Gå til innhold

Skal vi danse 2019

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes jevnt over at Victor har vært flinkere enn både Alexander og Jørgine denne sesongen. 

Anonymkode: 4d165...536

• Liker 13
Skrevet

Rett og slett skuffet😔

• Liker 10
Skrevet

Hva skjer? Victor burde ha vunnet hele dritten! Han kan både danse, og har innlevelse. Aleksander kan såvidt danse, og Jørgine mangler innlevelse. Hun sa jo selv at forrige lørdag var første gang hun danset, og ikke bare fulgte koreografi...

Anonymkode: 9bade...1a8

• Liker 12
Skrevet

De to beste i finalen 😍

Anonymkode: 19590...070

• Liker 11
Skrevet

Takk for dansen(e), Victor! Klemmen kan du få ved en senere anledning ❤️👏🏻🌸

Anonymkode: cae7b...d01

• Liker 3
Skrevet

Fy faen! Nei nå gidder jeg ikke mer ass. 🙄

Anonymkode: b9b0d...7fa

• Liker 6
Skrevet

Neiiii? Victor 😢

• Liker 5
Skrevet

Selvfølgelig ble det Aleksander. 🙄

• Liker 9
Skrevet

Det er så sykt planlagt 🙄

Anonymkode: 15d68...fde

• Liker 7
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer? Victor burde ha vunnet hele dritten! Han kan både danse, og har innlevelse. Aleksander kan såvidt danse, og Jørgine mangler innlevelse. Hun sa jo selv at forrige lørdag var første gang hun danset, og ikke bare fulgte koreografi...

Alex er blitt en god danse, det ser du like godt som jeg. Dummeste jeg har hørt!

Anonymkode: 6e4f4...e0b

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er så sykt planlagt 🙄

Anonymkode: 15d68...fde

Er det ikke ulovlig å fikse slike konkurranser?

Det må da være et tilsyn som sjekker dette?

Anonymkode: af52b...310

• Liker 2
Skrevet

Helt riktig at det er Jørgine og Aleksander som gikk videre til finale.

Victor har ikke vært like dyktig som de to andre i denne sesongen, men han har fått mye goodwill pga sjarm og innlevelse. Men faglig sett er Jørgine og Alexander bedre 

Anonymkode: d708e...b1c

• Liker 10
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alex er blitt en god danse, det ser du like godt som jeg. Dummeste jeg har hørt!

Anonymkode: 6e4f4...e0b

Han kan ikke måle seg med Victor. Mye av årsaken til at Aleksander er tror jeg kan være at Nadya har fokusert mest på seg selv og ikke latt han danse særlig. Ikke lært han å danse. Hun har bremset hans fremgang. Jeg tror dette er rigget. Jørgine pga Funkyfam, og Aleksander pga han av en eller annen grunn har vært dommerens favoritt. Noen som vet om Aleksander er tilknyttet tv2 på noen måte?

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt riktig at det er Jørgine og Aleksander som gikk videre til finale.

Victor har ikke vært like dyktig som de to andre i denne sesongen, men han har fått mye goodwill pga sjarm og innlevelse. Men faglig sett er Jørgine og Alexander bedre 

Anonymkode: d708e...b1c

Lol, og jeg synes Aleksander har fått mye goodwill pga sitt pene ytre og veltrente kropp, og Nadya har stått for det meste av dansingen. Jeg føler ikke at han leder Nadya, som er det mannen skal gjøre i dansen. Hun leder ham, han følger henne.

Anonymkode: b9b0d...7fa

• Liker 12
Skrevet

Det er jo seerne som har stemt frem Alexander, dommerpoengene har visst ikke så mye å si...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...