Morpheus Skrevet 30. juni 2019 #21 Skrevet 30. juni 2019 (endret) Herregud så hårsåre vegeterianere er. Ta sånn på vei for at noen kanskje vil spise litt nudler??? Kanskje noen liker nudler? Alt man spiser kan ikke til en hver tid være sundt eller være helt fritt for spor av kjøtt. I dag tidlig lagde jeg wok av grønnsaker, rød karrisaus og stekt and. Har ofte ris til. Men valgte å ha nudler nå sammen med wok'en til en forandring. Det var herlig! Gjett hva? Jeg lever i beste velgående enda Vegeterianere blir ikke eldre enn oss helt normale mennesker. Men jeg tror de har et mye mer fattig liv. Uten alle de gode matopplevelse oss helt normale mennesker har. Endret 30. juni 2019 av Morpheus Manglende tekst
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2019 #22 Skrevet 30. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du glemte kyllingaroma. Anonymkode: 3254d...a92 Haha, jeg sjekket bare de over Krydder. Skumlesing 🤔 Alle under krydder sjekket jeg ikke. Vanligvis kjøper jeg ikke produkter med 100 e-stoffer fordi det tar en evighet å sjekke, så er ikke vant til hvordan de skriver infoen. Men ja, leste ikke det under krydder.... 1 minutt siden, Morpheus said: Herregud så hårsåre vegeterianere er. Ta sånn på vei for at noen kanskje vil spise litt nudler??? Kanskje noen liker nudler? Alt man spiser kan ikke til en hver tid være sundt eller være helt fritt for spor av kjøtt. I dag tidlig lagde jeg wok av grønnsaker, rød karrisaus og stekt and. Har ofte ris til. Men valgte å ha nudler nå sammen med wok'en til en forandring. Det var herlig! Gjett hva? Jeg lever i beste velgående enda Ja, det er hårsårt å påpeke at når noen sier noe usunt er sunt så er det feil. Er ganske sikker på at når du spiser kjøtt og sier bacon er usunt, så er det bare fordi du er en hårsår kjøttspiser som ikke innser bacon er kjempesunt og bra. Det har ingenting med at man påpeker fakta og viktig informasjon å gjøre. Anonymkode: c3254...ef6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå