ekkelt. Samtidig så tenker jeg at så lenge man ikke gjør noe mot noen, så får de bare holde på å være gamle griser.

Anonymkode: 9b641...50d

Man "gjør" noe mot noen ved å niglo på dem.  Følelsen av å bli niglodd på er nesten et overgrep i seg selv.  Utrolig ubehagelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, SupaWoman said:

Man "gjør" noe mot noen ved å niglo på dem.  Følelsen av å bli niglodd på er nesten et overgrep i seg selv.  Utrolig ubehagelig!

Hvor går grensen da?

Ved å kikke litt diskré, glo eller niglo?

Hva om man glor, skjult bak solbriller? Mens hodet peker en annen retning? Slik at vedkommende ikke er klar over at hun blir beglodd?

Er det da ok / innafor?

Anonymkode: 927aa...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor går grensen da?

Ved å kikke litt diskré, glo eller niglo?

Hva om man glor, skjult bak solbriller? Mens hodet peker en annen retning? Slik at vedkommende ikke er klar over at hun blir beglodd?

Er det da ok / innafor?

Anonymkode: 927aa...5b7

Man legger merke til om de glor bak briller også.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er flere som starter å gå med mer dekkende badetøy jeg? Jeg er vartfall sjeleglad for det, syntes ikke noe om å gå halvnaken i g-streng. Mye bedre med en fin badeshorts

Anonymkode: 0042e...2d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, SupaWoman said:

Man legger merke til om de glor bak briller også.  

Slutt å vær så innbilsk,

er ikke sikkert han glor på deg, bare fordi han ser i din retning et øyeblikk,

og om han ser på deg, er det ikke sikkert han gjør det fordi du er så jævlig deilig. :ironi:

Anonymkode: 927aa...5b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Uansett: er man over 40 er det faktisk litt ekkelt å sikle på ungjentene. Selv de mest oppmerksomhetssyke jentene i minibikini ønsker ikke oppmerksomhet fra menn som er dobbelt så gamle som dem, så TS bør trekke til seg øynene og finne seg en annen hobby.

Anonymkode: 2a1f4...eea

Så når en mann blir 40 skal han slutte å syns noe er sexy ? Jeg skjønner at direkte stirring er ekkelt... Men du har faktisk ingen rett til å være oppe i hue på folk og bestemme deres tanker. Hva vondt gjør det deg om en 40 + mann diskré titter på unge sexy damer ?

Anonymkode: 4c090...490

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er creepy og irriterende når menn glor på stranden. Tror meg, vi får det med oss, selv om du ligger med solbriller. Har du ikke lært det er uhøflig å stirre? En grunn jeg ikke liker å dra på stranden når creepy menn glor. Bedre å finne en plass lengere vekk. Vekk fra creepsa

Anonymkode: d079a...7c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Link https://www.instagram.com/p/BvB6zpPAcw3/

Veldig snodig bikinitrusemote. Hele rumpa skal synes, nå er det korsryggen som skal dekkes til ;) 

 

Anonymkode: ed32f...c51

Den der har jeg sett i en diger versjon som går langt opp på ryggen, tidenes rareste bikiniskille altså... skjønner ikke

Anonymkode: 98633...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så når en mann blir 40 skal han slutte å syns noe er sexy ? Jeg skjønner at direkte stirring er ekkelt... Men du har faktisk ingen rett til å være oppe i hue på folk og bestemme deres tanker. Hva vondt gjør det deg om en 40 + mann diskré titter på unge sexy damer ?

Anonymkode: 4c090...490

Var det det jeg skrev? At menn på over 40 skal slutte å synes noe er sexy eller at jeg skal bestemme over andres tanker? Nei.
 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å vær så innbilsk,

er ikke sikkert han glor på deg, bare fordi han ser i din retning et øyeblikk,

og om han ser på deg, er det ikke sikkert han gjør det fordi du er så jævlig deilig. :ironi:

Anonymkode: 927aa...5b7

Det er ingen som snakker om å se i en retning et øyeblikk, men om å stirre og glo. Man ser forskjellen. Det er ekkelt å føle seg beglodd uansett hvilken motivasjon den som glor har.

Anonymkode: 2a1f4...eea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pacific blue var aldri min greie.

Anonymkode: eefd0...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Greia er, damer som brukte / bruker g-streng på stranden er typisk litt rare / spesielle / gamle..

Men de trusene her, bruker jo alle deilige unge kvinner / jenter nå til dags :alice:

Deilig deilig deilig :alice:

Takk Kim Kardasjians og Paradise-Hotell deltakere  :edie:

Anonymkode: 927aa...5b7

Måten du skriver på får meg til å tenke på en hormonell 14 åring, men reggis og trynet fullt av kviser. 

Ikke akkurat tennende når man egentlig er 40 og oppegående. 

Anonymkode: 6fa1c...139

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å vær så innbilsk,

er ikke sikkert han glor på deg, bare fordi han ser i din retning et øyeblikk,

og om han ser på deg, er det ikke sikkert han gjør det fordi du er så jævlig deilig. :ironi:

Anonymkode: 927aa...5b7

Men det er ikke snakk om et lite øyeblikk. Jeg tåler at folk kaster et blikk på meg, men vi snakker om stirring og det er bare irriterende. Uhøflig er det og. Vi legger lett merke til det, selv om du gjemmer deg bak solbrillene  uansett om et barn, dame på 80 år eller en mann på 40 år stirrer, så er det ubehagelig 

Anonymkode: d079a...7c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, MortenMinstelønn skrev:

Jeg fant nettopp ut at hvis jeg holder på toppen av et sugerør så forblir innholdet i sugerøret til jeg slipper og brusen faller tilbake i glasset.

Også kalt hårrørseffekt. Fascinerende greier.
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, SupaWoman skrev:

Nei, slike bikinitruser har ikke vært å få tak i Norge før nå de siste 4-5 årene. Knapt det. På 80 tallet var det tai-truser som var inn, de hadde høy skjæring men de dekket rumpa. Ingen gikk slik da.  De har brukt slike truser i årtier på brasilianske strender.  Jeg har vært i flere sydenland og aldri sett det annet enn for 4-5 år siden for første gang i Spania.  I fjor gikk annenhver ungjente med slike truser på de strendene jeg var på i Spania. 

Jaja, jeg har i hvert sett type truser som viser rumpa på strendene tidligere så dette er ikke noe nytt og revolusjonerende som Ts omtrent skal ha det til å være. Om det ikke er eksakt samme truse så har i hvert fall bikinitruser som viser rumpa vært tilgjengelig lenge.

At menn ser er helt naturlig, men de fleste har vett til å ikke nistirre eller oppføre seg upassende på strendene.

Anonymkode: d8bfd...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å vær så innbilsk,

er ikke sikkert han glor på deg, bare fordi han ser i din retning et øyeblikk,

og om han ser på deg, er det ikke sikkert han gjør det fordi du er så jævlig deilig. :ironi:

Anonymkode: 927aa...5b7

Hvor har jeg skrevet at menn glor på meg??  Man ser at menn glor på andre også vet du.. Følte du deg litt truffet siden du er så aggressiv  sånn helt uten grunn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...