Gå til innhold

Skal vi danse 2019

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Aleksander er god, men jeg synes ikke det flyter like bra som med Jørgine! Jørgine ligger litt foran hele tiden synes jeg! 

Men dommerpoengene er jo uvesentlig i dag, den som får mest seerstemmer vinner! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler jeg har sett den dansen eller noe lignende til samme sang i skal vi danse før..? Med de flammene foran/i bakgrunnen også

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tonus skrev:

Jeg føler jeg har sett den dansen eller noe lignende til samme sang i skal vi danse før..? Med de flammene foran/i bakgrunnen også

Alt av alle dansingen har vært med i 15 sesongene.. Forskjellen er kun hvem som har deltatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Aleksander er god, men jeg synes ikke det flyter like bra som med Jørgine! Jørgine ligger litt foran hele tiden synes jeg! 

Men dommerpoengene er jo uvesentlig i dag, den som får mest seerstemmer vinner! 

Virkelig? 

Jeg håper du har rett.

---

Jeg synes ikke dansen til Alex var så bra jeg... hakkete på en måte?? Jeg kan ikke dans da.., så kanskje den skal være sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jørgine gjør totalt sett en bedre jobb enn Aleksander! Det er jo uansett kvinnen som gjør mest og vanskeligst koreografi i dansene... Så derfor er hun den beste vinneren i dag. Mener jeg.

Anonymkode: 8efd9...f5d

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, loveli skrev:

Virkelig? 

Jeg håper du har rett.

---

Jeg synes ikke dansen til Alex var så bra jeg... hakkete på en måte?? Jeg kan ikke dans da.., så kanskje den skal være sånn.

Den som får flest seerstemmer vinner, ja, så akkurat i dag betyr det ikke så mye om man ligger som 1 el 2 etter dommerstemmene! 

Enig i at det var litt hakkete, mannen er enig og han kan dans/har danset selv😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Tonus skrev:

Kan vær du tenker på denne dansen til Jan Gunnar og Rikke fra fjorårets finale?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Den som får flest seerstemmer vinner, ja, så akkurat i dag betyr det ikke så mye om man ligger som 1 el 2 etter dommerstemmene! 

Enig i at det var litt hakkete, mannen er enig og han kan dans/har danset selv😉

Så hvorfor fikk Alex fire 10-ere da!??

Åja, sorry, glemte at han får det uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Uglesjel skrev:

Hvor er dramatikken som dem snakket så høyt om forrgie lørdag?🙄

Herregud så ekstremt du kommenterer her inne da, og så ekstremt negativt? Blir litt for mye og for dumt.

Håper virkelig Jørgine vinner, hun er klart best. 

Anonymkode: d4623...9d7

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud så ekstremt du kommenterer her inne da, og så ekstremt negativt? Blir litt for mye og for dumt.

Håper virkelig Jørgine vinner, hun er klart best. 

Anonymkode: d4623...9d7

Wow.. hehehe😂

Vi er flere som går igjen i denne tråden her. Så bare ro ned med å sette meg på pinnen. For det er ingen vits. Jeg sier mine meninger om det er positivt eller negativt. Synd at du skulle akkurat bry deg om det.

Endret av Uglesjel
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns rett og slett det er fascinerende hvor mye hets og grums voksne (antar jeg) mennesker lirer av seg i denne tråden. 

Jeg syns begge finalistene er kjempeflinke, men mine stemmer har gått til Jørgine. 

Anonymkode: 5672b...0a8

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jørgine er absolutt en mer verdig vinner enn hva Alexander er.. Hun utgjør mer i danserne sine enn hva han gjør. Det er synd at Jørgine ikke fikk konkurrert mot Victor. Vil da tro det ville ha blitt en mer spennende å nervepirrende finale enn det vi får servert i kveld.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Uglesjel skrev:

Wow.. hehehe😂

Vi er flere som går igjen i denne tråden her. Så bare ro ned med å sette meg på pinnen. For det er ingen vits. Jeg sier mine meninger om det er positivt eller negativt. Synd at du skulle akkurat bry deg om det.

Synes også du er litt vel aktiv altså. Og sååå negativ!!!

:plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, loveli skrev:

Synes også du er litt vel aktiv altså. Og sååå negativ!!!

:plystre:

Engasjert heter det. 

Anonymkode: 273dc...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Engasjert heter det. 

Anonymkode: 273dc...97a

Jeg tuller da. Jeg har skrevet like mye som henne og er minst like negativ. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...