Gå til innhold

Skal vi danse 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Isabel er ikke så flink som jeg håpte hun skulle være dessverre... 😐 Men i og med at de ikke har avskaffet den urettferdige ordningen med publikumsstemmer så er jeg redd for at hun vinner hele greia uansett... 😐

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christian var god, Isabel var dessverre helt i utakt😔 Altfor hakkete og ikke noe flyt! Heldigvis for henne er det noen som er enda dårligere her...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilie var rå i dag, så gøy å se på!! 

Håper Isabel blir bedre når ribbeinet hennes er bra, det i dag var skikkelig dårlig.. 

Christian var kjempegod, bare synd å se partneren hans telle og telle takt hele dansen 🙄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Silja McQueen skrev:

Isabel er ikke så flink som jeg håpte hun skulle være dessverre... 😐 Men i og med at de ikke har avskaffet den urettferdige ordningen med publikumsstemmer så er jeg redd for at hun vinner hele greia uansett... 😐

Enig, skuffet over Isabel😔 Heiet litt på henne🙌 Dessverre får jeg litt CBE vibber, stiv, klarer ikke å slippe seg løs og gi av seg selv (i dansen)...Men Isabel kommer gjennom ruta, det skal hun ha, så hun får nok en del seerstemmer...

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Shenzi skrev:

Emilie var rå i dag, så gøy å se på!! 

Håper Isabel blir bedre når ribbeinet hennes er bra, det i dag var skikkelig dårlig.. 

Christian var kjempegod, bare synd å se partneren hans telle og telle takt hele dansen 🙄

Helt enig om Emilie! 

La ikke merke til at treneren telte? Hun har vel egentlig svangerskapspermisjon nå, ble sagt forrige lørdag at hun fødte for fire måneder siden.

Anonymkode: a75ef...e5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han mannlige programlederen fortsatt at Christian er Fredrik Solvang? Snakker jo om debatt hele tiden...Utrolig pinlig i så fall! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har ødelagt Aleksander for meg!! Dere sa at Nadya hadde så lyst på han, og nå er det alt jeg ser! 😳🙈😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Adrian full?? Han virket skikkelig rusa.

Emilie er stjerna mi så langt i kveld! 

Anonymkode: 85414...cbb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Lillian sjeldent klarer å gjøre partnerene sine gode. På dansegulvet ser det ut som hun er mest opptatt av å vise seg selv frem. Det skinner igjennom hvert år! 

Anonymkode: fcbdf...ed9

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Går han Adrian på noe? Han virker jo nesten rusa... 

Anonymkode: b1533...b7f

Jeg føler også noe skurrer der.. Syns det var direkte kald stemning mellom han og Lillian også.. Er han påvirket burde han diskes..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig om Emilie! 

La ikke merke til at treneren telte? Hun har vel egentlig svangerskapspermisjon nå, ble sagt forrige lørdag at hun fødte for fire måneder siden.

Anonymkode: a75ef...e5c

Jeg så det flere ganger, men ofte så hun på han samtidig, så det var vel for å få han på rett takt. Dommerne sa han var litt for rask, så kan godt være det. 

 

Angående Adrian så er det vel ikke usannsynlig at han er på en liten dose av noe, med livsstilen han har er det ikke usannsynlig 😅 Så at Isabel la ut på instastory 3 stk som skåla med noen drinker tidligere i dag 😳

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes Lillian sjeldent klarer å gjøre partnerene sine gode. På dansegulvet ser det ut som hun er mest opptatt av å vise seg selv frem. Det skinner igjennom hvert år! 

Anonymkode: fcbdf...ed9

🏻 Dette! Er så enig... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Tror han mannlige programlederen fortsatt at Christian er Fredrik Solvang? Snakker jo om debatt hele tiden...Utrolig pinlig i så fall! 

Tror ikke det var det han sa, mener det var et eller annet med forbruker eller noe. Og Christian var vel programleder for forbrukerinspektørene?

Anonymkode: f603b...e1e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det var det han sa, mener det var et eller annet med forbruker eller noe. Og Christian var vel programleder for forbrukerinspektørene?

Anonymkode: f603b...e1e

Mulig det👌😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...