Gå til innhold

Skal vi danse 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet
11 minutter siden, snoren skrev:

Det er jo seerne som har stemt frem Alexander, dommerpoengene har visst ikke så mye å si...

Teller ikke de halvparten?

Anonymkode: 19590...070

Videoannonse
Annonse
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er så sykt planlagt 🙄

Anonymkode: 15d68...fde

Nettopp derfor fatter jeg ikke at folk kaster bort ei eneste krone på disse stemmekonkurransene på tv2. 

Anonymkode: 19590...070

• Liker 3
Skrevet

Synes oppriktig at Alexander er kjedelig, står stille og går noen sted, løfter litt på dama og har minst mulig klær. Victor burde gått videre. 

Anonymkode: 273dc...97a

• Liker 19
Skrevet

Skikkelig skuffa nå egentlig. Victor danset virkelig for kjærligheten i kveld og det var nydelig ❤️ Jørgine har heldigvis klart å få frem mer formidlingsevne de siste dansene sine og var fantastisk i dag så hun får min stemme neste uke. 

Anonymkode: 13945...aa6

• Liker 6
Skrevet

Skjønner meg ikke på de som sier at Aleksander ikke kan danse, han har jo vært stabilt god gjennom hele sesongen! Victor vinner på sjarm, men Aleks har vært best faglig uten tvil. Forresten så synes jeg jeg så en liten antydning til kul på magen til Jørgine, gravid?😍

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke vanlig å få SMS med bekreftelse om at stemmen er mottatt? 

Anonymkode: 1f7f3...cac

Fikk det først nå, hvordan kan jeg være sikker på at stemmene mine faktisk ble tatt med da? 

Anonymkode: 1f7f3...cac

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, ikkevoksen skrev:

Skjønner meg ikke på de som sier at Aleksander ikke kan danse, han har jo vært stabilt god gjennom hele sesongen! Victor vinner på sjarm, men Aleks har vært best faglig uten tvil. Forresten så synes jeg jeg så en liten antydning til kul på magen til Jørgine, gravid?😍

Gått over guvet, ikke danset. Alex danser ikke. Det er ikke noe "faglig" eller teknikk i det han gjør, alle gutta har danset bedre enn han. Jørgine har født 3 barn, og er stinn av muskler, da kan magen se litt rund ut, slutt å spekulere i noe som ikke dreier seg om programmet. 

• Liker 15
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gått over guvet, ikke danset. Alex danser ikke. Det er ikke noe "faglig" eller teknikk i det han gjør, alle gutta har danset bedre enn han. Jørgine har født 3 barn, og er stinn av muskler, da kan magen se litt rund ut, slutt å spekulere i noe som ikke dreier seg om programmet. 

Stått opp med feil fot i dag eller?

• Liker 6
Skrevet

Egor😍 Hadde gitt mye for å få han som dansepartner om jeg var deltaker i programmet. Han er råflink. 

• Liker 8
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er så sykt planlagt 🙄

Anonymkode: 15d68...fde

Kom på hva Anna Anka sa når hun røk ut flere sesonger siden. At det hva planlagt at hun skulle ut nå. Mye som er rigget i tv2. 

Anonymkode: 2a8e0...7a7

• Liker 5
Skrevet

Men hvordan kan de planlegge det?

Anonymkode: a7a1b...de0

• Liker 1
Skrevet
53 minutter siden, ikkevoksen skrev:

Stått opp med feil fot i dag eller?

Temaet er skal vi danse 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Aleksander 🙌🏼

Endret av Zenhouse
Skrev først x i stedet for ks
  • Liker 2
Skrevet

Jeg hadde SÅ håpet på en finale med Victor og Jørgine, så jeg ble ekstremt skuffet i kveld da Alexander vant danseduellen :( Jeg syns Victor har vært den av guttene som har danset best i år! Alexander har jevnt over hatt lite dansetrinn, mens Victor faktisk har danset! Nå håper jeg at Jørgine vinner.

• Liker 10
Skrevet

Håper Alexander blir med som fast danser hvert år, han er et syn for gudene 😍

Anonymkode: 18e4d...f22

• Liker 1
Skrevet

Stemmekrøll pga Telenor. Interessant om det kunne ha blitt et annerledes resultat. 

Anonymkode: d69fc...6dc

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, Jobbermedbarn skrev:

Dommerne ga henne jo mest poeng i kveld? Alle fikk litt kritikk, men mest ros i dag? Forstod ikke helt hva du mente? 

Vet ikke om folk fikk det med seg, men i den første dansen til Jørgine så gjorde de en ordentlig feil. Skyldte på for mye krem på Jørgine, så Jørgen mistet taket og hun kom i utakt.
I utgangspunktet før semifinalen hadde alle tre eksakt samme poengsum, så de hadde alle gjort en like god jobb.
I tangoen til Aleksander i går, så førte han. En veldig avansert tango som han gjorde ekstremt bra. Valsen til Viktor var også topp. 40 poeng på han også.
Ville gjerne vært en flue på veggen når stemmene ble summert.

• Liker 1
Skrevet
På 2.11.2019 den 20.47, AnonymBruker skrev:

Fantasisk kjekke Aleksander 😍 Jeg stemmer og stemmer, håper alle andre gjør det samme :)  Han fortjener å vinne

Anonymkode: 18e4d...f22

Fordi han ser bra ut?

Trodde de var dansen som telte jeg.

Anonymkode: a742b...3d8

• Liker 20
Skrevet

Synes det var helt greit Victor gikk ut. Han hadde ikke de rene bevegelsene man bør ha. Selv om han var flink og har rytme og innlevelse så ble inntrykket rotete.

Anonymkode: a75ef...e5c

• Liker 8
Skrevet (endret)

•31 er overhode ikke noe tegn på "gamle menn". Forståelsen hadde vært til stede om Egor var nærmeste 50. Men nå er han ikke det da.

•Rikke har en grei kroppsfasong. Ikke alle som danser på 2 tynne pinner om man skulle sett det på spissen når det gjeld dette kroppshysteriet.

• Jørgine er ikke gravid. Da ville hun ha annonsert det slik at følgerne var klar over det eller gitt tv2 beksjed. Utifra dansen og enkelte løft som har blitt gjort så er det ikke noe som tyder på det.

•Alexander har både danset og vært passiv i dansen. Man ser klart og tydelig i hva slags dans han får mer rom og spille på. Og hva andre type dans som Nadya tar fullstendig over å sette Alexander i skyggen. 

•Victor var så absolutt en verdig og nok kvalifisert til og gå videre til finalen. Han hadde absolutt alt som trengs, og ikke minst leverte en historie per dans hver eneste lørdag. Men så ville folket det annerledes.

Når disse 5 punktene er blitt sagt så tror jeg ikke finalen blir så spennende som den hadde blitt om det var Victor som gikk videre sammen Jørgine. Tanken er basert på at Alexander er dommerens favoritt å Nadya's utsagn om sitt comeback krav.

Endret av Uglesjel
  • Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...