Gå til innhold

Skal vi danse 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tro på jørgine og voe. Liker de som personer også. Men alle kan overraske 😁

Anonymkode: a75ef...e5c

Ja, det er det som er så moro med dette programmet! Jeg har fått nye favoritter gjennom årenes løp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser at Jørgine skal danse med Jørgen! Dette kan jo være avgjort før det har begynt🙌🏆 Blir gøy å se de to👌👏

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Måbarefåsiat... skrev:

Når man trodde han ikke han kunne synke dypere enn Charterfeber. 

Er Skal vi danse verre enn Charterfeber? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hedersbrukeren skrev:

Er Skal vi danse verre enn Charterfeber? :)

Selvsagt ikke 😊

Anonymkode: a75ef...e5c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Amber skrev:

Hahaha må flire hvert år... «kjendiser». Syk verden vi lever i når det at du er med på ex on the beach kvalifiserer deg til Skal Vi Danse 🙄😑

Ble litt sjokkert over hun Isabel; hvor operert er hun egentlig 😲 Litt overdreven spraytan på beina der iallefall🙄

 

muggene hennes kommer ikke til å klare å holde seg bak kjolen etter alle løft danse partneren kommer til å ta på henne. Jeg gleder å få se dem skikkelig live i beste sende tid. Elsker bryster.

Anonymkode: 94ffe...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, CMHuser skrev:

Har de lagt ut hvilken partner alle får?

Lurer jeg på også. Lurer på hvordan det skal gå med Per Sandberg hvis kjæresten hans får en ung kjekk dansepartner. Det står jo i VG idag at han er grusomt sjalu.

Anonymkode: a4207...e56

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 De eneste jeg umiddelbart jeg kjente igjen var faktisk Per Sandberg.

 I tillegg har han og kjæresten hans vært en god del i media...   

Anonymkode: 39cca...4d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi danse var kjempebra de første sesongene. Nå er det tydeligvis tomt for kjendiser i Norge, og jeg gidder ikke å se på lenger. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Isabel og Emilie! 

Tror nok Emilie kommer seg langt. Hun har jo spilt på å være blid, høflig, sjarmerende og jordnær siden hun var veldig ung! Spørs om hun klarer å opprettholde fasaden hele veien, en kompis av meg datet henne en gang, men han var ikke bra nok, så hun viste en ny side! Noe som er veldig bra, ingen kan være positive hele tiden. Kjent Emilie og lest bloggen hennes siden hun startet, så gleder meg veldig til å se henne på parketten! Verdens søteste jente uansett. Som savnes her i Hønefoss!:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg må innrømme at jeg bryr meg fint lite om hvem som er deltakere. Jeg liker programmet uansett, og det som er morsomt er å se hvor utrolig flinke de fleste blir etter såpass kort tid. Jeg gleder meg veldig til det starter opp. For meg er dette et av høsten høydepunkter! Skulle nesten ønske jeg var litt kjent, så kunne jeg få blitt med selv 😂  

Anonymkode: a4768...753

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville gjerne sett Thomas Gjertsen og Jon Almaas der 

Anonymkode: 090f9...cad

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må innrømme at jeg bryr meg fint lite om hvem som er deltakere. Jeg liker programmet uansett, og det som er morsomt er å se hvor utrolig flinke de fleste blir etter såpass kort tid. Jeg gleder meg veldig til det starter opp. For meg er dette et av høsten høydepunkter! Skulle nesten ønske jeg var litt kjent, så kunne jeg få blitt med selv 😂  

Anonymkode: a4768...753

Samme her! Elsker dans, og det er så moro å følge utviklingen deres! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Summ skrev:

Hvis ikke Christian Strand danser etter «maybe baby», blir jeg skikkelig skuffet 😂👍

Nå holder det! Hedersmannen Christian Strand har blitt mobbet pga. den låten i 20 år, en gang må han få fred!

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.8.2019 den 19.22, AnonymBruker skrev:

Jeg må innrømme at jeg bryr meg fint lite om hvem som er deltakere. Jeg liker programmet uansett, og det som er morsomt er å se hvor utrolig flinke de fleste blir etter såpass kort tid. Jeg gleder meg veldig til det starter opp. For meg er dette et av høsten høydepunkter! Skulle nesten ønske jeg var litt kjent, så kunne jeg få blitt med selv 😂  

Anonymkode: a4768...753

Jeg har også alltid vært glad i programmet, men i fjor gadd jeg ikke å se det ferdig ettersom de beste danserne allerede hadde gått ut. Ingen av finalistene var spesielt flinke. Synes dommerne skulle holde seg til å bedømme danseferdigheter, og så får det være opp til "hjemme-stemmerne"  om de vil stemme på de som fortjener det eller om de vil stemme på deltageren fra hjemstedet/ el. en som er morsom.  Spent på hvordan det blir i år, tror det er en del der med potensiale :)  

Anonymkode: c0dc3...a93

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hedersbrukeren skrev:

Nå holder det! Hedersmannen Christian Strand har blitt mobbet pga. den låten i 20 år, en gang må han få fred!

:)

Håper du tuller? Husker vi danset etter den på revyer og discotek når jeg gikk på barneskolen! Det var jo dødskult 🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...