Gå til innhold

Sykt deilig bikini-mote


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

har vært en del på stranden i det siste, og må konstantere at jeg syntes årets bikini-mote er rådeilig.

Unge kvinner / jenter med bikini-truser der halve rumpa faller utenfor 😍

Deilig deilig deilig 😍😍 :alice:

Anonymkode: 927aa...5b7

Eklinger som deg er grunnen til at jeg ikke går på stranden. Orker ikke menn som glor og tror man ikke legger merke til det. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Grisete meninger??

Dette er da bare ment som en hyllest til kvinnene det gjelder.

Basert på observasjoner gjort av en 40 år gammel mann.

Anonymkode: 927aa...5b7

Er det som er æsj. Ser jeg en naken mann, eller en mann med lite klær, så er det det jeg ser. Mens du sexifikerer kvinner og dermed gjør de til objekter. Det er kun enkle menn som gjør. Enkle med det at det ikke foregår mye intr i hode deres.

Anonymkode: 7042b...ae7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva f... skjer her? Jeg skrev et innlegg hvor jeg påpekte at jeg ikke kan skjønne at det er noe galt i at menn liker å se damer i bikini på stranda. At noen ikke liker det er en ting, men det er jo et faktum.

Ble tydeligvis for sterk kost for KG... 

Anonymkode: 75e3a...2e6

Går du i

 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Link https://www.instagram.com/p/BvB6zpPAcw3/

Veldig snodig bikinitrusemote. Hele rumpa skal synes, nå er det korsryggen som skal dekkes til ;) 

 

Anonymkode: ed32f...c51

😂😂

Anonymkode: 79578...bdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Antoinette skrev:

Eklinger som deg er grunnen til at jeg ikke går på stranden. Orker ikke menn som glor og tror man ikke legger merke til det. 

Bra svar. Ekling er riktig ord her.

Anonymkode: 34aa8...d95

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant nettopp ut at hvis jeg holder på toppen av et sugerør så forblir innholdet i sugerøret til jeg slipper og brusen faller tilbake i glasset.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Link https://www.instagram.com/p/BvB6zpPAcw3/

Veldig snodig bikinitrusemote. Hele rumpa skal synes, nå er det korsryggen som skal dekkes til ;) 

 

Anonymkode: ed32f...c51

Det ser jo veldig spesielt ut og var ikke noe fint. Da er det faktisk nesten bedre med string eller brazilian truse,

Anonymkode: 2f9ab...d40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Antoinette skrev:

Eklinger som deg er grunnen til at jeg ikke går på stranden. Orker ikke menn som glor og tror man ikke legger merke til det. 

Jeg tar alltid på meg en shorts som dekker hele rumpen bare sånn i "protest" mot alle glanerne.

Anonymkode: 2f9ab...d40

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp!!

Deilig deilig deilig!! Blir ekstra brun på ryggen i år jeg! 😍

Anonymkode: 927aa...5b7

Da ligger du for nær bikinipikene når de bøyer seg. Fort gjort at en liten fjert kommer med en ekstra bonus.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Er det som er æsj. Ser jeg en naken mann, eller en mann med lite klær, så er det det jeg ser. Mens du sexifikerer kvinner og dermed gjør de til objekter. Det er kun enkle menn som gjør. Enkle med det at det ikke foregår mye intr i hode deres.

Anonymkode: 7042b...ae7

Så når kvinnen velger å kjøpe inn en bikinitruse, der dekker minimalt og rumpeballene hennes bokstavlig talt ramler ut av bikinitrusa,

så er hun ikke med på å seksualiserte seg selv?

Det er jeg, mannen, der legger merke til dette, som seksualiserer henne?

 

Anonymkode: 927aa...5b7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Greia er, damer som brukte / bruker g-streng på stranden er typisk litt rare / spesielle / gamle..

Men de trusene her, bruker jo alle deilige unge kvinner / jenter nå til dags :alice:

Deilig deilig deilig :alice:

Takk Kim Kardasjians og Paradise-Hotell deltakere  :edie:

Anonymkode: 927aa...5b7

... Altså "de trusene her" er jo de samme som folk har brukt i snart 50 år  :klo:  ...  Eller kan du peke på hva som evt. er nytt, sånn at vi som ikke abonnerer på bikinifÆsjon-weekly også kan være med på leken?

 

1 time siden, Antoinette skrev:

Eklinger som deg er grunnen til at jeg ikke går på stranden. Orker ikke menn som glor og tror man ikke legger merke til det. 

Spoiler

fjlm50ygjs731.png

Kanskje ditti kunni vørri nu? Tror selv de ivrigste strand-spionene hadde fått svømme-bazz&de-2kompiser så langt opp i magen at du sikkert hadde fått gå i fred resten av dagen uten "stjålne blikk" ( i alle fall av sorten begjær)  :)  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så når kvinnen velger å kjøpe inn en bikinitruse, der dekker minimalt og rumpeballene hennes bokstavlig talt ramler ut av bikinitrusa,

så er hun ikke med på å seksualiserte seg selv?

Det er jeg, mannen, der legger merke til dette, som seksualiserer henne?

 

Anonymkode: 927aa...5b7

Hvis du er 40 og glaner på det som kalles "jenter", så er du en gammel gris, ja. Finn noen på din egen alder. Glo på voksne kvinner istedenfor jenter på halvparten av din egen alder.

 

Anonymkode: 0ca85...62b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina1975

Har alltid trodd at en bikinitruse skal dekke rompa..? Er jo ikke vits i å ha truse på når den ikke dekker. Kan jo gå med bare en lapp foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nina1975 skrev:

Har alltid trodd at en bikinitruse skal dekke rompa..? Er jo ikke vits i å ha truse på når den ikke dekker. Kan jo gå med bare en lapp foran.

Du kan bare finne deg en slik trådstring med bare tråd bak og en liten trekant foran, har noen av de i vanlig string.  Kunne fint vært brukt som bikinitruser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg dame.

Men altså, om du går i bikinitruse der hele rompa syns er vel det fordi du vil være sexy eller ???

jeg skjønner ikke helt det der med at noen damer kler seg så sexy som mulig, men ikke faen om menn får titte, nei eklinger !!

Hvem kler de seg sexy for da ?? Mora si ? Venninna si ? 

 

Anonymkode: 4c090...490

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så når kvinnen velger å kjøpe inn en bikinitruse, der dekker minimalt og rumpeballene hennes bokstavlig talt ramler ut av bikinitrusa, så er hun ikke med på å seksualiserte seg selv?

 

Anonymkode: 927aa...5b7

 

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg dame.

Men altså, om du går i bikinitruse der hele rompa syns er vel det fordi du vil være sexy eller ???

jeg skjønner ikke helt det der med at noen damer kler seg så sexy som mulig, men ikke faen om menn får titte, nei eklinger !!

Hvem kler de seg sexy for da ?? Mora si ? Venninna si ? 

 

Anonymkode: 4c090...490

Jeg tror de fleste som går i sånne bikinier ønsker å vise seg frem og få oppmerksomhet, men det er sikkert noen som gjerne vil ha mest mulig brunfarge på rumpeballene også.

Uansett: er man over 40 er det faktisk litt ekkelt å sikle på ungjentene. Selv de mest oppmerksomhetssyke jentene i minibikini ønsker ikke oppmerksomhet fra menn som er dobbelt så gamle som dem, så TS bør trekke til seg øynene og finne seg en annen hobby.

Anonymkode: 2a1f4...eea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke rumper er deilige i det hele tatt. Sikkert svette og ekle også.

Anonymkode: 9b641...50d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slike truser har vært tilgjengelig i mange år. På 80-tallet var slike truser som var høye i livet på moten om jeg ikke husker feil.

Slik som du skriver så skulle man tro at dette var noe revolusjonerende og nytt, men det er det ikke. Hvis man har vært på en strand de siste 20-30 årene og sikkert mer så har man sett nok av rumper som ramler ut.

Jeg skjønner ikke hvorfor dette er så spennende. Høres ut som noen har funnet opp en spennende og ny oppfinnelse og så er det en rumpe i bikinitruse liksom. Slike ting ser man jo hver dag. Jaja.

Anonymkode: d8bfd...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg dame.

Men altså, om du går i bikinitruse der hele rompa syns er vel det fordi du vil være sexy eller ???

jeg skjønner ikke helt det der med at noen damer kler seg så sexy som mulig, men ikke faen om menn får titte, nei eklinger !!

Hvem kler de seg sexy for da ?? Mora si ? Venninna si ? 

 

Anonymkode: 4c090...490

Selvsagt er det det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slike truser har vært tilgjengelig i mange år. På 80-tallet var slike truser som var høye i livet på moten om jeg ikke husker feil.

Slik som du skriver så skulle man tro at dette var noe revolusjonerende og nytt, men det er det ikke. Hvis man har vært på en strand de siste 20-30 årene og sikkert mer så har man sett nok av rumper som ramler ut.

Jeg skjønner ikke hvorfor dette er så spennende. Høres ut som noen har funnet opp en spennende og ny oppfinnelse og så er det en rumpe i bikinitruse liksom. Slike ting ser man jo hver dag. Jaja.

Anonymkode: d8bfd...263

Nei, slike bikinitruser har ikke vært å få tak i Norge før nå de siste 4-5 årene. Knapt det. På 80 tallet var det tai-truser som var inn, de hadde høy skjæring men de dekket rumpa. Ingen gikk slik da.  De har brukt slike truser i årtier på brasilianske strender.  Jeg har vært i flere sydenland og aldri sett det annet enn for 4-5 år siden for første gang i Spania.  I fjor gikk annenhver ungjente med slike truser på de strendene jeg var på i Spania. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

 

Jeg tror de fleste som går i sånne bikinier ønsker å vise seg frem og få oppmerksomhet, men det er sikkert noen som gjerne vil ha mest mulig brunfarge på rumpeballene også.

Uansett: er man over 40 er det faktisk litt ekkelt å sikle på ungjentene. Selv de mest oppmerksomhetssyke jentene i minibikini ønsker ikke oppmerksomhet fra menn som er dobbelt så gamle som dem, så TS bør trekke til seg øynene og finne seg en annen hobby.

Anonymkode: 2a1f4...eea

Så vi skal altså da late som at, den gjengse mann i 40-årene, ikke finner damer på 18-20 år attraktive eller seksuelt tiltrekkende?

Særlig ikke når de byr frem (sine bakender) som beskrevet her?

Hvilken fantasiverden ønsker du å leve i? :)

Anonymkode: 927aa...5b7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...