Gå til innhold

Skal vi danse 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Hubbie skrev:

Har de sluttet med dansedueller? 😟

De begynner lengre ut i programmet. Var hvertfall sånn ifjor..

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, kindagirl skrev:

Åja, ja skjønte ikke det. 

Hva er han Adrian kjent for? For å ha sex på TV?

Heier på Jørgine, Emilie og Isabel🌸

Skrevet
3 minutter siden, kindagirl skrev:

Jepp, når de er nede i at alle rekker å danse før nyhetene. Er vel når 2-3 par har røket. I dag var det 2 par etter nyhetene, men hele programmet var sykt rushet så tror de må minst kutte 3. 

Anonymkode: 411b5...ae9

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Adrian var ÅPENBART beruset 

Nei, han er bare slik til vanlig.

Anonymkode: ab7b4...425

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, han er bare slik til vanlig.

Anonymkode: ab7b4...425

Det er jeg ikke enig i. Det er vesentlig forskjell på det han viste på livesending i dag og det man kan se på feks «dansebobla» og diverse andre klipp. Han er alltid hyper, men er ikke det jeg sikter til når jeg mener han var beruset. 

Anonymkode: 411b5...ae9

• Liker 2
Skrevet

Uten å ha sett han Adrian før tenkte jeg også at han fremstår ruset

Anonymkode: d3037...24b

• Liker 10
Skrevet (endret)

Fant denne på Lillian sin Instagram i fjor men vet ikke om det ble diskutert her da.

Så ganske tydelig tv2 har en finger i spillet på hvem som ryker ut.

BF8B1F12-2DCE-40A4-8416-2B170D45D32A.jpeg

Endret av Ice-91
  • Liker 1
Skrevet

Jiven til Adrian er kanskje det dårligste jeg noensinne har sett!  Ta det litt seriøst, liksom🙄 Jeg syns det er respektløst overfor dansepartneren hans OG de andre deltakerne som faktisk legger ned en hel del innsats i dette her. Og måten han var på i kveld, får også meg til å mistenke at han var påvirket av noe. Håper for guds skyld at han ryker ut neste uke! Han burde jekke seg ned 14-15 hakk! 

Og dere som skriver at Nadya er interessert i Alexander. Come on! Det er skuespill som de lever seg inn i. Hun var akkurat likens da hun danset med Eilev. 

Anonymkode: a4768...753

• Liker 17
Skrevet

Jeg som er over her, men jeg glemte å ta med det positive 😂

Jeg syns nivået til enkelte er utrolig høyt til tross for at de aldri har danset slik dans før! Victor, Jørgine, Emilie, Christian og Alexander er jo bare dødsgode! 😄 Og det er utrolig morsomt å se på, samt at det er gøy å følge utviklingen deres! Og så er jeg veldig glad for at Sandra ikke røk ut! Dansen hennes syns jeg også var bra ut i fra det utgangspunktet hun faktisk har. Så stor høydeforskjell mellom partnerne kan neppe være enkelt :(  Jeg håper faktisk hun kommer seg et godt stykke uti der.

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, Ice-91 skrev:

Fant denne på Lillian sin Instagram i fjor men vet ikke om det ble diskutert her da.

Så ganske tydelig tv2 har en finger i spillet på hvem som ryker ut.

8A32D932-A49A-4EF9-905A-F9B40C42BEED.jpeg

Profilbilde ditt syns ,

Anonymkode: 15d68...fde

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns dansepartneren til Victor er helt nydelig😍

Jeg er kvinne og er streit, men crusher på henne. 

Og Victor, for en type. Ellers håper jeg at Funkygine og Voe kommer langt. 

Anonymkode: e94cc...4df

• Liker 3
Skrevet

Dagens beste: 

Victor - igjen! Han gir av seg selv, har showmanship, og et humør som smitter. Ser ut til å kunne bli en sinnsykt bra teknisk danser også.

Jørgine - vi ble litt skuffet, da det så ut til å bli en energisk dans i montasjen av øving som ble vist før hun gikk utpå, det var tregere i virkeligheten, men hun danste flott, god flow, god energi. Vil ha mer avansert dans snart!

Emilie - kjempeflott, god teknikk, smittende smil og skuespill, dette forventet jeg av henne og hun innfridde endelig i dag.

De midt på treet:

Aleksander - må fremdeles imponere meg litt mer enn å være fysisk sterk og sexy. Patetisk koreografi som var laget for å hylle hans hårløse abs. 

Trine - for en forvandling fra forrige gang! Trine gikk opp mange hakk med en elegant vals. At hun steppet opp førte til at jeg tapte et veddemål med venninnene mine😂

Jan Tore - gav en nydelig vals dedikert til sin datter. Ikke noe stort og imponerende, men absolutt fint og behagelig.

Christian - morsom og casual koreografi, Christian var kul og beveger kroppen flott. Litt klumsete her og der. Vi likte ikke grimasene hans og ønsker mer følelser.

Dårligst utført:

Sandra - masse creds til Sandra for utfordringen hun tar, og hun er likandes. Dessverre ble det gjort mange feil og "kicksene" var smertelige å se på, også den dårlig "time-a" knusingen av skjermen i slutten. Ikke fornøyd.

Isabel - ryker fra best til dårligst på en uke. Det var ustødig og klumsete, og virket som det var noen garderobe/hair extension-problemer et par ganger der Isabel prøvde å tvinge partneren til å stå i ro. Var veldig merkelig å se på.

Adrian - ganske patetisk fremførelse, har ingenting godt å si egentlig. Med den hårfrisyren ligner han på skurken i Charlies Angels-filmen fra 2000tallet. 

Katrine Moholt - fikk en hjernefis, dreit seg ut. Syns hun har gjort en god jobb i alle disse årene og håper det går fint med henne. Var tydelig at hun stengte inne tårer etterpå og klarte ikke annet enn å stirre ned i papiret sitt😕 

- Dansefjerten

Anonymkode: f7269...2d3

• Liker 8
Skrevet

Herregud for en feil av programlederen! Altså stakkars! Hvor fjern er man når man plutselig avbryter, og ikke har fått med seg det siste minuttet? Trodde de skulle tulle eller noe, også blir det bare kleineste skal vi danse-øyeblikket siden bortedrakten...

• Liker 7
Skrevet
2 timer siden, Summ skrev:

Herregud for en feil av programlederen! Altså stakkars! Hvor fjern er man når man plutselig avbryter, og ikke har fått med seg det siste minuttet? Trodde de skulle tulle eller noe, også blir det bare kleineste skal vi danse-øyeblikket siden bortedrakten...

Hva skjedde?🤔

Anonymkode: 6091a...a47

Skrevet

Herregud folkens, nå syns jeg dere overdriver noe veldig. Katrines feil var virkelig ikke ikke så stor🙄 Kan tenke meg at ganske mange kunne begått samme feil.

Anonymkode: e393c...875

• Liker 14
Skrevet

Dansen til Per og Ewa så hektisk og heseblesende ut. Ingenting å si på antall bevegelser, men teknikken ble for dårlig. Må innrømme at jeg måtte le litt innimellom, men synes at han ga ALT han kunne gi.

Anonymkode: cae7b...d01

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Herregud folkens, nå syns jeg dere overdriver noe veldig. Katrines feil var virkelig ikke ikke så stor🙄 Kan tenke meg at ganske mange kunne begått samme feil.

Enig! Det kan skje alle.

Anonymkode: cae7b...d01

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig! Jeg syns nesten det var litt "gøy" jeg. Misforstå meg rett, men det er litt morsomt at ikke alt ALLTID går på skinner. Det er direktesending og ALLE kan gjøre feil. Selv Kathrine Moholt som er erfaren. Det er egentlig litt godt å se, tenker jeg, at ingen er perfekte. 

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes Lillian sjeldent klarer å gjøre partnerene sine gode. På dansegulvet ser det ut som hun er mest opptatt av å vise seg selv frem. Det skinner igjennom hvert år! 

Anonymkode: fcbdf...ed9

Enig! Hun er en nydelig dame, men hun lar altfor ofte partneren bare stå på gulvet mens hun åler seg sexy rundt - ble mye sånn med Erik Follestad også synes jeg. Mulig det fungerer med tanke på stemmegivning da, så kan jo være en taktikk.

12 timer siden, Prelunia skrev:

Man kan ha mange meninger om Per , men han er en hundre ganger bedre og mer takknemlig dansepartner å ha enn Adrian er... 

Helt enig. Det han sa om at Ewa skulle hatt risikotilegg for å få ham som partner tenkte jeg på tidligere i sendingen - synes nesten hun fortjente en bedre kandidat så ble imponert da han innrømte det 🙊

--------------------------------------

Ellers er jeg så SYKT lei av den absurde dømmingen til Tore. I fjor lå han jo nesten konsekvent ett poeng over alle de andre dommerne, og i starten virket det som at han modererte seg til et mer kritisk og logisk nivå denne sesongen - men da hun ga Emilie 8 poeng og like etter ga Isabel 7... Altså HALLO!

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...