AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #1441 Del Skrevet 19. november 2019 Er det noen som kan huske at denne sangen ble brukt i noen sin dans? Jeg har hørt så mye på den sangen i det siste og er HELT sikker på at jeg har den fra skal vi danse, men finner den ikke igjen når jeg leter meg gjennom dansene. Er det noen om husker om den har blitt brukt ? Anonymkode: 85f42...f29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #1442 Del Skrevet 21. november 2019 Hva synes dere om den korte dansen til Christian i finalen? Jeg ble helt uvel av det, så ut som de skulle til sengs hvert øyeblikk! Ny verdensrekord i vrikking med visse kroppsdeler helt inntil hverandre. Jeg hadde blitt skikkelig utilpass hvis jeg var kjæresten hans! Anonymkode: 44089...3ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet 21. november 2019 #1443 Del Skrevet 21. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere om den korte dansen til Christian i finalen? Jeg ble helt uvel av det, så ut som de skulle til sengs hvert øyeblikk! Ny verdensrekord i vrikking med visse kroppsdeler helt inntil hverandre. Jeg hadde blitt skikkelig utilpass hvis jeg var kjæresten hans! Anonymkode: 44089...3ca Han må jo leve opp til kallenavnet sitt «Spicy Hips»😂 tror ikke det lå noe mer bak det enn som så. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå